Husk meg
Brukernavn
Passord

Halvannet døgn til ny forsterkning?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 6 sider Alle

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 aug 04, 13:42
Endret: 30 aug 04, 13:43
Ved midnatt i morgen går fristen for å få underskriften til nye spillere ut for siste gang denne sesongen.

FFK har gitt tydelige signaler på at de ønsker en offensiv forsterkning, og ryktene sier at det skal være snakk om en del penger.

I fjor ble Dadason klar i grevens tid, på siste dag, og vi håper på noe lignende i år. Uten Dadason i fjor, ville vi kanskje ikke vært i Tippeligaen i år. Uten X i år, vil vi kanskje ikke være i Tippeligaen 2005?

Hansen og Eggen er for gode til å la seg bli blendet av to seiere og tro at man nå ikke trenger ny spiss.

Dette blir spennende.

PS! Veldig rolig i forumet her i dag... Etter tap og dårlig spill florerer det med innlegg, men etter godt spill og seier så er det nesten alltid mye roligere her...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 aug 04, 14:32
Er vel gjerne slik at enkelte har lettere for å kritisere enn å rose?!?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 30 aug 04, 14:57
Ros & kritikk er 2 sider av samme sak, engasjement!

Hei Constanza var den litt ironisk , den om å bli blenda etter 2 seire.?
De samme "gutta" var jo "blenda" før sesongen også!!!:p:p

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 30 aug 04, 15:06
Tror nok Harry og Eggen er veldig klar over at de trenger en spiss til, og det av klasse.
Jeg kan liksom ikke helt skjønne hvem "storfisken" kan være nå i 12 time. Greit nok med Dadason i fjor. Å få en spiller som hever et 1 div lag er mye lettere enn et tippeligalag.

På bakgrunn av de siste ukes hendelser rundt FFK tviler jeg dessverre på at det kommer noen, men jeg håper det beste. Jeg tipper at Harry og de andre i FFK ledelsen har mye å jobbe med i disse dager, ikke bare få nye til FFK, men de har også helt sikkert henvendelser på dagens FFK spillere som de må håndtere før overgangsvinduet stenger, tror derfor de ikke klarer å få fokusert nok på nye spillere av kaliber for å få de hit til byen.

Selvom det ser mye lysere ut med tanke på å holde seg i tippeligaen, så har vi totalt sett vist oss frem som et middelmådig 1 divisjonslag. Er de 3 seirene nå nok til at en "storfisk" gidder å spille for FFK, eller var de 3 sierene kun et "blaff"?

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 30 aug 04, 15:40
Guttæne er på gang! Tre seire på de fire siste kampene. De tre seirene er veldig viktig på alle måter. FFK er formlag nummer 1 av bunnlagene de siste 4 kampene. Det er faktisk bare RBK som er bedre enn oss, med tre seire og en uavgjort. Vi er i aller høyeste grad med i kampen om en plass i neste års tippeliga, og vi har fått ny selvtillit og en ny giv i laget. Med seieren i går brøt vi også en ny barriere, to seire på rad i årets TL. Det er mye positivt rundt laget nå, på tross av all turbulensen som har vært den siste tiden. De forsterkningene vi har fått i sommer har slått til for fullt, og det kan vise seg å være avgjørende for fornyet kontrakt i TL. Blir spennende å se om det blir en offensiv forsterkning også.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 30 aug 04, 16:39
Får håpe at en har lyst til å komme nå som det går litt bedre og det er godt håp...det hadde vært helt umulig med tap i går..
Jeg tror vi klarer oss uten, får Ringberg og West servert masse baller, som i går, gjør de jobben. Men det er jo som kjent sunt med konkuranse om plassene..
Nå tar vi HAM-KAM:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 30 aug 04, 17:28
En ny spiss nå helt på tampen kan slå virkelig negativt ut hvis den spilleren ikke innfrir øyeblikkelig...husk at selvom en spiller har en flott CV trenger han ikke nødvendigis å passe inn i FFK`s angrep, trenger kanskje en del tid... Vi sikrer plassen selv uten ny spiss, så bruk heller midlene på kvalitet neste sesong!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 aug 04, 17:33
Der er jeg uenig med deg, kenneth. Har sett tendenser av at vi har slitt offensivt det siste. Vi produserte knapt en målsjanse mot Odd før kampen var avgjort (de tre målene kom på dødball) og Sogndals forsvar er jo åpent som en låvedør. Vi trenger flere alternativer fremover på banen. Ringberg og West kan fort også bli skadet.

