Husk meg
Brukernavn
Passord

Matchtråd FFK-Lyn!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 06 jun 04, 16:24
Denne tråden er for all ekstatiske utbrudd angående FFK-Lyn kampen, slik at vi unngår 3-4 tråder om samme kamp. Er dere med på den ideen?

Jeg får bare starte med å si at jeg gleder meg noe sinnsykt til kveldens kamp, og særlig til å se Trondsen igjen!

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 06 jun 04, 16:34
Trondsen håper han får en flott kamp.

Heia West og de andre....

:ffk::ffk::ffk:


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 06 jun 04, 17:15
Har oppskriftsmessig inntatt en halvliter ekte polsk vodka,
...ergo er jeg klar for kamp ! :p

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 06 jun 04, 17:41
Opprinnelig postet av Radoslaw
Har oppskriftsmessig inntatt en halvliter ekte polsk vodka,


Du har drekki vann med andre ord... Bra det, så slipper vi no fyll under kampen

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 06 jun 04, 18:11
Endret: 06 jun 04, 18:57
RINGBERG OG WEST FOR EN FEST!

oooh!

RINGBERG!

2-1 til pause, jeg har en god følelse!

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 06 jun 04, 19:10
8410 på stadion,

føler meg ikke heeelt trygg enda... Skulle gjerne hatt både 3-1 og 4-1. Lyn er langt ifra ufarlige!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 06 jun 04, 19:32
Endret: 06 jun 04, 19:32
2-2

Det er den samme greia hver gang... Målene er altfor enkle. Motstanderen står helt alene i feltet - gjerne på fem meter - og header i må.

Noen som tar på seg oppgaven for å finne ut hvor mange slike "enkle" mål FFK har fått imot i år?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 06 jun 04, 19:34
2-3

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 06 jun 04, 19:43
Endret: 06 jun 04, 19:46
Opprinnelig postet av Holters
2-2

Det er den samme greia hver gang... Målene er altfor enkle. Motstanderen står helt alene i feltet - gjerne på fem meter - og header i må.

Noen som tar på seg oppgaven for å finne ut hvor mange slike "enkle" mål FFK har fått imot i år?


Etter litt kjapp hoderegning og antall mål i ræva p.t, så tror jeg vi med trygghet kan si at FFK har sluppet inn 15 mål som er helt unødvendige...og FFK har i dette øyeblikk 22 mål i hekken...

mulig det er ett eller to mål til som burde føyes til denne lista...

2 - 4 er til å gråte av... men men, det er enda mange kamper igjen, og det er jo jevnt i bånn, men dette begynner faktisk, lei for å si det (gremmes litt, men), å se fryktelig ille ut...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 06 jun 04, 19:46
Endret: 06 jun 04, 19:46
2-4 på straffe etter nok en håpløs takling av Stian Johnsen.

Og publikum går...

(Heldigvis utlignet Molde mot Sogndal, så SIL ligger fortsatt sist på tabellen)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 06 jun 04, 19:47
Ser dessverre ut som dette er gjennomgangstonen ja....dessverre

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 06 jun 04, 19:50
Enda en håpløs takling av Stian Johnsen medfører at han får sitt andre gule kort for dagen.

Rødt kort, og ffk avslutter kampen med ti mann.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 06 jun 04, 19:50
Eneste trøsten i dag må være at Moss fikk Grisebank i Mandal... Kanskje vi klarer å reise oss i cupen...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 06 jun 04, 19:56
Endret: 06 jun 04, 20:06
Bare skyt meg, for nå er jeg fader meg langt nede....

KASTE BORT EN 2-1 LEDELSE! TIL DE GRADER OG?

F... nå trodde jeg virkelig det skulle løsne. Hvis vi holder oss i tippeligaen skal jeg fader meg juble med liv og helse som innsats.

HERREGUD! LA DET HER GÅ RETT VEI!!

PS. Hvis noen har lagt en forbannelse på FFK, opphev den nå! :mad:

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 06 jun 04, 20:19
Få lag scorer så mye som FFK... Hele 15 mål! Men så kan man spørre seg selv om hvor mange andre lag slipper inn 23 mål.......

Er ikke tvil om at backrekka trenger forsterkninger!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 06 jun 04, 20:20
FAAAEEEEEEN....er så jævli typisk...drittforsvar...få ut alle untatt trondsen...herregud..skal ikke være mulig...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 06 jun 04, 20:24
Endret: 06 jun 04, 20:25
Lurer på om ting hadde vært annerledes hvis Tor hadde spilt hele kampen.. hvorfor ble han bytta ut egentlig? :confused: Forsvaret hadde da kontroll helt til han gikk ut, uten å si at det er derfor vi gikk på en skikkelig baksmell.. men et forsvar uten Tor Trondsen er ikke godt nok mot Lyn, tydeligvis :(

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 06 jun 04, 20:28
Personlig syns jeg FFK har enorme forsvarsproblemer. De vi har i forsvar i dag, untatt Trondsen, holder ikke tippeliganivå, og bør erstattes. Forover er vi gode nok, men forsvarsmessig er vi helt ute å kjøre. Bygg et nytt forsvar rundt Tor Trondsen, og la de andre få spille i 1 div. Dessuten syns jeg savnet av Risholt var stort i dag, vi hadde ikke tak på midtbanen i det hele tatt. Fy f, nå er jeg langt nede :(

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 06 jun 04, 20:41
Må dessverre gjenta megselv og andre, forsvaret holder ikke mål.
Enkelt og greit.
Det har vi sett i de fleste kampene i år, derfor intet nytt, bare bekreftelser på at stallen er for (tynn eller svak), (Putt det du sjøl ønsker).
Ellers er Markus forsatt "The Man", det er så forbanna at han må jobbe så mye bakover.
men, som for meg er sagt og skrevet " Something is rotten in the state of Denmark (:ffk:)..

