Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen gir seg???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 21 mai 04, 11:11
Leste i dagens f-b at Eggen "..neppe vil være i klubben når ny-stadion åpnes". Det vil si at Eggen gir seg i FFK etter neste sesong. Hvorfor er han så ille standhaftig på det? Han har også tidligere uttalt liknende greier... Han har vel ikke hatt litt for tett kontakt med RBK-brakka? :confused:

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 mai 04, 11:16
Endret: 21 mai 04, 11:17
eggen er ikke god nok som trener til å få ansvar for denne klubben, han er og blir en trener som kan skape entusiamsme ,med middels trener egenskaper som kun holder til 1. div eller nedrykk posisjon i eliten

Tror vi nå trneger en med mer ballast ala Nordli, som kan få det beste ut av spilere og som kan hente spillere som kan utfylle hverandre

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 mai 04, 11:27
Eneste grunnen til at Eggen sier dette er:
Han vet veldig godt at ledelsen ikke kommer til å starte på en ny stadion innen de neste 5 åra, men jeg tror likevel Eggen blir ut ihvertfall 2007 sesongen. og helt ærlig tror jeg det bare er sundt og bytte ut trenere, kan bli feil å holde igjenn en som har gjort store ting for byen, han har vel sikkert ambisjoner om å trene klubber i Europa og da kan man ikke sitte i det mugene klubbhuset på Fredrikstad stadion for lenge.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 21 mai 04, 11:32
Skal han ut i Europa har han en del å bevise med FFK først. Det er nå jobben må gjøres. Ingen i byen er vel fornøyd med ett dårlig Tippeliga lag.

---------------------------






theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 21 mai 04, 11:53
Opprinnelig postet av tomroar
eggen er ikke god nok som trener til å få ansvar for denne klubben, han er og blir en trener som kan skape entusiamsme ,med middels trener egenskaper som kun holder til 1. div eller nedrykk posisjon i eliten

Det er det dummeste jeg har hørt!!
Eggen har gjort en kjempejobb for FFK og plutselig når det går litt tregt så holder han ikke mål!!??

Nå har vi slaktet spiller etter spiller, og vi har tatt for oss ledelsen i FFK.. og nå skal vi ta Eggen???

Jeg tror så absolutt at Eggen holder mål!

I_Utlendighet

Knøttespiller
Ble medlem: 20 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 21 mai 04, 11:53
tomroar; Du er den mest pessemitsitske og destruktive debattanten her, og når Presterte Nordli noe i eliteserien?

Medgangssupporter!!!

MEn ble også litt bekymra av å else at Eggen hadde korte fremtidsplaner i FFK, men kanskje streiken kan ta skylda for en slik uttalelse. FB redaktørene har ikke akkurat bevist at de kan sitt fag siden streiken startet...

---------------------------

----------------------------------------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen, t


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 21 mai 04, 11:58
Eggen føler vel at ikke Fredrikstad vil satse nok!!!

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 21 mai 04, 12:03

Det blåser alltid på toppen i vanskelige tider.
Nå skal dere jammen ta Eggen også.

Få litt kaldt vann i blod.

Utfordringer for FFK ledelsen, la oss si det slik.

:) "Nattevakta"
:)

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 21 mai 04, 12:04
Nordlie hadde ansvaret da han dro Odd fra obskuritet i 2. divisjon til Tippeligaen og gjorde det bra der. Fikk problemer i VIF med utallige spillersalg, men lyktes meget godt i Sandefjord og var uheldig med lungesykdommer/skader på spillerne i fjor.
I har Start begynt med syv strake seire. Noe av denne suksessen må kunne tilskrives hans fotball- og pedagogiske ferdigheter. Det samme gjelder vår egen Eggen.

Hvis han vil flytte på seg så er vel det ganske naturlig. Vi kan ikke forvente at han vil være her til evig tid. Men jeg stusser også over at han nærmest har gitt seg selv en tidsfrist. Med det forbehold at det er korrekt. FB har på ingen måte overbevist med kun lederne på jobb, og det burde vel - når sant skal sies - kunne sitt fag. Javel, nok om DEN saken, i hvert fall.

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 21 mai 04, 12:17
Endret: 21 mai 04, 12:17
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Hvis han vil flytte på seg så er vel det ganske naturlig. Vi kan ikke forvente at han vil være her til evig tid. Men jeg stusser også over at han nærmest har gitt seg selv en tidsfrist.

Eggen sa dette når det var snakk om ny stadio. Det kan være ironisk ment: at det å bygge stadio kan ta maaaange år.

Men vil mannen flyttte på seg så forstår jeg det. Vi vil vel alle ha utfordringer i jobben vi gjør.

Ikke for det: Det er nok av utfordringer i FFK..

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 mai 04, 12:20
Endret: 21 mai 04, 12:21
Eggen forholder seg kun til sin kontrakt.

Og så lenge ikke klubben har kommet med nye signaler, og det er for tidlig enda, så forholder han seg kun til den datoen da hans kontrakt går ut.

Værre er det ikke folkens.

