sesongkort 2013
Takk for svar. Da er det bare å snøre på seg fotball skoa og ta en tur ned til stadion i morra. Trenger vi ikke en høyre beck også ?
Det er solgt rundt 2700.
Ellers har det blitt nesten 600 medlemmer.
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 04 apr 13, 09:22
Endret: 09 apr 13, 07:53
Endret av: Patrioten
Det er solgt 2700 sesongkort og det har blitt 600 medlemmer, så nå slår visarpingene på de områdene også. så nå skal vi slå de på tilskuersnitt også
Oppdatering, nå er det solgt 2800
Det er et lite plaster på såret, men syntes vi bør klare mer;)
Hvilket tilskuersnitt er det budsjettert med i år, noen som vet?
Tror det er 4800
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Da ligger vi -400 alt, burde jo i hvertfall vært 1000 mennesker til
Opprinnelig postet av Patrioten
Første kamp i adecco i 2010, da FFK ,møtte Alta, mener jeg å huske at tilskuerantallet var på vel 7000. Dette viser vel noe av den generelle publikumsnedgangen det var vært i de senere år.
Et mål bør være at FFK i adecco skal ha flere tilskuere enn Snullåtte i TL. Det manglet kun et par tre hundre i går.
Intriger splitter mer enn samhold forener....
Opprinnelig postet av Patrioten
Vel, jeg tror gårsdagens kamp blir av de med lavest besøk såfremt vi faktisk innfrir og kjemper i toppen hele sesongen. Hødd er ingen spesielt attraktiv motstander, det var mandagskamp (kraftig ugunstig å starte sesongen på en mandag!) og folk flest er ikke i fotballmodus ennå (lang vinter i år!). Jeg tror at allerede mot Sandefjord blir det en god del flere.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914