Husk meg
Brukernavn
Passord

Halvannet døgn til ny forsterkning?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 04, 22:40
Opprinnelig postet av FFK1903

Brattbakk på topp sammen med West? Hadde smakt ny kontrakt i TL det.


Ja for Brattbakk har jo overbevist med hele 4 mål for det desidert mestscorende laget i tippeligaen. Med sin fysiske styrke og force som oppspillspunkt står han bra til West.

Dessuten ville han sikkert vært kjempemotivert for å spille i FFK, istedenfor i champions league med Rbk!

---------------------------

Macka fra start!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 31 aug 04, 22:50
To ord.. Tragisk og Håpløst!
Er veldig skeptisk til jobben Harry og Eggen gjør! Vi har penger, men vi klarer ikke å få tak i noen spillere selv om vi kan lete i hele eu??!!!

Dette går bare ikke ann! Dere gjør en slett jobb!
:mad:

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 04, 22:53
La oss som supportere la være å skrike etter hoder på fat nå.
Evalueringen bør skje etter at sesongen er over, og vi bør alle stå sammen for å vise tillit til den spillergruppa vi har.

Tillit vises ikke ved at mangelen på spissforsterkning krisemaksimeres inne på disse sider.

Ikke la den positive trenden, og økte selvtilliten i spillergruppa ødelegges av ting som f.eks negativt ladede innlegg på disse sidene.

Vi skal klare dette med de spillerne vi råder over!

En for alle alle for en!

---------------------------

Macka fra start!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 31 aug 04, 22:55
Nå skal vi være sinnsykt glad for at Marcus ikke blir lett skada, har jo spilt alle obligatoriske kamper siden han kom. Forhåpentligvis holder West seg på beina resten av kampene også. Blir en av disse to skada så er vi i skikkelig deep shit, for å si det mildt...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 04, 23:05
Opprinnelig postet av djpete

Ja for Brattbakk har jo overbevist med hele 4 mål for det desidert mestscorende laget i tippeligaen. Med sin fysiske styrke og force som oppspillspunkt står han bra til West.

Dessuten ville han sikkert vært kjempemotivert for å spille i FFK, istedenfor i champions league med Rbk!


Rolig nå Fido, det var bare et eksempel. Og det er sikkert ikke uten grunn han har fått mye tillit i RBK. Dessuten, det er ikke snakk om så utrolig lenge han skulle vært på utlån, så han hadde nok fått med seg en god del mesterligaspill uansett. Og det må da være bedre for RBK å få en av de mange spissene til å spille fast på et høyt nivå, enn å la de rotere til det uendelige på RBK...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 31 aug 04, 23:34
Slapp av folkens!

Ringberg og West har bevist at de holder bra Tippeligastandard! I bakhånda har vi "superreserven" Hornseth og ikke minst en forsterkning "alle" har glemt her; nemlig Gherland MacDonald! I tillegg kan både Brenne og Enerly flyttes opp på topp, så dette er ikke noe problem!

Syng for Fredrikstad, Aristokrat!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 aug 04, 23:46
Endret: 31 aug 04, 23:50
hvis en av spissene blir skada og FFk rykker ned av den grunn...så ska man ha hoder på fat...de har midlene til stede,men klarer ikke å skaffe EN spiss...Det florerer av spisser som holder Tippeliga standard,om ikke i norge,så Sverige,Danmark osv...Og det er bare tull å si at ALLE ikke vil til FFK..For mange som ikke får så mye spilletid selvom de er gode,konkurerer med like gode spillere...Nei Harry og Eggen..Skjerpings...Og hvis de nå har gjort den tabba så bør de ærlig talt innrømme at de har gjort en for dårlig jobb og ta konsekvensene av det..Det nytter ikke å si "vi er fornøyd med laget vi har" eller noe annet tull...For da hadde de ikke jobba med å få tak i en spiller...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 01 sep 04, 00:08
Og nå kan alle lese om det hos f-b.no...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 01 sep 04, 00:21
Snipp, snapp, snute, så var det hele ute.
Nei, gutta får nok greie det selv.;)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 01 sep 04, 01:26
Endret: 01 sep 04, 01:26
Himmel og hav da dere... De forsøkte, ja, de gjorde faktisk et veldig godt forsøk... Man kan ikke slakte ledelsen hver eneste gang man ikke får en spiller! Her var vi i ferd med å skaffe en klassespiller, men dessverre ville ikke fotballgudene gå med på dette denne gangen...

