Kamptråd: Vard Haugersund - FFK
Dette skjønte jeg lite av. Sist vi var i Adecco var vel ikke Oslo Øst der?
Hvis det er slik at du mener vi har et for dårlig lag så er vel ikke det Bakkerus sin skyld?
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Nei. Huska kanskje feil , for jeg hadde en ulykke sammekveld,lørdag. Husker stadion var full av rød og hvite papirlapper. Så vi får gå tilbake til Eggen sin tid og opprykket.
Opprykkskampen mot Oslo Øst er jo legendarisk. Siste serierunde i 1. divisjon, 2003. Regnvær, et vanvittig regnvær. Stappfull stadion - det var vel snakk om 9000 mennesker?
Oslo Øst går rett i ledelsen etter et par minutter kanskje - og får annulert et mål til kort tid etterpå. De dårlige minnene fra nederlaget på Melløs i runden før hang i bakhodet. Deretter fullstendig FFK-overkjøring i resten av første omgang - og opprykket var sikret.
Minner, for noen minner.
Jeg husker bortekampen mot Oslo Øst hvor formannen i klubben takket for det store fremmøtet på kampen.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis laget ikke leverer opp til forventningene, så er det kanskje forventnigene det er noe galt med?
Er nokså enig i dette. Det tar tid å kjøre inn mange nye spillere, og det tar tid for en ny trener å få på plass en spillestil. Dessuten er kampen mot FFK fremdeles cupfinalen for mange av lagene i førstedivisjon, så utrolig det enn kan høres ut. For min egen del er jeg fornøyd så lenge jeg ser følgende:
- Hver enkelt spiller jobber rævva av seg for å gjøre sitt beste.
- Vi ser forbedring av spillet med jevne mellomrom, nå i starten helst fra kamp til kamp.
- Vi vinner ofte nok til at vi henger med i toppen og er med i opprykksstriden - dersom de første to oppfylles skal det mye uflaks til for at ikke dette punktet også oppfylles.
Jeg er dog i ferd med å innse at en del (ikke nødvendigvis her på forumet, men rundt omkring) ikke er villige til å justere sine forventninger, men forventer det samme spillet av dagens mannskap som av det vi hadde i 2007/2008. Men det får bli deres priblem, dei vil alltid klaga og kyta.
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
1947modell
Ble medlem: 03 mai 07
Lagt til: 02 mai 13, 14:20
Endret: 02 mai 13, 14:21
Endret av: 1947modell
Opprinnelig postet av Erikk
Da skulle du ha vært på Bøler i en cupkamp. Det gikk 1300 pølser og dama bak det hele jubla. Det var gitt beskjed om innrykket i god tid . Vi vant tilslutt , men fy f....for en kamp.
Jeg husker bortekampen mot Oslo Øst hvor formannen i klubben takket for det store fremmøtet på kampen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914