Tror heller ikke Eggen har lyst til å gi seg i FFK, før vi i det minste er blandt topp 3 i Norge.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 21 mai 04, 12:45
helt enig med snæbbusaristokrat. Det er kontrakten som gjelder.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 21 mai 04, 13:52
Opprinnelig postet av tomroar
eggen er ikke god nok som trener til å få ansvar for denne klubben, han er og blir en trener som kan skape entusiamsme ,med middels trener egenskaper som kun holder til 1. div eller nedrykk posisjon i eliten


Eggen er en knallgod trener og man kan ikke vende han (eller klubben) ryggen bare fordi det har gått litt dårlig nå i starten...Eggen er absolutt mannen som kan (og vil) på FFK inn på vinner-sporet igjen

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 mai 04, 14:33
Opprinnelig postet av I_Utlendighet
tomroar; Du er den mest pessemitsitske og destruktive debattanten her, og når Presterte Nordli noe i eliteserien?

Medgangssupporter!!!

MEn ble også litt bekymra av å else at Eggen hadde korte fremtidsplaner i FFK, men kanskje streiken kan ta skylda for en slik uttalelse. FB redaktørene har ikke akkurat bevist at de kan sitt fag siden streiken startet...

DEt er greit å være kjent med andres resultater før du kommenterer noe. Nordlie er sannsynligvis
den best fortballfaglige treneren i Norge
pr dd. Å si at ikke han har levert varene , med også veldig begrensede midler er tullball. DEt eneste som han tregner en en ala Soler som kan styre han slik at han ike skremmer vekk sponsorer med ufin oppførsel.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 21 mai 04, 14:42
He, he
Kan noen ekskludere tomroar fra dette formuet snart. Han lager jo bare kvalm likevel. Slenger drit om alt fra supportere, trenere og spillere.

Eggen har skrevet treårs kontrakt. Det er vel neppe noe som tilsier at han forsvinner før den tid. Det er imidlertid mye som tilsier at den nye stadion ikke er ferdig før den tid (detr er det F-B sikter til)

Tom er en ok trener. Men han skaper så mye røre rundt seg at ingen klubber orker å ha ham mer en to-tre sesonger.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 mai 04, 14:49
Endret: 21 mai 04, 14:52
Opprinnelig postet av theodora
Opprinnelig postet av tomroar
eggen er ikke god nok som trener til å få ansvar for denne klubben, han er og blir en trener som kan skape entusiamsme ,med middels trener egenskaper som kun holder til 1. div eller nedrykk posisjon i eliten

Det er det dummeste jeg har hørt!!
Eggen har gjort en kjempejobb for FFK og plutselig når det går litt tregt så holder han ikke mål!!??

Nå har vi slaktet spiller etter spiller, og vi har tatt for oss ledelsen i FFK.. og nå skal vi ta Eggen???

Jeg tror så absolutt at Eggen holder mål!

har ikke sagt at ikke Eggen har gjort en god jobb i de to sesongene han har vært her, der har han gjort en kjempejonn med å få laget opp to divisjoner, han har skapt en ny glød rundt laget,
men fordi om han har gjort alt det, er det ikke sikkert at han klarer å få laget ut i Europa. Man lever veldig kort på gamle resultater i fotball verden som i andre verdener.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 04, 18:43
Tomroar:
Kan ikke si meg mer uenig i det du sier! At eggen ikke er god nok for FFK er noe av det mest idiotiske jeg har hørt! Er det EN trener som vet hva han driver med når det gjelder fotball kunskap så er det Eggen Jr.! Det er ikke for ingenting han har dratt FFK ut av sompa, igjenom en tøff 1. divisjon sesong og opp i eliten på TO (2) år!
Kan ikke forvente at vi skal gå istand å knuse al motstand i tippeligaen med en gang vi er der!
Roma ble ikke bygd på en dag vet du! Og hvis du ikke aksepterer at det går litt tregere med positive resultater nå enn i fjor, foreslår jeg at du tar deg en pause fra alt som heter FFK og tippeligaen! Men kom ikke tilbake når det begynner å bli positive resultater igjen, medgangsupportere er ikke noe positivt for noen, verken oss vanlige supporter, ledelsen, spillerne, ingen tjener på det! Vær positiv og bra resultater kommer etterhvert!!
:D
"TENK POSITIVE TANKER, SI POSITIVE ORD, GJØR POSITIVE HANDLINGER OG DET POSITIVE GROR!" Et lite rim jeg hørte for mange år siiden, les det Tomroar!:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 21 mai 04, 19:14
Endret: 23 mai 04, 13:46
Eggen er god nok, ingen tvil etter min mening.
Men han er vel heller ikke den eneste som er god nok for :ffk:.
Tror at bl.a navna Nordli, Nordmark, Skogheim, Aabrekk, bl.a i 1 div og flere av TL trenerne finner navn som også kan føre :ffk: videre.
Når det gjelder KTE sin framtid er jeg redd han er linka opp mot "familiedynastiet RBK".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 21 mai 04, 20:53
Enkelte brukere av dette forumet nærmer seg vel smertegrensa...

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 21 mai 04, 20:54
Nærmer seg!!!!!!!!!!! har ikke sett på makan til latterlig debatt før, det er jo min mening.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340