Husk meg
Brukernavn
Passord

Vif 3- FFK 0

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 aug 04, 23:34
Dette må være årsverste ?
Å hellige... det er et hån mot folk som reiser rundt for å støtte laget når de leverer slik innsats, virker ikke som de vil, så viktig kamp og den innsatsen viser at noe er alvorlig galt, men hva ?

Noen av spillene holder ikke mål på dette nivået, da mener jeg minst 3 av de som starta i da hvis jeg er snill.

Nei, toget er nok gått, kan ikke skjønne hvordan vi kan snu dette nå, dette var bare 1 kamp, men går ikke an å gjemme seg bak det lenger.....

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 08 aug 04, 23:37
Når både VG, NRk og TV2 sier at det var feil idømt staffe er det ikke bare oss som mener det.

Satt på motsatt side med sola i øynene selv.

Pluss til Bora og Lund-Hansen, men ellers skuffende desverre

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 08 aug 04, 23:58
Først: Ja, det var feil idømt straffe,men hva så? FFK hadde dessverre idag tapt likevel. Det er realiteten.

Hele forsvarsfireren spilte faktisk BRA idag, med untak av Peters, holdt på å bli straffet for fintinga idag, og hadde skyld i siste mål.

Cwartek: Spilte en BRA kamp ( Ikke strålende ,men BRA),
Zivcovic: Spilte en BRA kamp ( Ikke strålende ,men BRA),
Barret: Spilte en BRA kamp. ( Ikke strålende ,men BRA),

Fordi: Vi idag ikke hadde noen form for midtbane. Da er ikke 3 baklengsmål dårlig.

Her må midtbanen ta ett tak! Og håper og regner med at dette IKKE gjentar seg. Ok å tape en kamp hvor man har hatt innsats, men ikke slike kamper som idag,dessverre.

FFKs 3 beste idag: CWARTEK, BARRET OG ZIMKOVIC!

Kom IKKE å si noe annet, da bør dere iallefall se video av kampen 3 ganger slik jeg har gjort idag.

PS: Ringberg holder DESSVERRE ikke tippeliganivå.

FFK klarer kvalikkplassen, og slår sandefjord i kvalikken.:ffk:

Hilsen en noe undrende mann!:ffk::ffk:

---------------------------

den vitende


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 09 aug 04, 00:04
Kom ikke å si noe annet? Det får være måte på arrogant, bedrevitende holdning.

Om du har sett kampen tre ganger på video innen midnatt, så har du jammen vært effektiv forresten.

Er enig med deg i at vi ble overkjørt på midtbanen i denne kampen og det var hovedårsaken for nederlaget, men vil ikke påstå at spillerne i bakre ledd leverte til bra heller. Alle var under pari i dag, ganske enkelt.

Skjønner for øvrig ikke hvorfor du har giddet se denne kampen tre ganger - en kamp jeg hvert fall vil se færrest mulig ganger.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 09 aug 04, 00:11
Engafan:
Helt feil å skylde på dommeren selvsagt, VIF var bare mye bedre. Straffa var feil, feil, feil. Men om det er dårlig å klappe når DFH ble skada så er det ingenting imot når klanen står og synger "rykker ner, rykker ner". Fy flate så usympatisk og i all særdelelshet usympatisk når det kommer fra dere som er vant til å rykke ned og vet hvor ille det er.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 09 aug 04, 00:15
Endret: 09 aug 04, 00:18
Fader så skuffa jeg er, drit i dommeren, hadde FFK hatt noe interesse i å vinne kampen så hadde ikke dommeravgjørelsen spilt noen rolle. Synes det hele er flaterende, skjønner ikke spillerne at det er TL-plassen det gjelder?
Risholt så ut som om kampen ikke gjaldt ham. Jævla skuffa er jeg!!! Meeeen, til søndagen er jeg på stadion. Like stor tro på seier da. :D

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 09 aug 04, 01:56
Opprinnelig postet av kenneth
Ingen krise med tap i dag, vi reiser kjerringa igjen!! :ffk:


Forsåvidt riktig.
Krisa intraff lenge før denne kampen....

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 09 aug 04, 08:37
Opprinnelig postet av DeKjök
Men om det er dårlig å klappe når DFH ble skada så er det ingenting imot når klanen står og synger "rykker ner, rykker ner". Fy flate så usympatisk og i all særdelelshet usympatisk når det kommer fra dere som er vant til å rykke ned og vet hvor ille det er.

Klanen kan vel slutte å fortelle alle og enhver at de flinkest i klassen. La oss slippe å høre flere klansmedlemmer som synes det er synd hvis vi rykker ned. Vi som var på Ullevaal igår fikk høre at klanen håper at vi rykker ned og koser seg over det.

---------------------------






orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 09 aug 04, 10:23
Endret: 09 aug 04, 10:24
Det er synd når laget ikke vil spille fotball.
Det har hele tiden vært en teoretisk sjanse å redde plassen i TL, men det forutsetter at laget spiller kampene.

