Husk meg
Brukernavn
Passord

Gi meg en F

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 mai 04, 10:33
Klarer ikke å holde det inne lenger. Det er sååå knøttelag over den der "Gi meg en F". Kan vi ikke slutte med den? Værsåsnill. Var akkurat inne på forumet til vpn, de var ikke akkurat imponert over akkurat den. Ikke for det, jeg driter egentlig i hva klanen syns, men den har irritert meg lenge.

---------------------------






Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 11 mai 04, 10:40
F

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 mai 04, 10:49
Ja ja Anduril. Skjønner at du synes den er en høydare. Den har du vel kunnet nesten hele livet. Gi meg en F til da og sleng på en K med en gang. La oss få det overstått.

---------------------------






Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 11 mai 04, 10:56
F

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 11 mai 04, 11:04
Hva blir det?

Fredrikstads fraværende kamprop.

Nei, det der er for amatører.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 11 mai 04, 11:09
Endret: 11 mai 04, 11:09
K

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 11 mai 04, 11:13
Endret: 11 mai 04, 11:13
Dæven så kule dere er, dette understreker vel bare det stenhard sier.

Synes ikke laget og byen våre skal være bekjent med kamprop som hører hjemme på knøttenivå, og barnehageunger.Vi må heve nivået en del hakk, slik at vi blir å beregne blandt de store. Vi rykket opp i fjor, og derfor må vi supportere prøve å ta det samme steget, selv om enkelte ikke ser ut til å klare det.

Grattis til dere...dere driter dere ut

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 mai 04, 11:16
Lite tips til Holters: Tjingelingelinge her kommer vi Fredrikstadkara ja det er det er vi. Dra i gang den neste gang du. Da kan du samle hele barnehagen å synge for full hals. Få deg Klapper og horn og.

---------------------------






Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 11 mai 04, 11:21
F!

Jeg synes ikke Klanen klarer å få med seg resten av stadion ..... nå kom jeg på at de ikke har andre tillskuere enn seg selv... Da er det jo vanskelig å få til noen svar fra andre tribuner.

Etter det jeg har hørt har de prøvet, men uten noe større hell og lykke.

Gi meg en F, er nok litt barnslig, men det er en start og alle starter er vel litt barnslige.
Det er jo kult med rød og hvite, Klanen holdt jo kjeft da!!! Stille ble det i fjøset fra Enga!!
Det kan jo utvikle seg til noe mye bedre, men vi må jo tøre å være noe annet en "hardcore hooligans".
Jeg tror sitteplass hadde følt seg utenfor om vi bare skulle synge for oss selv, da må vi jo ta de med om det så er litt barnslig.
Det er jo barnslig med "Bønna skjønner tingenting, ....." Men for det at det er Klanen som startet med det er det liksom kult og tribunemessig korrekt!


ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 11 mai 04, 11:23
Etter denne kritikken så håper jeg jo at pss og Stenhard har ett par GODE tips til nye kamprop/sanger på tribunene, ellers så kan de la være å kritisere , synes jeg .

Enveis kritikk har aldri ført noe godt med seg......prøver vi alle sammen å samarbeide , så BLIR det bedre å......det må vi i hvertfall prøve så godt vi kan på !!! Ikke sant !??

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 11 mai 04, 11:27
dette blir for dumt. Hva i all verden er i veien med å rope : Gi meg en F o.s.v.

Men det er godt dere er voksne guttær.

Selv er jeg blitt såpass gammel at jeg har funnet igjen evnen til å glede meg over de barnlige ting her i livet... og det er jeg glad for.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 11 mai 04, 11:28
Tut Tut...jeg kommer iallefall til å holde kjeft når "det derre gi meg en F greiene startes". Kampropet med rød og hvite på tvers av tribunene er ekstremt bra. Og må utvikles, tror ikke det er halvparten som åpner kjeften en gang når den startes, og da skjønner vi hvilket potensial vi har.

