Thomassen til Vålerenga
Joachim Thomassen med enda en hilsen: Håper jeg har reddet FFK-spillernes lønn
uffff
---------------------------
Håpet er en risiko man må ta.
Reagerer på at hans fokus er å redde lønn til de andre spillerne!! Hva med klubben? Er det ikke bedre å redde klubben??
Fa.., merker jeg blir provosert.
Uansett bør de ned i lønn!! Uansett
Opprinnelig postet av SpaceBob
Reagerer på at hans fokus er å redde lønn til de andre spillerne!! Hva med klubben? Er det ikke bedre å redde klubben??
Og kanskje hvis du går ned i lønn også, så kan arbeidsgiveren gi differansen til FFK Sport AS?
Når skjer det ellers i samfunnet at man redder en konkurstruet bedrift ved at de ansatte går ned i lønn?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av Plankehue
Slike uttalelser er det ingen grunn til å legge noen vekt på. Han sier bare det som VIF-folk vil høre - og vi kan vel heller ikke nekte for at han har rett? Vålerenga ER et steg fram, slik ting er i dag. FFK må jobbe for at det i framtiden ikke skal være slik - at FFK er en av de norske klubbene som er et naturlig siste steg før utlandet. Da må vi stabilt inn på øvre halvdel i TL.
Og da må vi på kort sikt først og fremst få orden på økonomien. Da er det å selge spillere på utgående kontrakt dessverre en del av spillet, og vi må tåle at enn så lenge er ikke det å spille for FFK det største for en norsk fotballspiller.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Når skjer det ellers i samfunnet at man redder en konkurstruet bedrift ved at de ansatte går ned i lønn?
Lønnsreduksjon er et helt vanlig tiltak som gjennomføres for å unngå konkurs. For en bedrift som har nok å gjøre, men sliter med lønnsomheten, er midlertidig lønnsreduksjon et svært effektivt tiltak. Som ansatt er det frivillig å bli med på lønnsreduksjonen.
I det offentlige kan de jo ikke gå konk, så de har lite å argumentere med for å innføre lønnsreduksjon. De reduserer isteden virksomheten, uansett om det er mer enn nok å gjøre.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av SpaceBob
Og kanskje hvis du går ned i lønn også, så kan arbeidsgiveren gi differansen til FFK Sport AS?
Nuvel.. Nå jobber jeg i en bedrift hvor jeg leverer resultater så sammenligningen er lite relevant.
Samt at jeg ikke har bidratt med å tyne ut mest mulig kr av FFK, snarere tvert imot.
Er vel ei heller en fotballklubb en vanlig bedrift mht tariff og godtgjørelser ihht overenkomster ol.?
Jeg er litt usikker på om dette er rett vei å gå for Thomassen selv. Han har muligheter til å være med i toppen av serien, men samtidig så står Andresen for en litt destruktiv spillestil for Thomassens utvikling. Andresen er motstander av offensive backer, og backene skal ofte trekke inn for å komprimere forsvaret. Thomassen på sin side har masse fine offensive kvaliteter som han burde få utvikle videre.
Tror dette kommer til å passe Thomassen veldig bra. Han kommer til å bli en hit blandt klanen også. Han er en fighter og en bra aggressiv spiller, pluss at han har ferdigheter å utvikle seg videre på, så gratulerer gutten med et skritt i riktig retning
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av keiko99
Joachim Thomassen med enda en hilsen: Håper jeg har reddet FFK-spillernes lønn
uffff
Faktum er nok slik at Thomassen ikke ville signere ny kontrakt uten betydelig lønnsøkning...
FFK og Manchester United
Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914