Eggen truer med å gå av...
Eggen sier i intervjuet : "Her i Fredrikstad er det også unike muligheter for å lykkes" - slik som i RBK !
Kan det sies klarere ?
---> :fun
---------------------------
Med FFK på veien tilbake til toppen igjen !
La oss ikke få en rådhuslignende debatt, men vise at vi er i stand til å handle når det er nødvendig.
DET ER NÅ! NÅ! NÅ!
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Jeg er i utgangspunktet uenig i både beliggenheten og utformingen av den nye stadion, men dette må bare legges til side.
Vi er nødt til å ha et nytt stadion, og jeg får bare innfinne meg med resultatet.
Her må det bygges som planlagt, ellers blir vi til latter for resten av fotballnorge.
Les: "Eggen trekker seg fordi byen ikke klarte å bli enige om hvor et stadion skal ligge". Ikke la oss få rådhussaken om igjen. Bare bli enige, og sett i gang.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
For å si det sånn så kan det bare bli penere uansett hvilken modell man velger. :D
Så stå på bygg stadio nå :ffk: :ffk:
Elleve røe og vite kællær
Med Moss til tippeligaen 2005
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Stadion på FMV!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Det er heller sånn at Fredrikstad har ikke verdens mest beslutningsdyktige politikere. I steden for å bli enige om en sak, skal den diskuteres i hjel slik at det aldri blir noe resultat ut av det.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914