Husk meg
Brukernavn
Passord

Hagen ikke med neste år

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 24 aug 04, 00:04
Endret: 24 aug 04, 00:04
Vebjørn Hagen sin kontrakt går ut denne sesongen og han har altså fått beskjed om at han ikke får ny kontrakt. Dermed er han ferdig i FFK etter årets sesong.

Noen som har tall på hvor mange spillere Eggen har brukt på venstreback de tre sesongene han har vært her? :)

Nesten litt kritikkverdig at han i løpet av 3 sesonger ikke har funnet noen fullgod venstreback, hverken i 2. divisjon, 1. divisjon eller Tippeligaen.

Om vi overlever, så kan vi jo håpe det kan bli en Kallio-signing, dersom Viking eller andre klubber ikke snapper ham opp.

Uansett spent på hvem Eggen tryller frem på venstrebackplass neste sesong. Når Hagen drar vil jeg påstå vi står igjen med 0 (regner ikke med Barret som bare har kontrakt ut året) venstrebacker.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Koldbrann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 mar 04
Innlegg: 10

Lagt til: 24 aug 04, 00:13
Håper han hadde fått beskjed om dette for en stund siden, for jeg syntes han leverte en veldig bra kamp i går..
Og hvis han hadde fått beskjeden, synes jeg det er flott å se han fortsatt gir alt han har for FFK og oss på tribunen..:ffk:

---------------------------

En for alle og alle for en..

FFK, ingen over ingen ved siden.....


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 24 aug 04, 18:10
Når han ikke har spilt seg til fast plass i løpet av to sesonger, så er det langt fra unaturlig at klubben ikke fornyer kontrakten med ham når den nå utløper. Han har nok vært klar over det en stund, og sikkert fått signaler på det også.

Så får vi håpe han avslutter FFK-karrieren på best mulig vis. Kan jo hende han får tillit igjen mot SIL til helga ettersom Barret fortsatt er høyst tvilsom.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340