Husk meg
Brukernavn
Passord

Tore P spiller i kveld

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 29 jul 04, 15:22
Endret: 29 jul 04, 15:23
Tore P skal visstnok være med når Norges VM-lag fra 1994 møter dagens Vålerenga-lag på Ullevaal i kveld. Hvis jeg ikke husker feil (ikke orket å sjekke det opp) så ble vel Tore P skadet før VM 94 (var kanskje den mye omtalte skaden på Wembley som gjorde at Berg ble Blackburn-proff) og kom ikke med i VM-troppen. Men han gjorde det jo fantastisk i kvalik`en, en av våre beste spillere i den perioden, og siden han sikkert er av de veteranene som er i best form, så ser det ut som han får spille denne kampen.

Blir morsomt å se Tore P i aksjon mot spillere fra topplaget Vålerenga i kveld. Spennende å se hvordan han klarer seg mot Daniel Fredheim Holm m.fl. Kampen går på TV2 Extra kl 19.

Det kunne jo faktisk ha blitt to kamper mot Enga på to uker for Tore P...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 jul 04, 16:01
Dette er jo nesten så det frister å ta en tur til Ullevaal ikveld også!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 29 jul 04, 21:54
Tore P spilte høyreback hele kampen og kom greit ut av det, selv om han vel var skyld i det første baklengsmålet... Var nok få på 94-laget som viste at de holder høyt Tippeliga-nivå. De som har mast om Myggen her inne, ville kanskje roet seg ned etter å ha sett ham de minuttene han orket på Ullevaal i dag.

Tore P var for øvrig en av veldig få (Rekdal og Roger Nilsen tror jeg) som orket å spille hele kampen for Norge.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 04, 22:40
Hvis Tore P. ikke kjente noe til skaden der så kan han vel være klar for FFK.:ffk:

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 29 jul 04, 22:52
Synes vi skal glemme Tore jeg, synes ikke han imponerte særlig i denne kampen;)

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 29 jul 04, 22:58
Helt enig der, pss. Det var også veldig bedagelig tempo i kampen, og selv da klarte ikke Tore P å fremheve seg. Han gjorde f.eks. ikke noen synlig bedre figur enn flere av de andre norske spillerne som har vært borte fra fotballen enda lenger.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 30 jul 04, 15:32
Enig med deg ang tempo Costanza (trenger vel egentlig være fotballprofessor for å se det). Selv Enga greier å skru opp tempo et par hakk når det gjelder...

jt

Knøttespiller

Ble medlem: 29 aug 03
Innlegg: 45

Lagt til: 30 jul 04, 15:39
Bare og innse at Tore p ikke kommer tilbake.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jul 04, 18:55
Kunne jo trena han opp da hvis beina holder. :rolleyes:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340