Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvindu 17/7-2/9 24

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 11 jun 24, 11:16

Hva kan vi forvente oss av dette vinduet? Det ble tydelig uttalt fra treneren, at han ikke var fornøyd med hvor mange vi fikk inn i forrige vindu. HVor trenger vi å forsterke? Hvem kan vi forvente går ut?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3497

Lagt til: 11 jun 24, 12:29

Jeg vil si at de spillerne vi har har gjort en kjempejobb til nå og at vi er solide defensivt. Hvis man kan ønske seg en ny spiller håper jeg han er offensiv. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 11 jun 24, 13:32

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg vil si at de spillerne vi har har gjort en kjempejobb til nå og at vi er solide defensivt. Hvis man kan ønske seg en ny spiller håper jeg han er offensiv. 

Enig,

 

Selv om Kjeldsrud leverer som bare det, så har han ikke trenerens tillit. Den eneste spissen vi sitter igjen med da er Traore, ettersom Aga er her på lån. Synes midtbanen vår også er tynn offensivt. Brandur ok på sitt beste, og venter fortsatt på at han skal komme med mer. Sørløk og Bjørlo fyller rollene sine ok, men har ikke mye mer å spille på. Når vi blir tatt på det vi er gode på, så har de liksom ikke mer å komme med.

Om Maxwell forsvinner, så må vi vel erstatte han. Ønsker meg backer som er bedre offensivt, men han vi har (Begby) får jo heller ikke så ofte muligheten, så det er kanskje slik det skal være.

Nå har jeg sikkert fyret opp noen igjen:-)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5438

Lagt til: 12 jun 24, 11:49

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Nå har jeg sikkert fyret opp noen igjen:-)

Tja...jeg reagerte jo litt på at du ikke nevnte Bjartalid som spiss, men han er jo skadet så jeg skal la den gå for denne gang ;-)

Men selv om Aga er på lån, så har vi opsjon på kjøp, så vi må regne med han også tenker jeg. Vil uansett ha inn en spiss så håper jeg Kjelsrud blir med et år til. Selv om han ikke spiller så mye er det vanskelig å erstatte han hvis han er fornøyd med innhopp.

Jeg synes som deg at midtbanen vår er tynn og er enig i at Brandur er ok på sitt beste, men han får det ikke helt til hos oss. Jeg regner med at han forsvinner etter sesongen, kanskje allerede i sommer hvis vi får en bedre erstatter i og med at han bruker en av de dyrebare utlendingsplassene våre.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 168

Lagt til: 14 jun 24, 12:55

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Nå har jeg sikkert fyret opp noen igjen:-)

Tja...jeg reagerte jo litt på at du ikke nevnte Bjartalid som spiss, men han er jo skadet så jeg skal la den gå for denne gang ;-)

Nå vet vi jo sant å si ikke hvordan den gode Jóannes tar et nivå han aldri har spilt på før. Det finnes eksempler på spillere som har vært strålende på nivå 2 uten å slå helt til på neste trinn - Robert Stene?

For all del, jeg håper at han viser seg som et solid tilskudd når han er tilbake. Men stemmer i ønsket om å få inn en spiss til, selv om det blir vanskelig, både økonomisk og mht utlendingskvoten.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 19 jun 24, 10:12
Endret: 19 jun 24, 10:30
Endret av: kanogvetalt

Er det ikke slik at vi "melder opp" en ny spillertropp for høstsesongen? HVis vi forsterker med en utlending, må en annen ut. Björkström er ute allerede. Hvem er den neste? Ikke overaskende kanskje, men jeg foreslår Bjartalid ettersom det er høyst usikkert om han vil kunne bidra med mye denne sesongen. Er det noen som har bedre forslag?

For vi har vel neppe råd til norske spillere "som skal styrke oss fra første stund"? 


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1130

Lagt til: 19 jun 24, 12:58

Synd vi ikke fikk noe videresalg på ethan.

https://www.nettavisen.no/sport/nettavisen-erfarer-norske-ethan-19-blir-aston-villa-spiller/s/5-95-1876399


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 672

Lagt til: 19 jun 24, 16:03

Så lenge overgangsvinduet er åpent kan en melde opp utlendinger fra kamp til kamp. De snakket om dette problemet i den siste fotballmagasinet også. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5438

Lagt til: 19 jun 24, 19:08

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvem er den neste? Ikke overaskende kanskje, men jeg foreslår Bjartalid ettersom det er høyst usikkert om han vil kunne bidra med mye denne sesongen. Er det noen som har bedre forslag?

Jeg tenker Brandur lever farlig. Jeg synes ikke han leverer nok de gangene han får sjansen og kontrakten går ut etter sesongen.

Ellers frykter jeg at Mads Nielsen ryker, men han har lang kontrakt med oss. Jeg har veldig sans for han også, så jeg håper han ikke ryker. Så hadde det kanskje vært greit om Kjær gikk tilbake til Glimt også, med tanke på at han bare er på lån, men usikker på om den avtalen var mulig å si opp. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5438

Lagt til: 19 jun 24, 19:11

Opprinnelig postet av Martin

Synd vi ikke fikk noe videresalg på ethan.

https://www.nettavisen.no/sport/nettavisen-erfarer-norske-ethan-19-blir-aston-villa-spiller/s/5-95-1876399

Noe penger tenker jeg vi får, men vanskelig å si hvor mye. Hvis FCK ga han tilbud om ny kontrakt, må Villa betale en sum selv om kontrakten har gått ut. Ettersom dette er til en PL klubb vil jeg anta vi snakker om millioner. Alt det skal selvfølgelig ikke til oss, men en liten andel skal vi ha i solidaritetsmidler. Men det er ikke snakk om mye.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 19 jun 24, 23:54
Endret: 19 jun 24, 23:56
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er det noen som har bedre forslag?

Brandur er den mest åpenbare utenlandske kandidaten ut døra. Neppe spesielt billig, og aldri vært i nærheten av å innfri hypen og alle forventningene til ham. Ei heller er han fast på laget. Mads Nielsen er heller ikke fast på laget. 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 21 jun 24, 13:19

Brandur kan kanskje være en kandidat.

Tviler på Nielsen. Skal han ut, må en minst like god stopper inn. Og det blir neppe billigere. Det er vel heller ikke på stopperplass vi har behov for å forsterke, samtidig som jeg tviler på at treneren er interessert i å svekke denne lagdelen.

Blir Maxwell solgt så er det en annen sak.

Magnusson gjør det bra som anker, og Segberg er en god backup. Så da er det på backer, indreløpere og spiss, vi burde forsterke.Hvis vi sier at Traore er god nok, så er det 5 plasser igjen, og så mange kommer ikke. Om det kommer 3 så ønsker jeg 1 spiss og 2 indreløpere.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5438

Lagt til: 23 jun 24, 18:17

Håper du har rett angående Nielsen, men han er såpass langt bak i leksa nå at han lever farlig. Klarer de å finne et ungt norsk alternativ til han tror jeg at han ryker. Stoppere er generelt mye billigere og enklere å få tak i enn spisser og midtbanespillere.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340