Husk meg
Brukernavn
Passord

Harry tilbud kontrakt ut 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 aug 04, 11:46
Harry Hansen er i følge f-b tilbudt kontrakt som talentutvikler..Jobban kan kombineres med stillingen som administrativ leder...

link


Er det riktig av FFK å tilby han ny kontrakt slik situasjonen er?Man kan ikke nekte for at han har hatt skyld i det som har skjedd sammen med Eggen...Hadde det ikke vært bedre å la kontrakten med han ut sesongen her gå ut,for så å skaffa en ny person til den jobben?Han har vært med på å tabbe seg ut,da bør en ny få sjansen...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 21 aug 04, 12:26
Det er det eneste rette.. Han har gjort en kjempe jobb.. Vært med på opprykk har han også.. Må ikke bli historie løse og bare huske det siste.. Man blir som en vis man en gang sa" klok av skade"..Tror de har lært leksa si jeg.. Bare dumt og ansette en ny man til å gjøre de samme feilene,. Folk med bra ressurser og godt nettverk vokser ikke på trær mener jeg..!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 21 aug 04, 12:30
Enig!
Det eneste riktige er å beholde Harry i systemet.
En så ressurssterk person kaster man ikke på dør......

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04
Innlegg: 84

Lagt til: 21 aug 04, 16:47
Skal man begynne å hogge hoder, må man begynne på toppen. Synes det er helt riktig at Harry fortsetter. Redd for at det som har skjedd i det siste, kan vippe til Tromsøs fordel, men hvis han ikke takler at det blåser på toppene, kan han etter min mening bare gå.

Men, som skrevet, håper han blir.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 21 aug 04, 21:30
harry bør bli! mener at harry og kt er de som skal ha æren for at en trend er snudd! la oss ikke glemme hvordan de var i ffk for 4-5 år siden!

mener de har de rette forutsetningene til å få ffk til å være et stabilt tl lag..

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340