Venstre back
Hvem bør FFK satse på? Hvem er ledig på markedet?
---------------------------
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Dersom det skulle bli sånn at det blir råd til en venstreback så tipper jeg at det blir en vi kjenner til, men som er på blokka til Jocke ;)
Jeg håper veldig på en kompis av Halvorsen som heller ikke ønsker ny kontrakt med Sogndal og som har et etternavn som er meget godt kjent i fotball-norge.
Tror du vi har sjans på han, Erikk?
Tja vi trenger virkelig en venstre back og det er selvsagt penger det står på. Jeg håper at de fikk et løfte før de solgte Askar og Thomassen siden vi alle vet at disse to må erstattes. Flo har kontrakt på vei ut og vil således ikke bli veldig dyr. Han er god men ikke så god at mange større klubber har kaset seg på så langt jeg vet.
For Flo vil dette bety større klubb, større by, større potensiale større publikum osv. Han vil også bli satset veldig på og vil være inne i laget fra dag en.
Det er penger det står på. En ting er lønn, men skal vi løse ut spillere fra kontrakt blir det ekstra dyrt. Høili ( spillerinvest) har jo sagt at han/ de skal hjelpe til, men det gjelder Halvorsen. Flo vil komme i tillegg. Fins det ikke andre som kan være aktuelle?
Kan jo hende Jocke har en i utlandet som kan komme på lån og bli folkets spiller. Men vi er veldig sårbare siden vi pr dags dato ikke har noen venstre-back i stallen. Sist med Myrie gikk det jo ikke særlig bra desverre.
Myrie var ingen hit i rødt og hvitt. Håper Jocke tryller fram en bedre kandidat til v.backplassen. At vi trenger det er ingen hemmelighet. Plassen er ubesatt pr dato og de forsøkene som har vært gjort så langt har vært lite heldige.
Jocke snakker om å leie en fra "Skandinavia" Dvs fram til 31.07. Om det er Adecco eller svensk superettan sier han ikke, men det må være en som sitter på benken. VIF kjøpte Thomassen. Hvem spilte v.back i Vålerenga i fjor . Andreas Nordvik! kan det være mannen???
Opprinnelig postet av Topscorer
Andreas Nordvik! kan det være mannen???
Tviler på det. Han er nok tiltenkt en plass i midtforsvaret etter at Vålerenga solgte Strandberg til Rosenborg.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Gamboa? ha har vel ikke spillt så mye for Køben? Hadde vel gått ann å få lånt han
Fredrik Stoor?
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Trodde den tråden her het venstreback jeg.
gamboa som v back? han blir uansett for dyr. Nei alternativet er nok norsk Adecco eller svensk superettan- nivå. Alternativt benkesliter i tippeligaen eller i svensk allsvenka.
Vet ikke alternativt om Landgren kan flyttes over. Har jo hvertfall ikke noen dårligere forutsetninger enn Holm for eks. Vil heller tro Dahl Hagen er lenger unna plass i Enga enn Stoor og Nordvik.
FFK håper at venstre backen er klar til kampen i morgen på Hafslundbanen
Opprinnelig postet av matsinho
Vet ikke alternativt om Landgren kan flyttes over. Har jo hvertfall ikke noen dårligere forutsetninger enn Holm for eks. Vil heller tro Dahl Hagen er lenger unna plass i Enga enn Stoor og Nordvik.
Når du sier det så kunne faktisk Benjamin Dahl Hagen vært et godt valg hvis det hadde vært mulig.
Benjamin Dahl Hagen er nok en billig løsning og et godt alternativ for Fredrikstad hvis de går for han. Har storspilt for Follo FK i Adecco og 2. div i flere sesonger, og har vist at han har holdt nivået (for Follo i cupen mot blant annet Lillestrøm, Rosenborg, Vålerenga etc). Har også gjort det bra de gangene han har spilt/kommet inn for Vålerenga (blant annet mot Liverpool) så synes det er rart at han ikke er tiltenkt en større rolle i Vålerenga. Men men, man vet aldri med Martin Andresen.. Han er forresten like god med begge bein, og kan både spille venstreback, stopper og høyreback.
Norgesmestere 2006!!
RG
Ble medlem: 13 mai 06
Lagt til: 17 mar 12, 11:26
Endret: 17 mar 12, 11:29
Endret av: RG
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvem er så det ???FFK håper at venstre backen er klar til kampen i morgen på Hafslundbanen
( Så det nå, du bare siterte Fredrikstad blads overskrift)
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914