Laget mot Kamma
Steinar Sørlie starter nok en gang i mål. Hvis han ikke spiller en eksepsjonelt svak kamp, føler jeg meg sikker på at Eggen velger ham som førstekeeper mot LSK.
Forsvaret er som sist mot Brann. Virker som det er denne gjengen som får tillit. Spennende med Stian.
På midtbanen er Håkan satt ut til fordel for Christian Petersen. Litt overraskende. Ikke at Håkan ble satt ut (trenger nok mer tid på seg), men at Peters skal gå inn på venstre midtbane. Personlig ville jeg heller hatt Stian Johnsen eller Simen Brenne her.
På topp blir det Brenne og Ringberg. Personlig ville jeg kanskje foretrukket Hornseth og Ringberg, med Brenne på venstre midtbane.
Laget er altså:
Steinar Sørlie
Pål Andrè Czwartek
Tor Trondsen
Roger Helland
Stian Johnsen
Brian West
Roger Risholt
Tero Koskela
Christian Petersen
Simen Brenne
Markus Ringberg
Benken:
Anders Rotevatn
Håkan Söderstjerna
Dag Frode Hornseth
Jørgen Pettersen
Magnus Riis
Bjørnar Johannessen
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Mitt ønske blir altså enten Stian Johnsen på venstre midtbane med Vebjørn Hagen som venstreback (er han frisk?), eller Stian Johnsen som venstreback, Simen Brenne på venstre midtbane og Dag Frode Hornseth på topp.
Dog, jeg pleier ikke få viljen min ;)
- !
-exit body, exit mind-
- !
FFK`er i Sarp
Han er vel egentlig best i midten, ikke det at det betyr noe spes all den tid jeg faktisk lever med 185 i puls hver gang han får spille tid...
Jada, jada, leste Roger`n sitt innlegg hvor han ber oss være positive og støttende, men sorry, jeg klarer ikke å se hvorfor Peters får starte... (bortsett fra det åpenbare da, han er en av KTE`s gullgutter, men den diskusjonen har vi hatt før)...
Nei, hadde heller sett Stian eller Bjørnar på venstrekant, begge kunne klart den rollen bra... I mine øyne bedre enn Peters...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
ellers mener jeg at enten Simen eller Bjørnar bør ta venstrekanten, ikke peters! Stian må spille back, for vebjørn er for dårlig.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914