Bakkerud sykemeldt
Opprinnelig postet av Ellis
http://www.f-b.no/ffk/bakkerud-sykemeldt-1.7923014
Det er jammen meg ikke lett å holde med dette laget! Jeg har virkelig aldri sett maken til negativitet rundt et lag noen gang! Nå må ledelse i klubb og AS gå så fort som mulig. Dette holder ikke!
Men vaffan ... jeg har ikke ord. Vår kjære klubb overgår alskens såpeoperaer med god margin.
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Noen som vet hvordan det går med Bakkerud? Ser han ikke er på Facebook lenger..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
det med facebook tror jeg du skal ta det helt med ro... det betyr ingen ting...
Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe
Ingen som har hørt noe på denne fronten enda?
Opprinnelig postet av malurt
Ingen som har hørt noe på denne fronten enda?
jo lrengre tiden og ukene går,jo mere sansynlig er det at disse to guttas historie i klubben er over.Heldigvis for Vibe,har vi vunnet alle kampene,siden sykemeldingen kom...tenk åssen det hadde vært i diverse forum og på facer'n HVIS vi hadde tapt de 4 kampa.
hør noen rykter om at han har vert på byn og vil snake med nrk om hvor dålig han har hat det i kluben men han var ful og det vile ikke snake med han men er bare rykter men har noe andre hørt noe om det
Opprinnelig postet av turbo2013
hør noen rykter om at han har vert på byn og vil snake med nrk om hvor dålig han har hat det i kluben men han var ful og det vile ikke snake med han men er bare rykter men har noe andre hørt noe om det
Akkurat SÅNNE rykter skal vi vel ,med all respekt, la være?
?
Opprinnelig postet av Kai Roger
Akkurat SÅNNE rykter skal vi vel ,med all respekt, la være?
?
Jeg føler vel for å legge til side respekten og besvare ditt spørsmål med JA. Slike rykter er det bare å kvele. Når de attpåtil postes midt på natta av noen som (etter skrivingen å dømme) ikke er helt nykter selv, er det bare å neglisjere.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
hvor er han nå da har ikke hørt noe etter sykemelingen
Opprinnelig postet av turbo2013
hvor er han nå da har ikke hørt noe etter sykemelingen
På hytta kanskje?
Eller kanskje hjemme?
Eller kanskje på fjellet og fisker? Ikke godt å si.
La oss sette igang en etterforskning....
Han er på fb hver dag..........hva betyr det?
Han er friskmeldt etter ferien leste jeg, ett eller annet sted
Opprinnelig postet av Kai Roger
Han er på fb hver dag..........hva betyr det?
Har tilgang til internett ??
Håper han er tilbake etter ferien, men de sa for en stund siden att han tidligst er tilbake etter ferien. altså det kan godt hende han er borte en stund til. (hvis jeg husker rett)
noen som vet om det er noe nytt i saken? Tiden går,og det mest innlysende er vel at det kommer ei melding om at Bakkerud og FFK skilles som venner,og er unegie om 'videre fremdrift' eller noe i den duren?
Trenger ikke Bakkerud. Vi har 2 gode trenere nå. La de få tillitten istedet. WL sier jo at vi skal spille 4-3-3 og gjøre om tektikken så da er vell Bakkerud neppe på vei tilbake med det første !
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914