Husk meg
Brukernavn
Passord

God økonomi....nye spillere.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 jun 04, 10:41
Bergølmo, R. Johnsen, Enerly og Kallio...

Greit for meg....

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jun 04, 11:09
Endret: 03 jun 04, 11:12
He he, nå begynner vi vel å bygge opp en kunstig førsteellever uten rot i virkeligheten what so ever? ;)

Jo mer slike rykter kommer ut, jo flere tror på dem, og når den fortelles til neste så er ikke Bergdølmo sett i Torvbyen, da er han sett på stadion. Og når nestemann forteller det, så hadde han vært i samtaler med Eggen. Og slik fortsetter det helt til noen finner på at de smører enda litt mer på og sier at de har sett Ronny Johnsen og Berdølmo på jakt etter leilighet på Glommen Brygge...

Har overhode ingen forventninger til spillerkjøpene, lar de heller komme som positive overraskelser, selv om jeg er nesten sikker på at Enerly kommer, for hvis det er slik at de har Christer George tilbake, så har de allerede noen spillere på den kanten, og hvis de henter enda en, så er vel Enerly førstemann ut RBK-porten. Og når Trondsen ofte snakker med han, og sikkert legger inn et godt ord for FFK, så er det mitt sikreste kort.

Hva andre signeringer angår, interesserer meg ikke, da ingenting er sikkert. Ble skuffet i fjor, når det ene store navnet etter det andre ble nevnt, men ingen kom. Så da får jeg heller bli kjempeoverrasket hvis Bergdølmo skulle komme...

Men i hvert fall syns jeg det er bra at "overskuddet" av publikumsinntektene går rett til spillerkjøp. Det betyr jo at vi slår en del fluer i smekk når vi drar på stadion. Vi får oppleve en fantastisk stemning, en spennende kamp med mye mål, som regel, og vi sponser nye spillere :ffk:

Har spurt før, men gjør det igjen. Uansett hvor markøren er når jeg trykker på en smiley, forsvinner den som regel til midt i teksten eller noe. Og jeg husker jo ikke alle tegnene til hver enkelt smiley, så jeg trykker hver gang...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 03 jun 04, 11:31
Da slenger jeg på flere rykter.
I følge et innlegg på RBK-Kjernens forum var KTE på Lerkendal på tirsdag for å forhandle om en overgang for Enerly.

---------------------------

Marching on together!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 03 jun 04, 11:45
Ikke bare for å drite meg ut, men hvorfor er vi så jævla opphengt i Enerly.
Han er jo pr.dag nte reserve på et RBK som sliter.
har har egentlig imponert noen så mye de siste 2-3 åra, de få gangene han har fått inhopp på RBK.
Men mener KTE at han holder mål så er det sikkert OK, men jeg kan bli litt frustrert over disse "innbytter" innkjøpa, les Hornseth.
Uansett blir innkjøpsmarkedet tøfft, også Sogndal kaster seg inn på markedet idag. Fra før har vi Viking, RBK,H/K og :ffk: iallefall.
Så fare for at det dessverre kan bli selgers marked.
Men :cool:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 jun 04, 12:05
RBK er ikke sammensatt av dårlige spillere selv om de sliter akkurat nå. RBK vil vinne tippeligaen og Enerly er en klassespiller, med spissegenskaper vi trenger.

Det antidrillo kommer med her er FRP preik (som jeg kaller det). Ugjennomtenkt populistisk utsagn!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 03 jun 04, 12:22
Opprinnelig postet av antidrillo
Ikke bare for å drite meg ut, men hvorfor er vi så jævla opphengt i Enerly.
Han er jo pr.dag nte reserve på et RBK som sliter.
har har egentlig imponert noen så mye de siste 2-3 åra, de få gangene han har fått inhopp på RBK.
:


Selvom en spiller ikke slår igjenom i en klubb og gjør det dårlig, så betyr det ikke at den spilleren er veldig dårlig.
Historien er full av spillere som bytter klubb etter noen dårlige sesonger og blir en kjempe spiller. Som f.eks Clayton Zane fra Molde til LSK... osv.osv.osv

Er sikker på at Enerly vil bli en stor HIT på stadioen.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 03 jun 04, 12:53
Egentlig enig i kritikken, da jeg tidligere har likt Enerly meget godt sjøl.
Tror gjerne han blir hit på stadion, men spør provoserende, hvorfor er vi så jævla opphengt i han!
RBK går jo klart ut og sier de vil ha en sterkere høyrekant / spiss enn Enerly.
Håper derfor egentlig at KTE klarer å finne en ukjent spiller på denne plassen, noe ala Kosso eller West. :p:p

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 jun 04, 18:59
Opprinnelig postet av mayadan
Og bare for å slenge seg på spekulasjonene....
Andre Bergdølmo ble observert i Torbyen i går, og han hadde jeg gjerne sett spille for FFK. Er jo godt vant med å spille i rødt og hvitt fra før han :)


Ok mayadan: Ettersom du gjør det så ****** bra i tippekonkurransen, går jeg bare ut fra at du har rett her også. Regner nå Bergdølmo som klar :)

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 03 jun 04, 19:35
mayadan : orakelet på Stadion :D

Nå var vel desverre ikke all orakelets spådommer like pålitelige, men vi satser på at mayadan har rett denne gangen !

Måtte det ikke være nok et orakelsvar ......

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340