sesongkort 2013
noen som vet ca antall solgte i år?
Jeg har ikke fornyet de 3 sesongkorta jeg hadde........
Men...
jeg har kjøpt 3 andre med ennå bedre beliggenhet! Felt O, rad 8, plass nr. 1+2+3, altså helt på midten!
Ække gæli
---------------------------
Intriger splitter mer enn samhold forener....
Noen som har mottatt sesongkortene ennå?
Forskning gjort på fenomenet hjemmedommere:
Større publikum, større fordel
Forskningen viser at jo større hjemmepublikummet er, jo oftere faller dommerens avgjørelse ut til fordel for hjemmelaget.
Så her er det bare å komme seg på kamp!
Etter 12 år ville jeg ikke fornye årskortet. Grunnene er enkle
* "Støtt guttæne" funker bare ikke lenger. Det føles som å betale en hallik penger så søstra di skal få mat.
* De flytter jo kamptidspunktene og da ender det ofte med at jeg ikke får tilrettelagt for å komme meg på kamp. Da er det tapsprosjekt å kjøpe årskort.
* Jeg må velge mellom fornuftige priser for familekort eller fornuftige plasser. På tide å få på plass noe fornuftig årning her FFK.
Så, av de 10k jeg kunne tenkt å betale for bra plasser til hele familien og tilgang på bortekampene på tv, får altså kanskje FFK en tusenlapp for de kampene jeg orker å ordne meg billett til. GLHF.
Opprinnelig postet av ‰-kungen
Etter 12 år ville jeg ikke fornye årskortet. Grunnene er enkle
* "Støtt guttæne" funker bare ikke lenger. Det føles som å betale en hallik penger så søstra di skal få mat.
* De flytter jo kamptidspunktene og da ender det ofte med at jeg ikke får tilrettelagt for å komme meg på kamp. Da er det tapsprosjekt å kjøpe årskort.
* Jeg må velge mellom fornuftige priser for familekort eller fornuftige plasser. På tide å få på plass noe fornuftig årning her FFK.
Så, av de 10k jeg kunne tenkt å betale for bra plasser til hele familien og tilgang på bortekampene på tv, får altså kanskje FFK en tusenlapp for de kampene jeg orker å ordne meg billett til. GLHF.
Dette med hallikpenger skjønte jeg ikke
Har du tidligere kjøpt sesongkort for å tjene penger på det, eller for å støtte klubben?
Alle har råd til sesongkort. Det handler om prioritering. Om du ikke prioriterer å støtte klubben i motgang, så er det et navn for det.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Noen som vet om vi får nye kort i år eller om vi skal bruke de man hadde i fjord?
Du skal få nye og de skal være sendt ut også. Jeg har fått mine
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Hvor mange kort er solgt til nå, egentlig?
Opprinnelig postet av Knuty
Tipper sesongkortsalget skyter i været nå som vi LÅNER bort våre beste spillere.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Tipper sesongkortsalget skyter i været nå som vi LÅNER bort våre beste spillere.
Er du ekte supporter, så har du kjøpt allerede! :D
Jeg bor på Geilo og har kjøpt sesongkort
Opprinnelig postet av Plankekæll
Trur nok de har en plan på det, men velger å holde kortene tett til bryste. (i alle fall det jeg velger å tru)
Mellom 2500-3000 sesongkort.
Har fornyet mine 2 sesongkort før fristen. Hadde jeg bare fått de snart. Andre som ikke har fått de ennå ?
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 03 apr 13, 10:47
Endret: 03 apr 13, 10:49
Endret av: kanogvetalt
Gå inn å se på hjemmesiden til klubben. Mener jeg leste noe i går om de som ikke har mottatt kan hente i administrasjonen. De hadde fått en del kort i retur pga feil i adresser osv.
http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1vmp44m51gynl1my50s21f7jkl/title/sesongkort-kan-hentes-pa-stadion
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Fikk mine for omlag en uke siden.
Ringte ned å etterlyste de et par dager før, og da skulle de sende ut kort kontinuerlig.
cupmester 06, uten tromme
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914