TAP IGJEN!..HVA SKJER?..
---------------------------
Gla`buss gutter våre veier...
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Men vi reiser oss til seriestart, det er jeg overbevist om...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Østfolds kuleste A3!!
Opprinnelig postet av Audi_A3
Dere kan klage og syte så mye dere vil over spillere dere ikke hadde med i dag,men vi hadde jo også spillere som er ute med skade..Kan dere ikke bare være litt ydmyke og si at pr.dags dato er dere ikke noe Tippeligalag..
Er enig i at ydmykhet er bra, men pr dags dato ER vi faktisk et tippeligalag!
:ffk:
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Østfolds kuleste A3!!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Dessuten tror jeg kanskje det er sunt at vi får noen smeller nå. Det skjerper spillerne. Når alvoret starter vil vi nok se et HELT annet FFK-lag på banen. I flere dimensjoner.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi har fått et høyere nivå!! I fjor var det 7-8 spellere som holdt 1. div nivå, i år er vi det dobbelte!! Og der ligger vinneroppskrifta!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Btw... Rob Friend er en møkkaspiller. Grisespiller! Men han har blitt raskere? eller?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Macka fra start!
Med det laget vi stilte i dag hadde jeg ikke forventet mer.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
:ffk:
Vi starter med tilnærmet førsteelver,(med 11 spillere skadet) og gjør det allright mot et middels 1.div lag. Etter hvert gjør vi masse bytter, setter innpå flere juniorspillere og omrokkerer betraktelig på laget. I tillegg spiller vi i en ny 3-4-3(?) formasjon med en trebackslinje hvor strengt tatt bare en har erfaring som forsvarspiller. Og når han i tillegg er lagets svakeste ledd i utgangspunktet, gjør ikke det saken bedre.
Så kommer selvfølgelig Mossingene til å si at dette bare er unnskyldninger, og det har de selvfølgelig rett i. Men er de dårlige? Det er en vesentlig forskjell på unnskyldninger og dårlige unnskyldninger.
De kommer også garantert til å si at jeg skriver dette bare for å berolige meg selv, og det har de også helt rett i.
Men det gir jeg egentlig pokker i, så lenge jeg faktisk blir beroliget.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Hva med å begynne å face realiteten før det er for seint for deres del??
Som objektiv supporter i denne saken, så er jeg nesten sikker på at dere rykker ned pr. dags dato(sagt det før)
Sier ikke detta bare for at dere er planker, men fordi det er realiteten!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914