Strømsborg tilbake til FFK
Ikke sett han spille selv men hørt mye godt om han. Litt merkelig å bytte klubb så fort igjen men alltid godt å se store talenter velge FFK foran andre klubber.
Får vel nesten si velkommen hjem igjen!
---------------------------
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly
Ole Strømsbrg tilbake i FFK-trøya etter et kort opphold i Sarpsborg 08.
Var det den store nyheten ?
Nå har vel ingen sagt at det var en stor nyhet slik som i går men uansett en god nyhet. Forsvaret og midtbanen er nok komplett nå. Kun keeper (Jon Knudsen?) og en eller to spisser til nå så er føler jeg vi stiller så godt vi kan ut i fra budsjettet vi har til rådighet.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly
Artig at han er tilbake, men var liksom ikke den helt store nyheten :P
Rafn beskriver han som en av de største vinnerskaller han noen gang har møtt. En fyr som blør for drakta (litt Raio stuk over denne fyren)
Synes det er meget lovende og positivt med alle de unge spillerne. Se bare på Godset som har satset godt på ungdommen.
Syns det var kjempemorro jeg. Har veldig sansen for han og var veldig skuffet når han gikk til Sarpsborg i vinter. Han må selvfølgelig få tid, da han ikke har spilt på høyere nivå enn andredivisjon og de siste to årene i tredje divisjon, men har likevel stor tro på han.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av hasse33
Rafn beskriver han som en av de største vinnerskaller han noen gang har møtt. En fyr som blør for drakta (litt Raio stuk over denne fyren)
Rafn kom med en fin beskrivelse av han i 2010 også.
The colour of her eyes
Detta var en gledelig nyhet.Morro En veldig spennende spiller. Velkommen tilbake!
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Jeg har aldri sett han spille, men dette var moro. Folk skriver og sier mye positivt om han, så dette kan bli bra.
Jeg liker at han er såpass anvendelig også.
Til dere som har sett han endel - kan han bekle høyre- og venstrebacken som backup også? Der er vi jo ganske tynt besatt.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Til dere som har sett han endel - kan han bekle høyre- og venstrebacken som backup også? Der er vi jo ganske tynt besatt.
Kan det tenkes at han skal inn som spiss - med helt andre kvaliteter enn det Tarik har??
Opprinnelig postet av rød og hvit
Kan det tenkes at han skal inn som spiss - med helt andre kvaliteter enn det Tarik har??
Nei.
Folk må ikke glemme at vi har hentet Momo, så vi har allerede hentet en spiss.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
Nei.
Folk må ikke glemme at vi har hentet Momo, så vi har allerede hentet en spiss.
Likevel har vi bare 3 spillere som kan spille spiss - Tveter, Tarik og Momo. Både tror og håper det hentes inn en spiss til.
Norgesmestere 2006!!
Jens G Best
Ble medlem: 03 jul 07
Lagt til: 16 jan 12, 23:35
Endret: 17 jan 12, 01:28
Endret av: Jens G Best
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg har aldri sett han spille, men dette var moro. Folk skriver og sier mye positivt om han, så dette kan bli bra.
Jeg har sett ham en del på junior & 2. laget, men selv om han har spilt back på 2. laget fra tid til annen så er det etter min mening lite trolig at han kommer til å gjøre det i tippeligaen. Men man skal selvfølgelig aldri si aldri.
Strømsborg er en sterk fysisk spiller med en fantastisk innstilling i dueller, godt fotballhode og et fryktinngytende hardtskytende høyrebein. Hadde vi vært 20 år tilbake kunne han ha vært en strålende sweeper, men siden den rollen er gått helt ut av moderne fotball tror jeg nok det er mest trolig vi får se ham som midtstopper og at han eventuelt kan komme inn som spiss mot slutten av kamper der det forventes dueller og muligheter i motstanderens 16 meter.
Jeg synes det var veldig merkelig når kapteinen på juniorlaget ble sluppet til Særp, og minst like merkelig men mye mer gledelig når han kom tilbake så raskt!
Svaberget for alltid!
Sarpingene Klager På FFK til NFF angående overgangen.
Opprinnelig postet av tynter
Sarpingene Klager På FFK til NFF angående overgangen.
Men har de en sak, eller er det smurfene som ikke kan reglene skikkelig ? Feks vet noen hvor lang amatørkontrak Srømsborg hadde i 08 eller er det forskjell i reglene amatørkontrakt/proffkontrakt ?
Jocke har nå forklart FFK sin verson og får støtte av agenten
Virker bare som sarpingene er ute etter media oppmerksomhet
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 19 jan 12, 22:11
Endret: 19 jan 12, 22:13
Endret av: Rey
Sarpingene har slik jeg tolker overgangsreglementet og artikkelen i F-B helt rett:
Opprinnelig postet av NFF
§8-1. Før det kan gjøres henvendelse til spiller i annen klubb med sikte på overgang/utlån, skal klubben gis skriftlig beskjed. Etter at slik beskjed er gitt, skal det gå rimelig tid før spilleren kontaktes.
Det står ikke rett ut i artikkelen på F-B at Sarp ikke fikk skriftlig beskjed, men Jokke er spurt om de burde ha sendt et brev. Det tolker jeg til at de ikke fikk skriftlig beskjed noe overgangsreglementet krever. Litt uheldig er det vel også at det er spillers agent som gir beskjeden og ikke FFK?
The colour of her eyes
En essensiell ting her er vel hva slags avtale/kontrakt han eventuellt var under med 08. Var han under kontrakt med de, og i så fall hva slags kontrakt?
Dersom amatørkontrakta utløp 31/12 og ny kontrakt ikke var signert er ikke dette noe annet enn sedvanlig surmuling, men var han under en form for kontrakt har trolig 08 en sak.
Kjenner jeg begynner å bli mektig lei av negative ting i media.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914