De har tross alt skaffet Enerly (vel, sjokk... tok dem 3 år), Lund Hansen, Bora, Piraya OG Barrett! Fire av disse fem spillerne er soleklare i startoppstillingen!

Det må vi da se oss fornøyde med?

Når FFK er så uheldige at noe helt uforutsigbart skjer, så kan vi ikke "forlange hoder på fat".

Nei, ta dere sammen. Det er enda 21 poeng å spiller om, og vi kan klare dette! Jeg sa før kampen mot Molde at vi trengte tre seire på de neste fire kampene. Det har vi klart!

Nå sier jeg følgende: To seire på de neste tre! Da har vi 4 kamper igjen å gjøre det på...

Det er faktisk mulig dere!

Det er lov å bli skuffet, men når klubben har kommet med redegjørelsen, så er det bare å bite i det sure eplet. Bli gjerne skuffet, men la det gå over!

Nå må vi stå én for alle,
... og alle for én!

Støtt klubben!

ALDRI har de trengt det mer enn nå!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 sep 04, 01:50
Bra Holters, hvis ikke du hadde sagt det ville jeg blitt hjemme fra nå av :p

Å gjøre et godt forsøk på a skaffe spillere er som å havne på 4 plass, verdt 0.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 sep 04, 02:53
VI HOLDER OSS I TL TRO MEG :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 01 sep 04, 06:53
Jeg har ikke sett maken. Når klubben går ut i mediene og sier att vi skal ha en ny spiss, legges det utrolig mye prestisje i dette. Når Gudmundsson som er pri 1 blir skadet nesten en uke før overgangsvinduet stenger, bør de starte plan B-C osv. Skulle ikke være mulig å skylde på att klubben ikke ville selge på tirsdag kveld. På blokka til Harry var det jo en masse navn, så dette skulle jo ikke være noe problem. Att navnet til Thorstein Helstad stod på denne blokka, og att de faktisk brukte masse tid på denne spilleren er ganske utrolig. Bortkasta tid spør du meg. Tror rett og slett Harry bruker tid og resurser på feil ting. Det er jo tydelig att de ikke er dyktige nok når det kommer til spillerkjøp. Får håpe de lærer, så vi slipper sånt fjas neste sesong.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 sep 04, 07:33
FFK har i sommer fått fem FORSTERKNINGER, greit du aldri blir fornøyd seal, men du driter deg ut. Får håpe FFK klarer seg så kanskje vi slipper fjaset ditt...... eller det usakelige pisset om du vill.....

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 01 sep 04, 08:02
Jeg synes Harry har gjort en kjempe jobb jeg.. Han har klart å skaffe de spillerne som trengs.. Vent å se. Men det er vel ikke bra nok det heller da hvis FFK klarer seg tenker jeg.. Det er på grunn av sånne negative folk som hele tiden skal mase om at ting ikke er bra nok som skaper sånne negative VIBBER som spres utover oss andre som håper og tror.. Det går ann å prøve å slappe av litt og se hvordan det går... Heia Harry!!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 01 sep 04, 09:05
Bedreviteren: Fjaset til seal? Hørt sånn piss. Det er jo du som driter deg ut. Seal har helt rett, selv om det strider mot dine meninger. I mine øyne har han rett. Du bør tone deg litt ned. Kanskje litt vanskelig med det brukernavnet der?

