Var det straffe??
Jeg har ikke sett kampen på video eller TV, så jeg lurer på om noen av de gangene markus ble tatt/ramla egentlig var straffe?
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Eggen var i alle fall helt klar på det. At det var 2 soleklar straffer. Når en spiller krummer ryggen og løper inn i en motspiller uten tanke på å ta ballen, så er det frispark og det skulle vært dømt straffe.
Hadde han i alle fall dømt 1 straffe, hadde det vært fair. Noe slikt sa eggen etter kamp.
Hadde han i alle fall dømt 1 straffe, hadde det vært fair. Noe slikt sa eggen etter kamp.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
(glemte å si at jeg ikke har studert bildene når det gjelder akkurat dette enda)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Den i siste i 1 omg. kunne han ha dømt straffe på , da løper han i stor fart mot Ringberg hopper skråt opp mot Ringberg , når han er halveis oppe i lufta snur han seg å ser etter ballen.
Dommer´n står 5 meter i fra så det er et godt spørsmål. Men det skal være sagt at han treffer ballen rent , men når han går opp ser han kun på hvor Ringberg er ikke ballen.
Dommer´n står 5 meter i fra så det er et godt spørsmål. Men det skal være sagt at han treffer ballen rent , men når han går opp ser han kun på hvor Ringberg er ikke ballen.
Kaffekongen..
Synes generelt at Markus Ringberg er litt for tydlig i sine ønsker om straffe, kroppsspråket og blikket mot dommeren virker kanskje mot sin hensikt. Mener dog at han har fått mye juling hittil i sesongen, så noen flere frispark/straffer for er ikke å forakte.
Mener vi burde hatt en straffe, men det er sjelden dommere dømmer for slikt... dessverre!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
...men uansett så tror jeg vi hadde tapt for det, for SF-seieren var fullt fortjent..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914