Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Sandnes Ulf 5. november 13.00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 05 nov 17, 20:30

Dette var deilig. Jeg har sovet dårlig de siste nettene og hadde egentlig ikke troa i dag. Men den kom etterhvert, selv om det ble neglebiting fram til det ble klart at Mjøndalen hadde tatt ledelsen på Elverum.

I dag var det faktisk vanskelig å kåre FFKs beste ikke fordi ingen var gode, slik som det tidvis har vært tidligere i høst, men fordi mange var gode. Ville kanskje selv ha gitt tittelen til Masalin som hadde gode redninger på noen svært avgjørende tidspunkter. Men jevnt over var intensiteten god over hele linja, og det virket som hver og en spiller hadde litt mer trua på seg selv og lagkameratene.

Så hadde vi marginene litt med oss  da vi fikk sjansen til 1-0, men vi skapte selv trykket som førte til at Sulf-forsvaret slurvet. 2-0 direkte fra frispark, det har vi ikke vært bortskjemt med i år! Og kontringen som ga 3-0 kan ikke kalles annet enn utmerket.

Jeg innså først i pausen at den nederste raden med folk på bortefeltet hadde mørkere blåfarge på skjerfene sine enn resten, men for all del, håper kaffen smakte. De gikk for øvrig da vi økte til 3-0. Håper de gikk til Stjernehallen for å se hjemmelaget bli banket av Frisk, for i så fall fikk de med seg en skuffelse til tilbake til Pæddekummen (Stjernen vant 7-3) Cool

Så skal vi selvsagt takke Mjøndalen for at de gjorde jobben sin mot Elverum. Så stor som deres seier ble ville vi faktisk gått foran Elverum selv med uavgjort ... men greit å slippe å tenke på det!

Notodden i kvalik, altså ... hjemmekamp først. Håper guttane tar med seg den gode følelsen fra denne kampen slik at tenningsnivået blir bra, og så håper jeg alle som var på kamp i dag møter opp igjen om en uke (sarpingene må gjerne komme de også, bare de holder kjeft).

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 05 nov 17, 20:51

Isolert sett kan man tenke at når vi slår det tredje beste laget i 1.div (før denne runden), så er vi mer enn gode nok til å slå det tredje beste laget i 2.div. 

Sulf har hatt en elendig avslutning på sesongen,  og kollapset fullstendig når vi scoret 2 mål. Vi skal ikke ta for gitt at dette holder i kvaliken. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 05 nov 17, 20:57

Opprinnelig postet av Tøfflus

Så hadde vi marginene litt med oss  da vi fikk sjansen til 1-0, men vi skapte selv trykket som førte til at Sulf-forsvaret slurvet.

Morro at det var Shola som vant ballen som gjorde at vi fikk opprettholdt trykket før han tre trekk senere scoret.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 05 nov 17, 21:09

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Vi skal ikke ta for gitt at dette holder i kvaliken. 

Absolutt ikke. Jeg er drittnervøs for at spillerne skal drive med undervurdering også. Er ikke mange kampene siden Flo i et intervju etter kamp sa at et 2. divisjonslag skal vi slå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 05 nov 17, 21:26

"Dette", som i innsatsen, besluttsomheten og kvaliteten som ble levert i dag, holder i kvaliken. Men det er selvsagt ingen grunn til å ta for gitt at vi leverer det samme om en uke.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340