---------------------------






remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 01 sep 04, 09:35
Jeg sier det igjen..
FFK sett utenfra: En gammel klubb men mange høvdinger, kritiske , dog mange, supportere, surt oppgulp fra gamle klubbmedlemer (jf Demokraten), sponsrer som krangler om stadionplassering, en by som er mest kjent for planker, nedlagt skipsverft, harry handling og en håpløs dialekt, og mimring om gamle (fotball)dager.

Og ikke minst; En klubb som er dømt nedenom og hjem av alle untatt oss.

Hvem faen gidder å spille for FFK da? Du skal være rimelig horete for å gidde det. For da gjør man de ti utg pkt kun for penger...

Ikke rart at Harry Hansen og Eggen sliter med å få spillere til klubben. Du skal være jævlig dyktig dyktig forhandler for å få noen til å vurdere å spille i klubben.

Det tror jeg er grunnen til at vi har fått de spillerene vi har. Så godt som alle har kommet fordi noen har gitt klubben en god referanse. VIF hadde tillit hos Pirajo, og gav oss god referanse, Barett hadde tillit hos West, som gav oss god referanse, Eggen og Trondsen hadde tillit hos Enerly osv osv.

Greit nok at fortballspillere ikke alltid er de glupeste, men noe har de innabords

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 01 sep 04, 10:14
Synes oppriktig talt at man nå bør slutte med denne krisemaksimeringen ved at FFK ikke fikk hentet inn en offensiv spiller (les:spiss) før overgangsvinduet stengte. Er forsåvidt ikke uenig at det kan bli vanskelig med skader på West/Ringberg, men vi har da spillere i klubben i dag med offensive kvaliteter (7-2 i målforskjell på 2 kamper!!). Mener forøvrig at FFK ikke skal være så redde for "å kaste innpå" et par. jr. spillere. Se på FC Lyn Oslo, tror de har en 2-3 jr. spillerer innpå i hver TL kamp. Sier ikke at disse jr. spillere skal "redde" laget fra et eventuelt nedrykk, men de kan og bør være et bra suplement. Er du god nok er du også gammel nok.
Nei, la spillergruppa og trenerteamet få jobbe med sitt, så skal dere se at dette går veien.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 sep 04, 10:48
Endret: 01 sep 04, 10:50
Opprinnelig postet av Bedreviteren
FFK har i sommer fått fem FORSTERKNINGER, greit du aldri blir fornøyd seal, men du driter deg ut. Får håpe FFK klarer seg så kanskje vi slipper fjaset ditt...... eller det usakelige pisset om du vill.....


Vel,at en annen har en annen mening i deg er ikke "usaklig piss"...Du må tåle at folk ikke har de samme meningene som deg...Er enig med det Seal sier..Og når det gjelder de forsterkningene de har henta....så er det noe som skulle ha kommet FØR seriestart..Hvis man hadde henta de da,hadde man sluppet og brukt tid og krefter på å hente de for litt sida,og kunne brukt mer tid på å hente offensiv forsterkning...Men nok en gang driter Eggen og Harry på draget...De lærer jo ikke...Alltid ha en plan b og C...Noe de ikke vet hva er

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 sep 04, 12:37
Endret: 01 sep 04, 13:32
Opprinnelig postet av kenneth

:confused::confused::confused:

Dette var tidenes dårligste påstand!


Hvis RBK hadde spilt borte mot Real Madrid, og kampen hadde vært avgjørende for spill i CL f.eks....
Tror du ikke dommeren hadde blåst i favør av Real Madrid?

Har du aldri før på en fotballbane sett at det har blitt blåst i mot f.eks. RBK (eller en hvilken som helst underdog) i viktige kamper? Ikke i Norge nei, for her er RBK størst! Men i utlandet, UEFA-cup, CL...ja det er det MANGE eksempler på.

Jeg mener din tankegang er naiv, desverre...
Verden er ikke rettferdig, ei heller fotballen.

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340