30 sesongkort solgt på den nye tribunen
Det er skuffende at interessen er så liten, men det er kanskje ikke så rart etter alt det negative som har vært rundt FFK i år.
I november i fjor solgte klubben 1200 sesongkort i løpet av en dag, da var vi i medgang, negativ kritikk er utrolig ødeleggende.
I november i fjor solgte klubben 1200 sesongkort i løpet av en dag, da var vi i medgang, negativ kritikk er utrolig ødeleggende.
De fleste som ønsket sesongkort kjøpte vel da. Tror ikke man forventet at det skulle bli solgt så mange sesongkort på nye tribunen.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg skjønner folket veldig godt. Det ser ikke lyst ut i FFK for tiden.
Folk er lei av å høre at de skal ha den en og den andre. Den nye stadion???? Hva skjer?? Folk begynner å miste tillitt til FFK. OG JEG SKJØNNER DEM VELDIG GODT!!!!!. Vi har vært for store i kjeften. De har ikke stått for sine utalelser.
Folk er lei av å høre at de skal ha den en og den andre. Den nye stadion???? Hva skjer?? Folk begynner å miste tillitt til FFK. OG JEG SKJØNNER DEM VELDIG GODT!!!!!. Vi har vært for store i kjeften. De har ikke stått for sine utalelser.
dette er feil, thomas! det er på plankehaugen sitt felt at det er solgt 30 sesongkort!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det stemmer nok bra med det ajg skrev, jeg var nummer 34 på listen eller noe slikt når jeg var nede klokken 16.30 eller deromkring i dag.
Spurte ikke om hvor mange det var solgt på plassene ved siden av.
Spurte ikke om hvor mange det var solgt på plassene ved siden av.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Men noe som er riktig er at det solgt nesten 1000 billetter til Lillestrømkampen
30 på plankehaugens felt er jo ikke dårlig allerede nå!
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
nei, vi må huske på at salget på plankehaugen sitt felt har vart kun 2 dager, og at mange flere kommer til å kjøpe sesongkort der, men har det ikke så travelt fordi det sannsynligvis blir nok plasser uansett..
i tillegg tror jeg det er mange som ikke kjøper sesongkort, men som vil være tilstede på flesteparten av kampene for det.. jeg vet hvertfall om flere..
når vi i tillegg vet at en gjeng på ca.200 som sitter ved siden av plankehaugen kommer til å være med på alle sangene, kommer det til å bli kjempestemning! noen som vet om det er riktig at de 2 feltene nærmest plankehaugen er utsolgt?? har i tilfelle f.eks. DjPete og gjengen hans fått seg billetter?
utfordringa i år blir å opprettholde den gode stemninga på hovedtribuna, selv om de helt ivrigste sangfuglene ikke sitter der lenger...
i tillegg tror jeg det er mange som ikke kjøper sesongkort, men som vil være tilstede på flesteparten av kampene for det.. jeg vet hvertfall om flere..
når vi i tillegg vet at en gjeng på ca.200 som sitter ved siden av plankehaugen kommer til å være med på alle sangene, kommer det til å bli kjempestemning! noen som vet om det er riktig at de 2 feltene nærmest plankehaugen er utsolgt?? har i tilfelle f.eks. DjPete og gjengen hans fått seg billetter?
utfordringa i år blir å opprettholde den gode stemninga på hovedtribuna, selv om de helt ivrigste sangfuglene ikke sitter der lenger...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
DJPete og "gjengen" hans står midt i P.H feltet i år og synger !!!
Gi meg en " F ".......:ffk::ffk::ffk:
Gi meg en " F ".......:ffk::ffk::ffk:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914