Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen gir seg???

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 mai 04, 20:57
Eggen blir og han gir utrykk for misnøye i diverse ting på en fin måte, regner med de somhar ansvar ser hintet ? :p

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 21 mai 04, 21:22
Eggen forholder seg profesjonelt til sin kontrakt. En så dyktig trener har ikke FFK hatt siden jeg begynte å gå på stadion i 1979. Jeg håper FFK snart går i forhandlinger om å forlenge Eggens kontrakt. Det er nok ikke bare lønn og personlige betingelser det skal forhandles om der. Tror Eggen ønsker å se en klar satsing, langt større satsing en i dag for at han skal ønske å være med videre. Vi trenger kontinuitet nå, bare se på RBK det var kontinuitet som skapte den store RBK perioden med full dominans i norge og etablering i europa. Nå har RBK byttet trenere 4 ganger de siste fem åra. (Eggen-sollied-Eggen-Hareide-Rise) og glansperioden deres er over. Om de skulle vinne serien i år igjen så har de langt igjen til den europeiske posisjonen de hadde på slutten av 90 tallet.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 21 mai 04, 22:56
Rosenborg kjører med By Rise dette året og neste. De engasjerer ikke en ny dyr trener utenfra nå fordi det hele tida har vært at Eggen skal være i Fredrikstad dette året og neste for å få erfaring for så å ta over Rosenborg. Da er barna hans store og det passer for Eggen å forlate et etablert eliteserielag etter 5 år. Da har han lagt grunnlaget for å bli mange år i Rosenborg. Sånner det, men rykker vi ned, og By Rise fortsetter den dårlige trenden med Rosenborg ser jeg ikke bort fra at Eggen forsvinner til Trondheim allerede i høst. Men da får vi selvfølgelig en god slump med penger... Selv om det vil være trist.

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 mai 04, 23:03
Opprinnelig postet av BøgeJon
Leste i dagens f-b at Eggen "..neppe vil være i klubben når ny-stadion åpnes". Det vil si at Eggen gir seg i FFK etter neste sesong.:


Hæ?? Så det er bænkers at det står klar ny stadion etter neste sesong??

Og tomroar: riktignok gjelder vel ytringsfrihet, men Eggen jr. ikke god nok?? Er det NOEN andre der ute som er enige i det??

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 22 mai 04, 02:17
Endret: 22 mai 04, 02:21
Tror denne avisstreiken begynner å til hode på enkelte. Lite nytt å henge seg opp i skaper tydeligvis fredrikstad største symøte! Bingo`n hadde vært grønne av misunnelse over all drittslenginga og slærve.
Spesielt tråden om Constanza, men også denne.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 23 mai 04, 13:56
Det er et gammelt ordtak " Når krybba er tom bites hestene".
Overført til dette forum, hvor "mer skuffa" en blir over :ffk: ( utifra egne tidlige vurderinger) jo mer "biter man andre!
Derfor håper jeg at vi slipper flere "personangrep" her på sidene.
De sier etter min mening mest om deg sjøl.
:ffk: klarer seg etter noen fornuftige innkjøp i sommer. :cool::cool:
Sola skinner ellers alltid på "livets glade guttær".
:p

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340