Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Sandnes Ulf 5. november 13.00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 02 nov 17, 12:43

Hva skjer hvis vi spiller 0-0, og Elverum taper 1-3? Gir ikke det lik poengsum, og lik målforskjell, med like mange scorede mål?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 02 nov 17, 13:27

Innbyrdes oppgjør. Se punkt 4-1 d ;

https://www.fotball.no/globalassets/regler-og-retningslinjer/turneringsbestemmelser/turneringsbestemmelser-obos-ligaen.pdf


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 02 nov 17, 14:29

Opprinnelig postet av lingval

Innbyrdes oppgjør. Se punkt 4-1 d ;

https://www.fotball.no/globalassets/regler-og-retningslinjer/turneringsbestemmelser/turneringsbestemmelser-obos-ligaen.pdf

Ok. Går den inn har vi i alle fall brukt opp alt av flaks for tiår fremover.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 02 nov 17, 21:59

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ok. Går den inn har vi i alle fall brukt opp alt av flaks for tiår fremover.

Huff, vi kan trenge litt av den i en eventuell (bank i bordet, salt over skulderen, inshallah og så videre) kvalik.

Min mor jobbet en del år på hjerteavdelingen på sykehuset. Det var visst ikke helt uvanlig at de fikk inn nye pasienter i forbindelse med kamper på stadion.

Jeg ville anbefalt ledelsen på Kalnes å trappe opp beredskapen søndag ettermiddag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 04 nov 17, 21:47

Leser om et mulig laguttak med Masalin i mål og Begby på VB. Har dårlige minner fra kamp mot Sulf begge 2. Jeg vil gjerne ha Nuhu enten på VB eller venstre kant. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 04 nov 17, 21:57

De kampene Begby har blitt flyttet ned på venstreback etter dårlige omganger av Nuhu / Bredeli har vi spilt vesentlig bedre etter byttet. Jeg er veldig positiv til han på backplass.

Keeperplassen er hipp som happ føler jeg. Mer spent på Sakgestad som midtbanespiller som det ryktes om

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 04 nov 17, 22:09

Jeg mener Masalin ikke er i nærheten av ferdighetene til Jensen. Begby's mangler som spiller ligger i duellspillet og det defensive. 

Med Skagestad på midten får vi duellstyrke, og det er nødvendig.  I alle fall om Furubotn også skal spille sentralt. 

Er det noen som mener at det er pga lagutak at vi ligger der vi gjør på tabellen? 

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 05 nov 17, 13:55

Deilig resultat til pause. Krysser fingrene for fortsatt målløst eller bortemål på Elverum 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 05 nov 17, 14:39

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg mener Masalin ikke er i nærheten av ferdighetene til Jensen.

For en kamp av Masalin! Matchvinner!

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 05 nov 17, 14:48

Ha ha. Kanogvetalt slår til igjen. 


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 nov 17, 15:32

Han virker å ha hodet på

rett sted når det virkelig gjelder..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 05 nov 17, 16:59

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg mener Masalin ikke er i nærheten av ferdighetene til Jensen.

For en kamp av Masalin! Matchvinner!

Nå må du gi deg. Ok, han holder nullen men glipper flere ganger.  Noen ganger redder han egne feil, noen ganger får han hjelp. Det viktigste er uansett at dette gikk veien,  så jeg driter egentlig i hvem man synes var best.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 05 nov 17, 17:24

Endelig en kjempekamp og det "i grevens tid" kom ikke her og si at dette ville skjedd uten de nye trenerene. Sandnes Ulf er et av de beste lagene i Obos-ligaen og dette står det stor respekt av.

Ingebrigtsen liker å spille med backer som kommer fram slik også vi har gjort tidlerigere ned f.eks Rafn og Brice W. Ludde fikk denne jobben sammen med Westgaard, noe som på mange måter er å omskolere begge litt. Vi har snakket litt om keeper og det er kanskje den plassen det psykologiske teller mest og da må jeg si at det er rart ikke Masalin har spilt mer den tid Jenssen ikke har vært heldig i alle kampene. Vi må huske at han har vært svært god for oss tidligere.

