Tippeligatips 2012
Plankehue
Ble medlem: 23 jul 09
Lagt til: 10 mar 12, 22:59
Endret: 12 mar 12, 14:01
Endret av: Holters
Hvor blir FFK tippet?
Tv2 har tippet hittil
Sandnes ulf på 14
Sogndal på 15p
Stabæk på 16 p
Vi kunne ha tatt våre egne tipperelsultater og se om vi er bedre enn tv2
FFK på 14 og traik må redde oss sier nettavisen
---------------------------
Håpet er en risiko man må ta.
Tøft at de har Sandnes Ulf da på minst en 12 plass.....eg tror Sandnes Ulf skal slite,igjennom en hel sesong. Absolutt et lag vi skal ha bak oss:))
Aftenposten har Sogndal og Ulf på nedrykk og Hønefoss på kvalik. Måtte de få rett.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Plankehue
Hvor blir FFK tippet?
Tv2 har tippet hittil
Sandnes ulf på 14
Sogndal på 15p
Stabæk på 16 p
Vi kunne ha tatt våre egne tipperelsultater og se om vi er bedre enn tv2
Jeg ser at TV2 har Hønefoss på 13 plass. Vi klatrer opp på listen. Litt rart egentlig. Jeg hadde trodd at alle skulle satt oss på direkte nedrykk i år.
13. Hønefoss
14. Sandnes
15. Sogndal
16. Stabæk
rødforalltid
Ble medlem: 10 mar 05
Lagt til: 12 mar 12, 16:47
Endret: 12 mar 12, 18:27
Endret av: arte et labore
Ser at Tv2 fortsatt har til gode å sette opp FFK på sitt tabelltips. Men de er nok neste klubb ut. Tv2 sitt tabell tips kan ses her.
Mitt tips i år er som følger.
1. Molde
2 Lillestrøm
3 Rosenborg
4 Vålerenga
5 Brann
6 Tromsø
7 Godset
8 Viking
9 Odd
10 Haugesund
11 Ålesund
12 FFK
13 Hønefoss
14 Stabæk
15 Sandnes ulf
16 Sogndal.
Oi, så nå at det allerede eksisterte en annen tråd. Fint om MOD kunne flyttet denne over.
Mod: Done
Setter opp et tips jeg også:
1. Rosenborg
2. Molde
3. Brann
4. Tromsø
5. Lillestrøm
6. Vålerenga
7. Ålesund
8. Viking
9. Odd
10. Strømsgodset
11. FFK
12. Haugesund
13. Hønefoss
14. Sandnes Ulf
15. Stabæk
16. Sogndal
Aftenpoften plasserer Stabæk på 13. plass, og dermed ser bunnen av tabellen slik ut hos dem (gjerningsmannen er Lars Tjernås):
13. Stabæk
14. Hønefoss
15. Sandnes Ulf
16. Sogndal
Oddsen for at de har oss på 12. plass er vel ikke så høy at det er noe vits i å sette penger på det.
- Sir Alex Ferguson
La oss håpe TV2-gjengen har rett.
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/tippeligatipset-2012-nummer-12-fredrikstad-3724213.html
Unngår vi nedrykk og kvalikplass er jeg fornøyd med sesongen.
Tippeligaen 2012!! Go FFK!!
1. Molde
2.Odd
3. LSK
4. Haugesund
5. RBK
6. Viking
7. Tromsø
8. FFK
9. Aalesund
10.Sogndal
11.Vålerengen
12.Brann
13.Sandnes-Ulf
14. Godset
15.Hønefoss
16.Stabæk
Ettersom flere begynner å legge inn sine egne tips her, så nevner jeg også at det er åpnet for å legge inn sin tabell i tabellkonkurransen.
Opprinnelig postet av Tøfflus
Aftenpoften plasserer Stabæk på 13. plass, og dermed ser bunnen av tabellen slik ut hos dem (gjerningsmannen er Lars Tjernås):
13. Stabæk
14. Hønefoss
15. Sandnes Ulf
16. Sogndal
Oddsen for at de har oss på 12. plass er vel ikke så høy at det er noe vits i å sette penger på det.
Ganske riktig. Gårsdagens Aftenposten på papir plasserte FFK på 12. plass, og i dag dukket Haugesund opp på 11. plass på Tjærnås' tips.
Jeg venter med å legge inn mitt eget til overgangsvinduet stenger. Det er vel lov, selv om det da allerede er spilt en serierunde (og to kamper av andre runde)?
- Sir Alex Ferguson
SS-TV tipper oss på en flott 16. plass.
Har tidligere hatt sansen for dem, men synes dem bommer på en del her. Mest fjas og ikke like gode analyser som de har hatt tidligere. Men de kan selvfølgelig treffe med tipset sitt.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Aftenposten tipper i dag 10. plassen, og jeg må si jeg er overrasket over å finne Strømsgodset såpass lavt. De har levert bedre enn det i flere sesonger på rad, og dette tipset forutsetter at alle de i utgangspunktet større lagene (som Viking og Lillestrøm) leverer. Jeg ville nok heller ha plassert Odd her, eller kanskje nettopp Viking.
Jeg tror forøvrig Tromsø kommer til å falle flere plasser fra i fjor. Mos er i København og Rush har lagt opp, og jeg tillater meg å være så frekk at jeg spør, hvem pokker skal score mål for dem nå? Videre, Viking. De er vel ikke nevneverdig styrket fra i fjor, og det er fem år siden de sist leverte opp mot det Stavanger-publikummet ønsker seg. Ny sesong midt på tabellen for dem.
Det skal bli spennende å se om Tjærnås i det hele tatt kommer med noen kontroversielle tips, og plasserer VIF eller Brann på 8.-9. plass ...
- Sir Alex Ferguson
Isberget plasserer oss på en trygg 12.plass
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914