Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad - Asker: Søndag 15.04 kl 18:00 - Møt opp på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 16 apr 18, 13:57

Leko spiller seg opp i andre. Har et par viktige klaringer. I første virker han rusten og samarbeidet med Nielsen fungerer dårlig. Mulig at det at vi ligger mer kompakt i andre Gjør det lettere for han.

Det blir veldig interessant å se hvordan trenerteamet legger opp spilleplanen ineste bortekamp. Skal vi ligge komprimert og bakpå og satse på overganger. Eller skal vi presse høyere og ta kontroll på banespillet. Våge mer. Jeg mener som sagt Før at vi trenger Falk Larsen som jordfreser på midten. Uansett trenger vi å ta av smokingen og ta på arbeidsklærne. Jeg er redd midtbanen vi stilte med i går blir for lett i tøffe bortekamper.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 apr 18, 14:23

Moss kommer til å være supertent på å spille en kamp som betyr mer en alle andre seriekampene resten av sesongen.

Håper FFK kommer og er skikkelig tent på å fighte. Ballsikkerheten blir avgjørende, synes man skal plassere Åsheim på HB fordi han er mere ballsikker en Westegaard. Kan tenke meg å se Falk larsen på venstre istedefor Anas til start. Så kan Anas komme inn etter pause istede. Vi trenger også to sterke spisser til å bryte med Moss sine stoppere, og perfekt med Nilsen og Sellin da.


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 16 apr 18, 15:32

Står en analyse av kampen i fb. I dag. Interessant lesing. Manglende press fra Falk Larsen gir midtstopperne mulighet til å slå uforstyrreti bakrom? Bedring i andre da vi ligger dypere. Men offensivt er vi jo ræva i andre.

Kampen mot Moss blir 90min. Med krig. Da må vi stå opp og vinne dueller. Veteli er vel tilbake også?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340