Notodden blir ikke noen enkel oppgave det vil kreve 100%


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 05 nov 17, 18:22

Nja, Begby spilte jo back på landslaget, så å si at han er omskolert føler jeg er å ta litt i. Men sant nok at han ikke har spilt så mye der for oss. Glipper litt for han defensivt til tider, men det gikk da greit.

Herlig å se innsatsen i dag og når det glipper i forsvaret er heldigvis Masalin der. Tre store redninger, hvor den etter 10 minutter er helt kampavgjørende. Hadde vi sluppet inn der hadde vi ramlet sammen som et korthus. Men det er dårlig at Ulfspilleren får komme til der.

Ellers ble jeg positivt overrasket over Furebotn i dag. Det han viste i dag var bra. Skjønner ikke hvorfor han ikke har levert slik tidligere i år også. Var slik i første kampen for oss, for deretter å være helt usynlig resten av kampene fram til i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 05 nov 17, 18:29

Jeg synes faktisk det så veldig stygt ut før vi plutselig ledet 2-0. Ledelsen gjorde noe med oss, men enda mer med Sulf spillerne. De mistet heldigvis troen frem til langt ut I 2.omg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 05 nov 17, 18:44

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg synes faktisk det så veldig stygt ut før vi plutselig ledet 2-0. Ledelsen gjorde noe med oss, men enda mer med Sulf spillerne. De mistet heldigvis troen frem til langt ut I 2.omg.

Kanskje ikke veldig stygt, men Ulf var det beste laget den første halvtimen og jeg følte vel at de gradvis gjorde oss mindre og mindre farlig framover. Heldigvis svartnet det helt for forsvaret dems på 1-0.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 684

Lagt til: 05 nov 17, 19:03

Digg med en skikkelig kamp igjen. Tydelig at hvis vi hadde hatt en skikkelig trener hele sessongen,hadde vi spillt kvallikk andre veien istedenfor.

De 4 kjerringene med 08 utstyr la jeg ikke merke til engang,men hvis de vil betale for å se FFK må de gjerne komme igjen neste gang.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 05 nov 17, 20:30

Dette var deilig. Jeg har sovet dårlig de siste nettene og hadde egentlig ikke troa i dag. Men den kom etterhvert, selv om det ble neglebiting fram til det ble klart at Mjøndalen hadde tatt ledelsen på Elverum.

I dag var det faktisk vanskelig å kåre FFKs beste ikke fordi ingen var gode, slik som det tidvis har vært tidligere i høst, men fordi mange var gode. Ville kanskje selv ha gitt tittelen til Masalin som hadde gode redninger på noen svært avgjørende tidspunkter. Men jevnt over var intensiteten god over hele linja, og det virket som hver og en spiller hadde litt mer trua på seg selv og lagkameratene.

Så hadde vi marginene litt med oss  da vi fikk sjansen til 1-0, men vi skapte selv trykket som førte til at Sulf-forsvaret slurvet. 2-0 direkte fra frispark, det har vi ikke vært bortskjemt med i år! Og kontringen som ga 3-0 kan ikke kalles annet enn utmerket.

Jeg innså først i pausen at den nederste raden med folk på bortefeltet hadde mørkere blåfarge på skjerfene sine enn resten, men for all del, håper kaffen smakte. De gikk for øvrig da vi økte til 3-0. Håper de gikk til Stjernehallen for å se hjemmelaget bli banket av Frisk, for i så fall fikk de med seg en skuffelse til tilbake til Pæddekummen (Stjernen vant 7-3) Cool

Så skal vi selvsagt takke Mjøndalen for at de gjorde jobben sin mot Elverum. Så stor som deres seier ble ville vi faktisk gått foran Elverum selv med uavgjort ... men greit å slippe å tenke på det!

Notodden i kvalik, altså ... hjemmekamp først. Håper guttane tar med seg den gode følelsen fra denne kampen slik at tenningsnivået blir bra, og så håper jeg alle som var på kamp i dag møter opp igjen om en uke (sarpingene må gjerne komme de også, bare de holder kjeft).

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340