Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Rosenborg - FFK 02.06.2024

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5438

Lagt til: 02 jun 24, 20:07

Ingen stor kamp av FFK så langt, men vi har stålkontroll på Rosenborg. Venstresiden dems er litt ekkel, men det blir ikke de store farlighetene av det. 

Synd med skaden til Kvile og synd han ikke holdt ut omgangen. Det at vi må bruke et bytte før pause gjør kampledelsen litt mer kinking.

Så er det morro å se kjempinga til Sørløkk, men han må bli litt mer venn med ballen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5438

Lagt til: 02 jun 24, 21:23

Fy fader så deilig med poeng på overtid. Ingen kjempekamp av oss og målet vi slipper inn burde vi kunne klart å unngå. Vi skaper ikke enormt mye før vi flytter opp Nielsen på slutten og RBK får litt mer å måtte håndtere. Headingen til Kjelsrud er bare helt nydelig.

Nå blir det utrolig deilig med ferie. Det trenger vi nå

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 02 jun 24, 22:05

Dette var en svak forestilling. Når vi starter med både Magnusson og Segberg, så får vi for få spillere å spille ballen til fremme i banen. Sørløk og Bjørlo er ikke gode nok med ballen, og avkledt  når de blir islolert. Synes dette var nok en taktisk blemme av treneren vår. Vi har ikke kontroll defensivt, og resultatet er særdeles flatterende.

Men vi tar de poengene vi får. Er ikke sikkert de kommer like lett i resten av sesongen.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1130

Lagt til: 02 jun 24, 22:18

Må du klage ver gang FFK spiller?

Er lov og ha dårlige dager og likevel ta med poeng. 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 672

Lagt til: 02 jun 24, 22:18
Endret: 02 jun 24, 22:19
Endret av: tynter

Nå har jeg ikke fått sett kampen men kun lest referat på nettavisen men i følge statistikken var det veldig gjevnt.

https://live.nettavisen.no/fotball/1/2024-06-02/2372657/statistikk 

I følge fotball extra vant FFK alle statistikkene. Flest avslutninger,høyest xg osv. 

Akkurat det at alle lagene skulle ta FFK lett etter sommerferien ,når de så hvordan vi spillte ble vel også sagt i fjor ??


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3497

Lagt til: 02 jun 24, 22:38

Å reise fra jævla Lerkendal uten å ha tapt kampen og med scoring langt ut i overtiden er jo helt glimrende. Et kjepmpebra resultat vil jeg si


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 672

Lagt til: 02 jun 24, 23:18

Nei det er klart at vil en ha bummen istedenfor Mikkjal, Jennsen istedenfor Fisher , Åsheim istedenfor Bjørlo og stort sett alle andre istedenfor Bjartalid,så er det klart en blir litt muggen når det går bedre enn forventet Wink


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5438

Lagt til: 03 jun 24, 09:18

Man skal ikke være heeelt historieløse heller. Bummen var ganske populær etter opprykket fra andredivisjon og første halvdel av første sesong i OBOS. Alt gikk på skinner da også og vi feide motstanderne av banen og lå ann til direkte opprykk ganske lenge. Gikk jo ikke så bra det i andre halvdel av sesongen da andre klubber hadde klart å tilpasse seg litt mer til hvordan vi spilte. Det er muligheter for at noe tilsvarende kan skje under Thomassen. Skal ikke avskrive det helt i hvert fall. kanogvetalt har vel også litt rett i at Sørløkk kunne vært bedre med ball?

Defensivt mener jeg vi stort sett kontroll. Vi har nok en høyere xG i mot enn tidligere kamper men ikke veldig. Så får vi 11 skudd på oss med fire på mål. Det er nok også litt flere enn tidligere kamper, men å se at vi ikke har grei kontroll føler jeg er feil

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 672

Lagt til: 03 jun 24, 22:47

Jeg tror ikke at vi kommer til å ligge på 3.plass når sesongen er over  og såklart alle spillerne våre har noen svakheter,hvis ikke hadde de ikke vært hos oss. Uansett så burde det vært mulig å glede seg over hvor bra det går nå ,og regne med at laget og spillestilen er i stadig utvikling. De tre siste kampene har vært litt svakere enn de 8 foregående men vi har alikevell fått 2 poeng. Så ingen grunn til å henge med nebbet enda Smile



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340