Det er patetisk å skylde på dommeren, det kan virke som om mange tror at FFK hadde vunnet, hvis det ikke hadde blitt dømt straffe. Går det ann å tro at laget kunne ha dratt seieren i mål uten straffen ?

Vi må bare være glade for at V-enga ikke fikk mer uttelling på sjansene sine, det kunne blitt en katastrofe.

Resten av sesongen må brukes til å styrke laget sportslig (det må tas en gjennomgang på hele oppsettet, ledelse/spillere/trener), slik at nedrykket bare blir en visitt.

Engafan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 6

Lagt til: 09 aug 04, 10:31
Opprinnelig postet av DeKjök
Engafan:
Helt feil å skylde på dommeren selvsagt, VIF var bare mye bedre. Straffa var feil, feil, feil. Men om det er dårlig å klappe når DFH ble skada så er det ingenting imot når klanen står og synger "rykker ner, rykker ner". Fy flate så usympatisk og i all særdelelshet usympatisk når det kommer fra dere som er vant til å rykke ned og vet hvor ille det er.


Jeg sang ikke med på den. hehe. Men hør nå, Klanen synger den sangen til alle (vi sang den mot rosenborg i fjor..). Det er bare for morro skyld, noe vi synger til de fleste laga i Tippeligaen, uavhengig av tabellposisjon.

Stenhard skrev:
Klanen kan vel slutte å fortelle alle og enhver at de flinkest i klassen. La oss slippe å høre flere klansmedlemmer som synes det er synd hvis vi rykker ned. Vi som var på Ullevaal igår fikk høre at klanen håper at vi rykker ned og koser seg over det.

At noen i Klanen drar en nedrykkssang er ikke ensbetydende med at alle klansmedlemmer håper dere rykker ned og koser seg over det..

---------------------------

Enga 4 ever


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 09 aug 04, 11:24
engafan:
takk for støtte. å synge -rykker ned er vel ikke no uvanlig på fotballbaner rundt om. vi pleier jo å høre -rykker ned med enga støtt som det er. :-)

sissi:
fint at du prøver å få diskusjonen til å handle om noe annet enn dommern. at det var feil idømt straffe er konstatert og trenger ikke diskuteres.

enig i at det var midtbanen som svikta i dag, men det var vel bare barrett som holdt mål bak der også. pål andrè hadde i hvert fall ikke en god dag på jobben.

skremmende å se hvor mye roger risholt betyr for oss. når innsatsen mangler for roger vinner vi ikke en eneste annenball. vif er først på alt og kan bygge opp i fred og ro gang på gang. simen syns jeg var bestemann på midten i dag (sier ikke mye). risholt jobber ikke, stian blir for blek på dette nivået og enerly kommer ikke inn i matchen i det hele tatt og ligger alt for høyt. du er ikke ving i 4-3-3 nå lenger.

men uansett om midtbanen var det dårligste leddet kan jeg ikke la være å utrykke min frustrasjon over christian petersen. hvordan i huleste kan du satse på arrogante driblinger bak der etter hvordan du ble totalt latterligjort på det første målet. siden du tross alt egentlig er midtbane/spiss så er jeg ikke så forbanna på selve målet, men da får du oppføre deg etterpå også.

---------------------------

med ffk til champions league!


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 09 aug 04, 13:27
Sier litt om FFK-gutta når det eneste som jeg gledet meg over i løpet av kampen var det utrolig flotte gressteppe på Ullevaall! For det var virkelig flott!

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 09 aug 04, 14:30
Opprinnelig postet av Engafan
Håper virkelig at dere ikke rykker ned, jeg har stor respekt for Plankehaugen (selv om jeg synes det var unødvendig å klappe når Daniel Fredheim Holm ble skada..).


Hmm...latterlig å høre fra en som tilhører en gjeng kjent for å synge "La han dø..." når noen ligger nede :confused:

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 09 aug 04, 15:42
Engafan:
Det er usympatisk å synge "rykker ner" når et lag er i den situasjon FFK er uten at FFK er noen trussel for Enga, uansett om dere synger det også til RBK. Dette førte ihvertfall til at jeg synes det er helt greit om ikke Enga når Royal League. FFK er også et lag dere absolutt burde ville ha med grunnet publikumsantallet og nærheten mht bortekamp, dere tjener mer penger når FFK er med enn når fex Sogndal er med.

Hva DFH gjelder så fikk han applaus når han ble båret forbi PH. I tillegg var det noen Red Beavers folk som forsøkte seg med den gamle "Rotter og slum" sangen om Oslo, men fikk få med seg. Det fordi PH er litt bedre oppdratt enn å gjøre narr av andres levevilkår.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 09 aug 04, 16:43
Opprinnelig postet av LaJo
Sier litt om FFK-gutta når det eneste som jeg gledet meg over i løpet av kampen var det utrolig flotte gressteppe på Ullevaall! For det var virkelig flott!


sier også litt da jeg rakk å tenke på hvor jævlig smart det er med nett i måla, sånn at man kan se gjennom dem bakfra.......

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340