Kamptråd: 2. serierunde: FFK-Stabæk
Kai Roger vil altså sette ut både Jabbie og Halvorsen.
Gratulerer med dagen.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Kai Roger vil altså sette ut både Jabbie og Halvorsen.
Gratulerer med dagen.
Legger meg flat Beklager til alle for et lite gjennomtenkt innspill
Jeg prøver igen: Jabbie/Holm-Hussain-Tarik på midten HALVORSEN-Ruud Tveter-Vallencia på topp.
Jeg synes det kan funke greit med Tarik i rollen hvor han kan komme bakfra i 100 og spille vegg med Ruud
Beklager feilen igjen....skulle bare se om dere var våkne
Tarik er kant eller spiss. Tarik ønsker også å spille på landslaget. Ergo er det respektløst ovenfor Tarik og plassere han noe annet sted dersom det er alternativer der fra før!
Opprinnelig postet av matsinho
Tarik er kant eller spiss. Tarik ønsker også å spille på landslaget. Ergo er det respektløst ovenfor Tarik og plassere han noe annet sted dersom det er alternativer der fra før!
FFK er arbeidsgiveren til Tarik.
Tarik spiller der han får beskjed om å spille - ferdig snakka!
Å bruke Tarik i en 3'er på midtbanen er jo helt på tryne.
Opprinnelig postet av solano2
Å bruke Tarik i en 3'er på midtbanen er jo helt på tryne.
Hva med som midtspiss da?
FFKs sannsynlige lag (4-3-3) ifølge f-b.no:
Jon Knudsen
Andreas Landgren, Vidar Martinsen, Kevin Durè, Benjamin Dahl Hagen
Thomas Holm, Khalifa Jabbie, Etzaz Hussain
Ole Jørgen Halvorsen, Tarik Elyounoussi, Alex Valencia
---------------------------
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Midtspiss er selvfølgelig bedre. Ruud har ikke funger alene på stopp så langt og Tarik er hvertfall et bedre alternativ enn Valencia.
matsinho
Ble medlem: 05 apr 06
Lagt til: 31 mar 12, 23:50
Endret: 31 mar 12, 23:52
Endret av: matsinho
Opprinnelig postet av Plankekæll
FFK er arbeidsgiveren til Tarik.
Tarik spiller der han får beskjed om å spille - ferdig snakka!
Der er vi ikke enige. Jeg er selvfølgelig enige i at en trener skal få disponere laget slik han ønsker. Allikevel er det viktig å tenke på utviklingen til spilleren. Hvertfall i dette tilfellet og grunnen skal du få her: Tarik sin lojalitet er i dag livsviktig for FFK som klubb. Og gjøre han misstilfreds er noe av det dummeste som kan skje. Hva skal forøvrig midtbanespillerene tenke dersom Aune flytter ned spillere til den posisjonen det allerede er størst konkurranse? Moral er stikkordet her. En av trenerens viktigste jobber er å opprettholde gnisten i gruppa, og bør derfor trå distinkt, men varsomt.
RG
Ble medlem: 13 mai 06
Lagt til: 01 apr 12, 08:11
Endret: 01 apr 12, 08:20
Endret av: RG
Kampen er flyttet til klokka 16 !! Er dette en aprilspøk blir jeg skikkelig forbanna !!!!!
Det er pga jeg bor langt unna og må kjøre mye tidligere enn planlagt, begynner den virkelig klokka 16, ja da utgår dessverre denne kampen....
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
ffkmufc
Ble medlem: 24 des 04
Lagt til: 01 apr 12, 08:42
Endret: 01 apr 12, 08:43
Endret av: ffkmufc
Kampen begynner klokka 18:00. Kjør når du hadde tenkt du.
Tenkte det samme som deg, det er dårlig gjort overfor de som bor langt unna.
Men det er som sagt ikke sant, så bare gjør som planlagt.
Til ffksupporter.net: skjerpings!
Hahaha!
Artig spøk fra supporternet!
Ja når den er så dårlig, så er den morsom.
Når kampen flyttes så kan jeg ikke komme desverre. Men det gjør ikke så mye, da jeg vant noen millioner i lotto i går.
"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!
nå gleder jeg meg skikkelig til kampen idag. tipper 4-1 seier. kommer til å kjøre over stabæk. blir så sykt bra.
det er godt man har lykkepiller å kose seg med når ølet er så dyrt ....
tipper et ffk som tar frem et angrepsspill som får barcelona til å se ut som lillestrøm ....
gazzkammer unt testikkelknauzer
Opprinnelig postet av scheien
nå gleder jeg meg skikkelig til kampen idag. tipper 4-1 seier. kommer til å kjøre over stabæk. blir så sykt bra.
Sitter her og koser meg med god gammel supportermusikk fra New Klokkeswingers. Merker at det endelig er fotballsesong og det kribler i magen igjen.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 01 apr 12, 15:20
Endret: 01 apr 12, 15:20
Endret av: Holters
Husk at dersom dere ikke kan dra på stadion i dag, kan dere følge kampen live her på ffksupporter.net.
Henrik Glimo Hansen stiller fra vår side, mens Ole Christian Bakke stiller for FFK.
Dere finner livesenteret i første innlegg i denne tråden eller i denne nyheten.
God kamp, alle sammen!
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Jobber desverre i efta, er det noen som vet om en stream via nettet/mobil/android man kan se kampen ? Spiller ingen rolle om det er en betalingsstream....
Opprinnelig postet av Gargamel
Jobber desverre i efta, er det noen som vet om en stream via nettet/mobil/android man kan se kampen ? Spiller ingen rolle om det er en betalingsstream....
Jobber også eftan,har rigget meg til med labtoppen,og kjøpt kampen på nett av comoyo.no 99kr for ukes abb. 149kr for 1mnd.
Opprinnelig postet av Haarek
Opprinnelig postet av Gargamel
Jobber også eftan,har rigget meg til med labtoppen,og kjøpt kampen på nett av comoyo.no 99kr for ukes abb. 149kr for 1mnd.
Ah, får ev kjøpe neste hjemmekamp. Legger ikke igjen kortnr på jobbpcn....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914