Men en ting er sikkert, jeg holder kjeft når barnehagekoret setter i gang, ikke for å ødelegge, men for å prøve å redde litt av fredrikstadfk og plankehaugens ære.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 mai 04, 11:29
Vi har jo masse vi kan bruke. Plankehaugen ga ut en cd med kjempemye bra på. Da bør vi vel ikke bruke det lite orginale og barnslige greiene der. Er det ikke her som vi kan ta opp sånt? Dette er ett fint sted å lodde stemningen. Så får vi se hva responsen blir.

---------------------------






jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 11 mai 04, 11:37
Endret: 11 mai 04, 11:38
Jaså du pss. Du skal sabotere plankehaugen når de setter i gang hvis du ikke får viljen din. Og du snakker om barnehagementalitet. Voks opp.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 mai 04, 11:39
Det er da ikke noen kamprop som er mere barnslige enn andre. Alt er egentlig like barnslig, det er jo ingen kamprop man med hånden på hjertet kan si er skikkelig seriøse.
Det er jo nettopp det som er det fine at både godt voksne og unge kan være barn i et par timer.

Vi behøver forøvrig ikke hele tiden prøve på å kopiere andre og være alt for opptatt av hva andre supportere synes om oss.

Gi meg en F osv. gir veldig bra trøkk og det er egentlig det viktigste.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 11 mai 04, 12:11
Mistenker noen her inne for å stå på haugenfeltet kun for å få billige billetter til kampene og turene....

---------------------------

Stadion på FMV!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 mai 04, 12:15
Svein: GI MEG EN F! :p

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 mai 04, 12:15
Det er en ting som har irritert meg en stund nå.. Hvorfor er alle så forbanna opptatt av hva klanen sier!! Virker jo som om dem er den store og allmektige guden innefor supportervirksomheten jo... Selv om dem kanskje er best i Norge, er det likevel ikke nødvendig å få klanens "velsignelse" for alt vi gjør vettu!

Bolstad som driter en lang marsj i KLANEN!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 11 mai 04, 12:26
Endret: 11 mai 04, 12:28
Opprinnelig postet av pss
Men en ting er sikkert, jeg holder kjeft når barnehagekoret setter i gang, ikke for å ødelegge, men for å prøve å redde litt av fredrikstadfk og plankehaugens ære.


Så hyggelig at du bryr deg om Plankehaugens `ære` da pss. Hvis du kaller hele Plankehaugen samt alle de som svarer på ropet på Gressviktribunen og Hovedtribunen for en barnehage, så er det en fryktelig stor en isåfall! Er ikke greia at vi skal heie fram Guttane da?? Hvis det er trøkk i ropet og guttane hører det er det vel det samme om du eller Klanen synes det er barnslig. Jeg er personlig sterkt imot "Sa-sa-sa, bra-bra-bra Fredrikstad" (forøvrig Skeids favorittgreie), men ser ikke hvordan Plankehaugen `ære` blir mindre om vi synger den.

Er forøvrig enig i at sangene på den nye CD`en kan brukes mer. Men; ropa som går over tribunen er de som gir mest trøkk og jeg synes at vi også bør videreutvikle dem/utvide reportoaret.

Pokker så deilig det er å være barnslig å høre hele hovedtribunen svare:ffk:!

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 11 mai 04, 12:28
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Gi meg en F osv. gir veldig bra trøkk og det er egentlig det viktigste.:ffk:


Helt enig!
Hører man kampen på radio så tordner det virkelig over stadion når "Gi meg en F kommer....!
Ikke tvil om hvem som er sjef på tribunene.

Hva Klanen mener...det er egentlig helt uvesentlig.
Kan det være at de ikke er så positive til slike "sanger" siden de ikke klarer å få ALLE supporterne sine til å synge.

Men det har vi klart!!

Barnehage eller ikke barnehage... Den fungerer for å få folk til å synge. Og det er vel hovedsaken. Og Ikke å ta en masteroppgave i sang!!!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340