Husk meg
Brukernavn
Passord

Halvannet døgn til ny forsterkning?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 01 sep 04, 20:02
Opprinnelig postet av Bedreviteren
FFK har i sommer fått fem FORSTERKNINGER, greit du aldri blir fornøyd seal, men du driter deg ut. Får håpe FFK klarer seg så kanskje vi slipper fjaset ditt...... eller det usakelige pisset om du vill.....


Hm, er ikke du litt på grensa her nå? Er da fullt klar over at vi har fått fem forsterkninger i sommer jeg. Det bør ikke forhindre meg fra å påpeke ting som er gjort feil for det. Både i den avgjørende tida før vårsesongen og nå når overgangsvinduet lokket for godt ble det gjort avgjørende feil. Og disse bør ikke bli sett på som noe annet enn et nederlag. Hva ledelsen sier utad i denne saken er noe helt annet enn det som blir sagt innad i klubben. Hvis ikke må det være noe alvorlig galt.
Det må ikke være sånn att selv om man kommer med kritikk, ikke blir sett på som patriot. Ledelsen takler nok kritikk helt utmerket også.
90% av innleggene mine her på forumet er positive, så å si att jeg bare kommer med usakelig piss er å skyte langt over mål.
Sportslig hilsen. :p

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 01 sep 04, 20:23
nå legger vi denne tråden død karer!! skal ikke si hvem jeg mener har rett eller feil, mendet som er det faktiske forhold, er at nå må vi spille med det laget vi har resten av sesongen, og forsøke å dyrke positivitet rundt det!

vi får ta en oppsumering når sesongen er over! da er serien slutt, og vi må jo ha noe å diskutere da også? :D:

håper og tror at guttane vi har skal levere varene, slik at vi er i tl i 2005.

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 sep 04, 16:52
Får håpe de lærer, så vi slipper sånt fjas neste år. Den setningen er piss..... Totalt har vi fått i år minst syv forsterkninger. De skulle vært hentet tidligere, det er vi enige om. Men hva skal vi si om de sportslige lederene i Stabæk, Molde og Viking som har mye bedre forutsetninger enn oss i år, og knapt har flere poeng......


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340