Tidligere Sheefield U spiller til Ham-Kam
Les her
Jeg har skrevet det før, jeg er lurer på om sportslig utvalg i FFK, har de riktige kontaktene og er i kontakt med agenter som kjenner markedet. Hvis det er på plass, vil de riktige spillerne ankomme i riktig tid og stallen kan fremstå styrket og klar for innsats i Tippeligaen.
Alternativt har opprykket kommet altfor fort på ledelsen, ingen må glemme at FFK var i 2 div i 2002, og dermed har ikke ledelsen taklet den raske overgangen. Dette gjelder proffesjonalitet og erfaring - det er ikke det samme som å gå på REMA og handle melk og brød.
Vi kan se litt på kvaliteten på prøvespillerne i år. Det meste holdt vel ikke til 1.div.
Som Thomas skriver "hvor er Harry?" - det virker som om alle får, untatt FFK.
Kan jo hende at Harry har ett ess i erme som han selvfølgelig ikke vil avsløre før alt er i boks. Jeg har stor tro på at Harry og de andre jobber daglig med å finne den rette spillern(e) for klubben.
Syns vi bør ha mer tillit til ledelsen. Virker som mange her ikke klarer å se forbi alt det rotet som har vært i klubben tidligere, noe de som jobber i ledelsen nå ikke har hatt noe med å gjøre, så hvorfor ikke ha tro på dem. De har jo gjort en kjempejobb de siste 2-3 åra.
Så får vi heller ta frem stridsøksen om det ikke har skjedd noe før første april.
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
Vi har da forsterket langt mer enn gjennomsnittet i tippeligaen og veldig mye mer enn opprykkslagene i fjor....
Og likevel sier de at det kan komme 1-2 kvalitetsspillere til!!!
Jeg er fornøyd med jobben som er gjort.
Tror også flere blir fornøyd når gresset blir grønnere og stive grunntreningsbein blir lettere....
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
For selvom vi har fått flere nye Frode, så er troppen vår sårbar, og etter min mening så er det behov for en forsterkning på backplass, for der er vi svake på venstre sida og sårbare om Zwartek skulle bli skadet på høyre. Vi burde satse på å få inn en back som fortrinnsvis spiller på venstre sida, men som også kan spille høyreback om det skulle trenges. Og det bør være en back som holder tippeliganivå.
Får vi til dette, så tror jeg troppen står bra rustet for seriestart, så får vi heller se ann hvor skoen trykker litt ut i sesongen.
Lenge leve "hjørnet"!
Uvisst dåg hvor god han er på venste-kanten, men jeg tipper han uansett er bedre enn Hagen, som ikke ser ut til å ha blitt noe bedre til tross for Eggens oppmuntrende ord i avisa.
Har hørt fra visse kilder at Blixt er en gjennomsnittlig tippeliga spiller. Det behøver imidlertid ikke være noe problem for FFK som savner spillere som i det hele tatt har tippeligaerfaring. Vi har uansett ikke råd til å hente en Soma-type, og Blixt er neppe så alt for dyr å hente inn ettersom han er bossmann neste år.
Selvfølgelig vil vår tropp være mer sårbar enn de etablerte tippeligalagene. Det er noe vi ikke kan forhindre. Og ja, vi er avhengige av å ikke ha for mye uflaks med skader for å beholde plassen. Dette er toppidrett og da går det ofte på marginer.
Det viktigste er at vi er i stand til å gjøre ett skikkelig godt forsøk. Med 1-2 forsterkninger til vil vi tåle ytterligere skader og formsvikt på enkeltspillere.
Det at de venter litt med disse kommer vel av som du nevner at man vil finne ut hvor skoen trykker. Ingen vits i å kjøpe en spiller som gir trippeldekning feks.
Gleder meg til å se laget i de siste treningskampene. Tviler på seier mot Odd, men forventer at vi kan vise til eget offensivt spill.
Frode
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 10 mar 04, 11:06
Endret: 10 mar 04, 11:06
Opprinnelig postet av Funk1
Enig med Snæbbus (som har vært frekk nok til å ta seg det navnet :) ) her.
Til opplysning så er ikke det navnet direkte myntet på spilleren snæbbus, men på supporterbussen snæbuss(som er oppkalt etter snæbbus), og derfor har vi brukt to s`er, for det er jo en buss. Så da vet du det. Heller oppfinsomt enn frekt da vel? ;)
Lenge leve "hjørnet"!
"Forsterkningene" i idag, bortsett de ukjente "Tero & West" er kvantitet ikke kvalitet.
Slutt også å sutre over prisnivå på norske spillere. FFK har i høyeste grad vært med på den karusellen!!!
FFK trenger forterninger både i forsvar og foran!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Hvem er han der ??
Frode
"This is a free country, if a man want`s to call him self Muhammed Ali, God Damn it... ... ..."
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK:
Inn:
Kristoffer Solvang (Lisleby)
Dag Frode Hornseth (Rosenborg)
Tor Trondsen (Rosenborg)
Simen Brenne (Moss)
Anders Rotevtaten (Stabæk)
Brian West (Columbus Crew)
Jose Garro(Herediano,Costa Rica)
Gherland Mc Donald(Proyecto Morera Soto,Costa Rica)
Tero Koskela (Tampere United)
Ser man bort fra Trondsen som vi vet er ett godt kjøp, tror jeg Koskela, Hornseth og Garro blir de beste. Men det er basert på magefølesen.
F
Frode
Er enig at forventningene er nok størst til Koskela, men forhåpningene størst til Mr. West. Dvs dersom vi tror på hva som blir sagt, og det bør vi vel gjøre. (Ikke sant ).
Når det Hornseth, må han heve seg flere hakk fra innbytterstatusen i Bryne, ellers sier det mye om FFK, dersom han blir en forsterkning.
Så håper vi på Garro fra høsten og seinere McDonald.
Men, hever dette laget til tippeliganivå ?
Provokasjonen blir, FFK mangler den /de spillerne som trengs for å ta steget fra et godt (litt lucky) 1.div.lag til eliten.
Tror midtbanen holder mål, men mener forsatt at laget er for svakt i forsvar og angrep.
Med håp om elitespill i mange år framover.
;):D:D:|:|:rolleyes::ffk::ffk::ffk:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Frode
Alle der vil tilføre FFK mye.
Ser man bort fra Trondsen som vi vet er ett godt kjøp, tror jeg Koskela, Hornseth og Garro blir de beste. Men det er basert på magefølesen.
F
tor trondsen kommer ikke til å tilføre ffk noe. han spilte jo her i fjor også...!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914