Husk meg
Brukernavn
Passord

Brannfakkel fra Høili

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 15 aug 04, 11:28
Når det gjelder uttalelsen i F-B tar jeg det hel med ei klype salt.
Stiller i allefall først spørsmål om T.H har fått lese gjennom artikkelen først !
Dersom det ikke er tilfelle, kan kanskje journalisten ha "puttet" inn egne tolkinger e.lign.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 15 aug 04, 11:43
Få ut Høili og Hansen(God tur til Tromsø) og begynn på nytt..Sikkert mange som er villig til å sponse ffk med like mye..Og skal heller ikke være all verdens problem å få tak i en innkjøpsjef som faktisk vet at man må hente inn kvalitets spillere før sesongsnart og ikke kvantitets spillere helt på tampen når T.P skal avgjøres... Trenger folk som kan gjøre jobben sin!!!

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 15 aug 04, 12:00
I den situasjonen vi nå er kommet i, var det vel akkurat slike som han, som skulle gått ut og sagt, "DET ER NÅ VI MÅ STÅ SAMLET FOLKENS" snakk om medgangspatriot mener nå jeg... Dette blir det samme som denne Løken i SFK, som manet folk til tolmodighet,:( og selv tok han hatten og gikk etter en halv sesong !!!!

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 15 aug 04, 12:10
Endret: 15 aug 04, 12:13
Er nok noe i det som blir sagt at Harry Hansen ikke har fått jobba med dette på fulltid, men jeg tror ikke det hadde vært veldig utslaggivende, jeg tror rett og slett ikke mannen har det som trengs på den biten. Hva var det egentlig de drev med før sesongen, testa latterlig dårlige spillere før debuten i Tippeligaen.Forsvaret ble ikke forsterket overhodet, selv om alle viste det kom til å bli kritisk. Noe gikk alvorlig galt.
De som mener dette er etterpåklokskap kan umulig ha fulgt med før sesongstart, det var noe de aller aller fleste tok opp.
Men jeg husker de få som var overbeviste om at forsterkningene om det kan kalles det var mer enn gode nok.

Jeg trodde det fungerte slik at Eggen fortalte Harry hva han var ute etter av spillere og Harry prøvde å skaffe det ? Eggen har det siste ordet om det skal skrives kontrakt eller ikke, men er på ingen måte sikker...

Høili er nok vant til at folk må stå ansvarlig når resultater uteblir eller når noen har gjort en dårlig jobb, er sånn det fungerer i næringslivet, derfor krikken av Harry. I FFK virker det som alt er tvinna inn i hverandre, vet ikke om det er en god eller dårlig ting.
Skulle også likt å vite hva som er grunnene til at han er så mot værste, parkering er nok ikke hovedgrunnen ...




Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 15 aug 04, 12:33
Denne diskusjonen burde Terje Høili holde seg for god til å kjøre i avisa. diskusjon om personers egnethet er noe som bør holdes internt i klubben. Dette viser på mange måter ulempen av å ha en rik onkel. Sutrer når han ikke får vilja si. Typisk nyrik spør du meg. Ingen klasse og stil, bare breialt!!

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 aug 04, 12:44
Til antidrillo! Eggen står over Hansen når det gjelder spillerkjøp. Både om det behøvs og hva som behøvs...... Skal mann slakte noen blir det feil å slakte bare budbringeren..... Har mann ikke baller nok til å ta øverste ansvarlige bør mann ikke ta noen......
Bedreviteren som vil beholde begge.........

Vanskelig å forstå antidrillo?????

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 15 aug 04, 13:03
Ok "Budbringeren" du vet sikkert mer enn meg om hvordan sakene fungere virker det som. Forstår det, klart & tydelig!!!
Dersom det er rett det du sier at H.H bare er "budbringeren" må jeg si stakkars KTE.!!!
Både ansvar for spiller, trening, lagledelse, oppbygging av samhold ispillergruppa osv, samt fullt ansvar for å lete opp aktuelle spillere, ta kontakt med de osv.
Stakkars mann!!!!!!!

Har heldigsvis baller til å si det jeg mener, ta imot kritikk og innrømme feil.

FFK i TL 2006, med eller uten ( Høili) eller (Værstegutta) eller (Harri`en).
Velg det som passer deg!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 aug 04, 13:15
Hvis du tror Hansen henter spillere uten Eggen sin velsignelse er du i beste fall naiv....

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 15 aug 04, 13:22
Hvis Høili ikke gidder å være med som sponsor bare fordi at FFK har valgt Værste til ny stadion plassering kan han bare gå! Det siste FFK trenger er sponsorer som ikke tåler at det går ting i mot! Etter mitt syn (og FB) er Høili en suterte bortsemt drittunge som er vant med å få alt oppp i henda!

Nei Høili takk for støtten du ga klubben når de var i medgang! Din jæ... medgangsupporter!:mad:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 aug 04, 13:34
Eggen sier sjølv Harry er en administrativ støttespiller. Jeg sitter med hovedansvaret og tar avgjørelsene. Harry tar seg av kontraktsforhandlingene.......
Og så skal dere sparke Harry for dårlige spillerkjøp!!!!


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 15 aug 04, 13:52
Dette minner desverre litt om Vålerenga.. har lang farts tid i Klanen og har sett akkurat det samme der med nyrike investorer som vil styre hele skuta og forlanger at alt skal gå etter deres pipe..

