Hvor kan man se FFK på nett?
Fikk brått det problemet når jeg ikke var i Norge, for en gangs skyld. Hvem er det som tar betalt for å sende Tippeliga på nett nå om dagen?
---------------------------
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
summarius
Ble medlem: 25 aug 09
Lagt til: 13 mai 12, 09:41
Endret: 13 mai 12, 09:41
Endret av: summarius
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Fikk brått det problemet når jeg ikke var i Norge, for en gangs skyld. Hvem er det som tar betalt for å sende Tippeliga på nett nå om dagen?
Jeg får min *GRATIS* gjennom www.comoyo.com/no/, dette fordi jeg har bredbånd over 5Mb hos Telenor (Canal Digital)
Men Dagbladet og VG leverer vel også video tror jeg til en pr. kamp pris.
EDIT: Måtte få med prisen jeg betalte.
Husk at en del kanaler har en utenlandssperre på sine web-tver. Litt surt å betale for en kamp og etterpå finne ut at du ikke har tilgang til kampen på grunn av at du befinner deg i utlandet. NRK har vel det på sin nett-tv tror jeg i hvert fall.
Opprinnelig postet av arte et labore
Husk at en del kanaler har en utenlandssperre på sine web-tver. Litt surt å betale for en kamp og etterpå finne ut at du ikke har tilgang til kampen på grunn av at du befinner deg i utlandet. NRK har vel det på sin nett-tv tror jeg i hvert fall.
Stemmer at NRK har dette. Har vel noe med lisensen å gjøre.
Fredd
www.csports.no
Funker i utlandet, tror jeg.
Har VPN via server i Norge, sperre null problem.
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
http://www.livesport247.com/ har også kampen på sitt sendeskjema. €4 for en ukes abonnement. Så som så kvalitet på streamene, dog.
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Anbefaler deg å lese denne tråden (Tippeligaen/FFK på nett 2012: Alternativer og anbefalinger?).
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914