Adeccoligaen 2013 - Samletråd
Opprinnelig postet av Patrioten
*Hvordan kan du si det. når vi kun sitter igjen med muligens bare 1-2 spillere i fra start 11
- Masalin
- Martinsen
- Grorud
- Aleesami
- Halvorsen
- Ramberg
- Holm
- Jabbie
Ja, 1-2 spillere.
Kevin Duré kan vel også regnes som en del av startelleveren.
Til kjell-H og patrioten
kan dere lese???????
jeg skriver: sitter og tenker litt på hvem av lagene som kjemper om toppen... jeg tror disse
jeg sier ikke at jeg vet noe mere en dere...
---------------------------
Håpet er en risiko man må ta.
Ingen fikk flere straffer mot seg enn FFK i 2012. http://sulia.com/optanor/f/0354a474-35d7-4fc8-9273-3bb8bbd98c61/?source=twitter&guid=0354a474-35d7-4fc8-9273-3bb8bbd98c61
Opprinnelig postet av KR
Skjønner ikke hvorfor Masalin skal ønske seg bort. Hvilke klubber som er bedre enn FFK får han stå for? Ingen Tippeliga-klubber, kanskje Songdal i og med at Udjus forsvinner.
Men uansett så trenger vi en ny reservekeeper. Er ikke Østsiden-keeper Kristian Bjerke på utlån fra FFK? Han har vel u-landskamper og kan fungere som en reservekeeper.
Kristian Bjerke (20) har U21-landskamper å vise til forrige sesong og nå muligens på vei til Hønefoss Ballklubb såfremt han overbeviser tilstrekkelig under klubbens Tyrkia-opphold. Etter at Lars Stubhaug tidligere i år gjorde det klart at han ikke ville ta til takke med å være andrevalg bak Steve Clarke har klubben startet jakten på en ny reservekeeper og Kristian Bjerke synes nå å være en het kandidat i så måte.
http://www.fotballsonen.com/hbk-tar-med-fire-provespillere-til-tyrkia/
TV2 og C More vil prioritere Stabæk og Fredrikstad i sin dekning av 1. divisjon. Det betyr trolig mange mandags- og tirsdagskamper.
så koslig ....
gazzkammer unt testikkelknauzer
Er det noen som vet hvor mange av Adeccolagene som har kunstgress?
9 lag har kunstgress ettersom jeg kan se ..kongsvinger, hamkam, mjøndalen, strømmen, bodø/glimt, elverum, kristiansund, ranheim, ulkisa
gazzkammer unt testikkelknauzer
Martin Andresen er klar for Stabæk.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
I terminlisten på herværende nettside (http://www.ffksupporter.no/tabell/laginfo.php) står det at vår åpningskamp mot Hødd skal spilles tirsdag 9. april! Jeg trodde det var mandag, og det er også det som står andre steder (for eksempel hos VG og på FFKs offisielle hjemmeside). Er det noen som vet hvorfor det står tirsdag 9. april her?
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 18 mar 13, 22:55
Endret: 18 mar 13, 23:00
Endret av: Rey
Sikkert fordi noen har bommet på nedtrekkslisten når de skulle endre fra syvende til åttende og traff niende i stedet :)
Skal gå over og sjekke de endrede kampene en gang til
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914