Ola Mæle, spetalen er to.. Gikk inn med masse penger men forlangte alt for mye tilbake.. Forlatet det synkende skipet på værst tenkelig tidspunkt.. Sist var Jon Fredriksen.. Han hadde lagt inn ca 40 mill på 3 år. Var ikke fornøyd men styringen av klubben og trakk seg ut men han tok også med seg all gjelden på 30 mil.. Etter det har det blitt bra! Ingen Investroer men bare Sponsorer. Klubben og Siem har 100% Aksje post og styrer skute etter klubbens beste og ikke investroenes.. Fått en helt ny oppbygning av ledelsen som fungerer prikkfritt(til nå vel og merke) bruker jo alltid å komme noe på slutten av sesongen men får håpe det ikke skjer nå..

Konklusjon: Bedre å ha mange små enn noen store sponsorer og ha respekt for ledelse og det de driver med....

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 15 aug 04, 13:58
Dette rotet skjer i nesten alle klubber som har så overlegne sponsorer som Terje Høili jo er for FFK.. Ulempen er desverre at penger betyr makt, og selvfølgelig mener TH at han burde ha litt å si..

Tror alle dere som ber TH ryke og reise med alle millionene sine tenke seg godt om.. Det er ikke mange pengesterke personer i vårt distrikt som ønsker bruke penger på idretten, det har vi vel sett i alle år..

Nei, jeg håper VIRKELIG at FFK klarer bli enig med TH for vi trenger hans penger hvis vi skal ha realistiske håp om å bli en topp-klubb igjen!!!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 15 aug 04, 14:01
Endret: 15 aug 04, 14:03
Man skal huske på at Terje Høili gjennom mange år har vist sterkt engasjement til FFK - blant annet da de fleste andre var uinteresserte og FFK slet i 2. divisjon. Høili har også fortid som spiller for a-laget til FFK. Ingen bør betvile at FFK er klubben i hans hjerte.

Men det rettferdiggjør ikke oppførselen hans nå. Han virker rett og slett litt bitter fordi andre ressursterke folk kommer på banen (de som står bak FMV-alternativet) når klubben får medgang, mens han har vært tro mot klubben selv i motgang. Man kan trekke en parallell til flere av de "gamle gubbene" som har vært trofaste tribuneslitere i alle kamper i alle år, men nå har plutselig mange nye ansikter kommet til og kanskje overtatt plassen deres.

Det er en grunn til at vi ikke heter HFK (Høili Fotballklubb), men FFK (Fredrikstad Fotballklubb). Vi er, eller bør hvertfall, ikke være avhengige av ham som sponsor.

At han trekker seg unna på bakgrunn av dette, så sier det mer om hans karakter enn noe annet.

Høili sier han måtte spy av lederartikkelen i FB - jeg må nesten spy når jeg leser mye av hva han er sitert på den siste tiden.

Til slutt vil jeg legge til at jeg har full forståelse for at FFK ikke har kontaktet Høili siden hans forrige pinlige utspill i FB. Her er det i såfall Høili som burde kontaktet FFK for å komme med en uforbeholden unnskyldning.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 15 aug 04, 14:13
Dette ville nok skjært seg før eller siden. Det er vel greit at det kommer fram nå...

Synes derimot H. Forsberg opptrer flott. Han tenker klubbens framtid, ikke egne interesser....

---------------------------

Stadion på FMV!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 15 aug 04, 14:24
Neimen Svein æ! Terje Høili og Henning Forsberg tenker likt her. Det er deres måte å presse klubben på. La oss slippe å hylle Forsberg. Skal bli deilig å bli kvitt han.

---------------------------






Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 aug 04, 14:32
Denne gangen er vi ihvertfall 100% enig Costanza.
Meget godt og riktig sagt det du skriver.

Er det noen som skal komme til noen, så er det Høili som skal komme til FFK, og det gjør han nok neppe.

Det bør FFK faktisk være glad for at han ikke gjør og bør benytte seg av det ved å kvitte seg med forhåpentlig det siste gufset fra fortiden, som nå finnes i klubben.

Men de bør ikke oppføre seg slik Høili gjør, men si tusen takk for den tiden som de inntil nå har hatt et godt sammarbeide:D:ffk:e.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 15 aug 04, 14:35
Tror nok fortsatt ikke at det er KTE som finner fram spillerne, men som må velge blant det andre hoster fram.
Men greit med uenighet ang Harri`en.

Ellers som sagt totalt uenig i T.H sin framgang, dersom hen er rett sitert.

Når det gjelder FFk somklubb, har den jo sin historie, men klubben i øyeblikket ( bestandig) er summen av de personene som er med og hvordan de klarer å forvante både tradisjoner & aktuelle utfordringer.

PS Sitter med en "liten følelse" av at KTE er for lojal. Føler det hadde vært positivt med litt mer av "gubben" sitt engasjement & språk.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 15 aug 04, 15:02
Har forklart mitt synspunkt angående Høil i en annen tråd. Er det noen som bør gå, er det han som sier selv at han har ALT sportslig ansvar for klubben, nemlig Eggen. Det er ingen andre enn hans feil at vi sitter med et laget vi gjør. Imidlertid mener jeg som nevnt før at dette laget er godt nok i massevis, men feil trent.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 15 aug 04, 15:27
bare en ting... om man har et adm.budsjett på 7 mill slik jeg har forstått det så må man ha råd til at H.H. har en 100 % stilling..eller er det det at han har så mye annet å gjøre?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 15 aug 04, 15:32
Helt klart. Merkelig at Harry Hansen ikke har 100% stilling til å dirve med det sportslige.

Det er for øvrig bare seks lag i Tippeligaen som betaler mer i lønn til spillere og ledere enn FFK. Likevel ligger vi på bunn av tabellen. Prioriteringene må være feil et sted.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340