Semifinale NM: FFK - Brann, ons. 21.09 kl. 20:00
Ja, det tenkte jeg faktisk ikke på, Keiko. Helt riktig at Masalin bør stå denne!
Hvordan ligger det ann med kort her? Spillere som får sitt 3/5/7 i denne, må de stå over mot 08?
Hvem er evt i fare for å måtte stå over finalen hvis det kun er kort i cupen som gjelder?
Opprinnelig postet av solano2
Hvordan ligger det ann med kort her? Spillere som får sitt 3/5/7 i denne, må de stå over mot 08?
Nei. Er det noen som får rødt kort og vi ryker ut må de derimot stå over
Opprinnelig postet av solano2
Hvem er evt i fare for å måtte stå over finalen hvis det kun er kort i cupen som gjelder?
Hussain, Borges og Jabbie har gule kort i cupen fra før av.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Dommer Brage Sandmoen, NESBRU
Assistentdommer 1 Dag Roger Nebben, Drammen
Assistentdommer 2 Erik Ræstad, MIDSUND
4. dommer Trygve Kjensli, Oslo
Dommerveileder Espen Eriksen, SANDE I VESTFOLD
Kampdelegat Jan Stensrud, Hamar
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
hva trur folk om mulighetene for å gå videre til onsdag? har ikke store trua selv med det spillet vi leverer om dagen. bedre mot molde, men nå spilte jo molde en veldig svak kamp, så det er kanskje ikke så stort lyspunkt.
cup er cup. og vi har slått brann 3 ganger hittil i år. kanskje det har litt å si på psyken til guttane, og ikke minst på brann. hadde vært sykt morro med en cupfinale igjen. er vel ikke så mye billetter igjen heller vel, så det er morro at så mange støtter laget. var vel noen hundre plasser igjen på ph feltet og smått med sitteplasser når jeg var innom 1903 her om dagen.
jeg håper på seier iallfal hehe
jeg tror at om vi vinner denne så får vi frigjort mye energi og kommer til å gjøre det bedre i serien ...(mot pædde blandt annet)
gazzkammer unt testikkelknauzer
Opprinnelig postet av scheien
hva trur folk om mulighetene for å gå videre til onsdag?
Jeg er utrolig, utrolig nervøs - derimot ganske sikker på at vi slår Brann. Blir finale på oss :-)
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Fortsatt mange ledige billetter til kampen. V i må moblisere for å få utsolgt stadion. Husk og kjøp billetter mot "nollåtta" til neste mandag også. Den kampen er småviktig, for å si det sånn. MOBLISER!!!!
Whiskeypætt med dusk
Litt lese stoff føre kampen
Kvisvik hjelper Brann før cupkampen Det liker ikke jeg
Alex Valencia (31) lider mer enn noen over at han ikke får spille onsdagens semifinale på stadion.
Masalin står kampen... Lasse staw ute med strekk
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
kratos
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 20 sep 11, 10:29
Endret: 20 sep 11, 10:30
Endret av: kratos
Jeg vil ha hussain inn, jabbie ut. Borges ut og tarik inn, ellers samme lag som mot molde. Masalin sier seg selv da staw er skadet... Jeg har også stor tro på cupfinale...
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Bare ut med Borges så er jeg happy.
Kvisvik må være tidenes bitreste PR-kåte halvfete fotballspiller. seriøst.
Borges kommer til å slå tilbake som helvete i denne kampen mot Brann. Han scorer ett og har en målgivende. Vi vinner 3-1.
Mark my words.
Opprinnelig postet av Welhaven
Bare ut med Borges så er jeg happy.Kvisvik må være tidenes bitreste PR-kåte halvfete fotballspiller. seriøst.
Det som er mest irriterende med Kvisvik var at han faktisk fikk tilbud om et års kontrakt, som han takket nei til. Likevel klaget han på at FFK ikke gav han ny kontrakt...
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Opprinnelig postet av Plankekæll
Borges kommer til å slå tilbake som helvete i denne kampen mot Brann. Han scorer ett og har en målgivende. Vi vinner 3-1.
Mark my words.
Hehe - har du rett, spiser jeg gjerne ordene mine. Håper selvfølgelig på din versjon av kampen! :-)
Opprinnelig postet av kratos
Det som er mest irriterende med Kvisvik var at han faktisk fikk tilbud om et års kontrakt, som han takket nei til. Likevel klaget han på at FFK ikke gav han ny kontrakt...
Er det sant? Han så vel ikke på et år som en "verdig" kontrakt da. Mistet jeg all respekt for han, uansett hvor harmløst det intervjuet var.. Er snakk om lojalitet.
Opprinnelig postet av Welhaven
Er det sant? Han så vel ikke på et år som en "verdig" kontrakt da. Mistet jeg all respekt for han, uansett hvor harmløst det intervjuet var.. Er snakk om lojalitet.
Jepp, og han gikk rett ut i media etter han fikk 3 årskontrakt med Kvik og sa noe sånt som at det tok ikke en uke en gang for Kvik å gjøre det FFK aldri gjorde.....
- George Carlin
Jepp, og han gikk rett ut i media etter han fikk 3 årskontrakt med Kvik og sa noe sånt som at det tok ikke en uke en gang for Kvik å gjøre det FFK aldri gjorde.....
Eeeesj. Nå ble jeg enda mer kvalm faktisk.
Håper på følgende lag:
Masalin
Askar, Martinsen, Horn, Thomassen
Tarik, Jabbie, Ramberg, Hansen
Borges, Keene.
Hussain som supersub i andre.
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Hva med Kevin Dure. Vi var ganske solide bak mot Molde
Håper på dette laget:
Masalin
Askar, Dure, Horn, Thomassen
Tarik, Husain, Ramberg, Hansen
Tveter, Keene.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914