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 jun 04, 20:48
Endret: 06 jun 04, 20:57
Vet ikke om jeg er helt klar for å skrive noe innlegg i det hele tatt. Det kan bli stygt.

Det startet jo bra. West og Ringberg på topp begynner virkelig å gjøre seg respektert, og så får vi 1-0 ved nevnte Ringberg, er vel første gangen vi scoret først på stadion i år?

Så får vi 1-1, et mål jeg ikke så så mye av. Vi kjemper på videre og førsteomgangen gir meg en god følelse, og så får vi 2-1, nok en gang ved ringreven.

Så begynner andreomgangen. Har ikke sett FFK - Stabæk, så dette er det dårligeste jeg har sett av FFK på lang tid. 2-2. Vår forsvarer som skal dekke opp målscorer ligger nede og kaver i gresset når Lyn scoret fra 2 meter eller noe. Helt utrolig at det går an. Det skal ikke la seg gjøre i det hele tatt.

2-3. Jeg fatter det fremdeles ikke. Vi snakker altså om Leo, han kan umulig være mer en 165 cm på strømpelessen. Selv da kan han nikke ballen i mål uten å engang hoppe. Det var i hvert fall det jeg så. Og det var muligens fra lengre hold enn jeg trodde også. LEO! Det skal rett og slett ikke være mulig det.

To gavepakker fra forsvaret som ble til hodeløse kyllinger når Trondsen gikk ut. Ingen er der til å redigere det, ingen tar ansvar, alle står stille og venter på at noen andre skal gjøre det. Det var ikke få ganger Lyn fikk kjempet til seg ballen rett utenfor 16-meteren. De kunne faktisk gå inn mot mål flere meter uten at noen reagerte. Det eneste forsvaret tenkte på var å rygge, rygge og rygge, helt til det nesten var for sent.

Så kommer 2-4. Jeg syns den er MEGET tvilsom. Ballen går ut til corner, det så i hvert fall ut som Stian var først på ballen og jeg står 20 meter unna sånn cirka. Ikke straffe sier nå jeg...

Så stikker hele bunten omtrent fra tribunen. Det er flaut det, 5 minutter før slutt og jeg kan nesten telle hvor mange som sitter igjen på hovedtribunen. Det får da være grenser til medgangssupportere.

Førsteomgangen var meget bra, med mye fin angrepsfotball. Forsvaret var litt ustabilt da også, men vi scorer, og det er Ringberg ganger to. Viktig å få han skikkelig i gang.

Andreomgangen er en gresk tragedie, nesten ingen angrep fra FFKs side. De bare roter i forsvaret gang på gang, og i steden for å klarere skal de dempe ballen selv med tre Lynspillere rundt seg. Det er ganske utrolig.

Og Sørlie... Hvorfor i svarte gamperæva sette i gang så sinnsykt fort hver eneste gang? Som regel kaster han ballen til venstrekanten. Og når han er kommet til dørlinja, så er resten av angrepet kommet til midtbanen. Det er ikke vits i å sette i gang en kontring når Lyn har full kontroll bakover, og angrepet vårt er i forsvar.

Og utspillene dine er heller ikke mye å skryte av. Kom til en gang at ballen traff innenfor midten. Mange gikk ut på sidelinja. Utrolig mange faktisk. Det er uansett ikke vits i å skyte ballen mot West, han løper som en helt, men han hopper ikke høyere av den grunn.

Stemningen var heller ikke all verden i dag, i hvert fall ikke etter at Lyn overtok kampen. Her har vi mye å gå på. Stod nesten ved siden av Lynsupporterne, de sang og lagde liv nesten hele kampen, selv da Lyn lå under. Det merkelige var i grunn at gjennomsnittsalderen på de som var der var 12 år eller noe. Så ikke en fyr med tegn til skjeggvekst en gang.

En førsteomgang vi kan være stolte over, en andreomgang vi kan grave oss ned med. Jeg fatter bare ikke hvorfor ikke forsvaret ble bedre rustet før sesongen. Vi har faktisk sluppet inn minimum to mål hver eneste hjemmekamp. Vi kan ikke scoret 5 mål for å vinne heller.

Jeg er flau, rett og slett. Her holder vi nullen i Bodø, og så gir vi bort gavepakker her hjemme. 4 mål...

Dette kommer til å ta lang lang lang tid før jeg klarer å svelge. Sannsynligvis vil det komme oppgulp om denne kampen i lengre tid.

Dommern gjorde også mye rart i dag, begge veier. Stian Johnsen måker ballen utover linja, klar corner til Lyn. Utspill mener Hauge.

Czwartek løper opp en Lynspiller på høyresiden, løper forbi spilleren og blir hektet av Lynspilleren. Frispark til Lyn i farlig posisjon. Helt utrolig.

Var og noen heller rare offsidesituasjoner hvor linjedommern ikke var helt med så det ut som. Og straffen virket heller tvilsom.

I andre omgang så skal West ha frispark i farlig posisjon på venstrekanten. Han kommer seg imidlertidig på beina igjen, men det blir ingen fordel, og i steden for å dømme frispark så blir det utspill. Hadde West blitt liggende og vræle så hadde det sikkert blitt blåst med en gang.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340