Husk meg
Brukernavn
Passord

kan hende at overgangen kan gå i vaska

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 04, 07:04
om så skjer håper jeg på at dem har en ny spiss i sikte. det kan haste, 31/8 stenger kjøp av spiller :ffk:

Tryggvi skadet på trening

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 18 aug 04, 08:40
Endret: 18 aug 04, 11:01
Det er jo ikke så rent uvanlig når ffk skal prøve å skaffe seg den spilleren...Kanskje de bare later som,fordi de ikke vil hit:confused:
Neida,men sikkert ikke noe alvorlig:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 04, 09:18
Dem har flere i sikte det er jeg sikket på. :ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 18 aug 04, 10:45
De kan jo forsøke å trene opp en av sine egne, de er allerede på lønningslisten og lett å finn for HH.

Den var kanskje på kanten (?)

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 18 aug 04, 11:58
Vennligst slutt med de sarkastiske kommentarene dine, orion,
...vi må som kjent tenke positivt ! :D

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 18 aug 04, 14:20
Det jeg ville frem til er at de spillerne som har blitt hentet inn, har ikke vist seg å styrke laget betydelig, bortsett fra et par unntak.

Det vi får er spilleren som ikke kjenner laget, hverken spillerne eller spillestilen. Dagens lag er ikke totalt råttent, hvis de ville vise innsats og får et spilletaktisk system som fungerte.

Spillerne blir byttet rundt og blir aldri trygge på banen, samt det utrolige trikset med å sette Dagfinn E i forsvar. Dette var hans debut på FFK og som første forstekning i sommer. Det må jo være å holde ap med både spilleren og publikum. Normalt ønsker en jo å vise sin beste side, når en kommer til nytt lag.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 18 aug 04, 14:46
Min kommentar var bare ment som en spøk orion,
...muligens en dårlig sådan. ;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 18 aug 04, 15:26
Da er vi på nett igjen, Radoslaw.

Jeg tok faktisk kommentaren din til meg, selv om jeg hører til de bekymrete. Jeg vet at det er "hårsåre" tider i Fredrikstad og en kan lett tråkke på noen.

Felles for "alle" her er vel at vi vil FFK det beste (bortsett i fra noen gjester fra Moss), det er bare at vi er litt uenig om hvor ansvaret for den manglende sportlige suksessen for FFK ligger og hvilke håndgrep som burde vært gjordt.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 18 aug 04, 17:13
Det må hvile en forbannelse over FFK som virkelig inkluderer skadede spillere...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 18 aug 04, 19:39
Ser slik ut, kanskje vi bare skal ta sjansen nå og kjøpe en skadet spiller. Ellers kan fort Kallio historien gjenta seg.? Hvis det ikke er alvorlig da...

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 aug 04, 09:19
Hva med de Costa Rica guttene? Må innrømme at jeg aldri har sett de, men hørt mye positivt. Er ikke de offensive spillere som kan benyttes fremme på banen? Hvor mange spillere utenfor EU har man lov til å ha på laget? 3?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 20 aug 04, 09:22
Opprinnelig postet av aavdst
Hva med de Costa Rica guttene? Må innrømme at jeg aldri har sett de, men hørt mye positivt. Er ikke de offensive spillere som kan benyttes fremme på banen? Hvor mange spillere utenfor EU har man lov til å ha på laget? 3?

To i troppen til hver kamp.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340