Husk meg
Brukernavn
Passord

Han her ville jeg sett i ffk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 04, 14:10
Til tross for hans alder så har han mye å gi om en for trent han. :ffk:En gang kjempe spiller allti kjempe spiller

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 jul 04, 14:21
Endret: 30 jul 04, 14:22
Here we go again... Er ikke Myggen ganske utdebatert på forumet her nå?

De som så kampen i går så vel også at Myggen er milevis unna å kunne spille i Tippeligaen. Gøran Sørloth, som nærmer seg hundrekilosklassen, var jo i bedre form... Myggen er nok ferdig som fotballspiller på dette nivået.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


jt

Knøttespiller

Ble medlem: 29 aug 03
Innlegg: 45

Lagt til: 30 jul 04, 14:25
Enig skal det komme flere til ffk nå må de være fitt for fight, og bidra til at vi berger plassen.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 04, 15:41
Jeg sier: tren han opp og prøv han. for ikke brukt han dette året, men det kommer vel flere år. EN gang stor spiller allti stor spiller :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 jul 04, 16:06
Opprinnelig postet av Costanza


De som så kampen i går så vel også at Myggen er milevis unna å kunne spille i Tippeligaen...


Med litt trening så er han bedre enn alle på det nåværende ffk laget..Ikke glem at han har vært skada lenge og ikke spillt på en god stund...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 30 jul 04, 16:12
med LITT trening?? Det var så vidt han orka å småjogge rundt der, tross alt. Når han også er umotivert og skadeutsatt skal det nok mer en littegrann trening til før han har noe å bidra med. De beste spillerne blir også gamle (desverre!?)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jul 04, 18:49
Slutt å drøm. Myggen er uaktuell.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 jul 04, 19:48
Endret: 30 jul 04, 19:49
Myggen er uaktuell, ingen tvil om det! Men en spiller med hans kreativitet og pasningsfot er akkurat hva vi hadde trengt på midtbanen!! Med myggen i form(eller en annen spiller med hans kvaliteter, MacDonald kanskje) ville gitt ett løft til Brian West i form av gode stikkere og antaglivis også gitt mer rom til vingene da motstanderen etter hvert blir fokusert på å stoppe West i midten der! Dette blir bare drømmer, men syns vingspillet og Brian West er kvaliteter vi ikke klarer å utnytte godt nok!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 30 jul 04, 21:12
Myggen er selvfølgelig en drøm, men nå trenger vi spillere som umiddelbart kan styrke laget. Skal det hentes en spiller til nå så må han kastes rett i ilden, kan ikke stå over et par kamper før han kan spille. Da er jeg redd det er for sent.
Personlig hadde jeg håpet de kunne ha snappet Hjelde før han signerer for Nottingham!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 jul 04, 18:26
Åssen er ståa med Ronny Johnsen da??


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340