Det er lett å tenke at "vi klarer det fint med dagens mannskap" på en dag som denne, men jeg tror det er litt naivt - dersom midlene til å hente inn en forsterkning ligger der. Og det har jeg forstått at de gjør. Må selvsagt være den "rette" spilleren.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Ellen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 12

Lagt til: 30 aug 04, 17:35
Det har vært snakk om en spiss som skulle komme i dag. Har gått spent og titt på f-b.no i hele dag, men ikke noe har skjedd. Det er bare å vente. Tror det her går bra, jeg! :ffk:

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 30 aug 04, 17:40
Costanza; ja, den rette spilleren, men det er egentlig vanskelig å få en garanti på at akkurat "den" spilleren er den rette.. Nå vet vi i det minste hva vi har.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 30 aug 04, 17:45
Opprinnelig postet av Hubro7
Selvom det ser mye lysere ut med tanke på å holde seg i tippeligaen, så har vi totalt sett vist oss frem som et middelmådig 1 divisjonslag. Er de 3 seirene nå nok til at en "storfisk" gidder å spille for FFK, eller var de 3 sierene kun et "blaff"?


Syntes vi må huske at kampen som vi tapte mellom disse 3 mot VIF var noe av det DÅRLIGESTE vi har gjort iår, og at de tre som vi har vunnet mot har vært veldig dårlige i det siste.

Jeg har fortsatt stor tru på at vi klarer oss, men trur også at det vil være akkuratt på håret så det å få en ny spiss til ville ha vært strålende de siste kampene i sesongen.

---------------------------

Sjefskodærn


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 aug 04, 18:19
Hvis det kommer en ny spiller til FFK før fristen tror jeg Hansen og Eggen holder kortene tett mot brystet, ikke noen lekasje der, vi får vente å se hva som skjer, spennende blir det, men jeg har egentlig ikke noe tro på at det blir flere i FFK drakta ut denne sesongen!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 aug 04, 19:35
Må si jeg har mer lyst på en skikkelig venstrekant med en god venstrefot framfor en spiss.....

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 aug 04, 19:40
litt enig med deg der "bedreviteren" men jeg tror at HVIS FFK henter en spiller nå så prioriterer døm en spiss fremfor noe annet! Men det hadde vært veldig morsomt med en spiss som døtter inn et mål eller to i hver kamp heretter.. men som jeg skrev tidligere tror jeg ikke det kommer noen fler til FFK nå......

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 30 aug 04, 20:45
Det vi trenger er en midtbanespiller som kan ta litt tak i kampen og styre/dirigere spillet. Det mangler vi totalt. Fatter ikke hvorfor det ikke har vært aktuelt denne sesongen eller før sesongen. Jeg skrev en liste X-antall ganger om hvor jeg mente vi burde forsterke laget, og det står jeg ved den dag i dag. En spiss var også med på den lista.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 30 aug 04, 21:13
Tryggvi Gudmundson er spilleren man snakket om som offensiv forsterkning. Han skadet seg på trening(tror jeg) mens Eggen var på vei for å se på ham. Det kan hende at man avventer hans skadesituasjon i det lengste. Hvis de ved hans skade begynte å se etter alternativer har de hatt kort tid.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 aug 04, 21:19
Tipper på han her:
http://www.brynefk.no/brynefk/index.nsf/BFK?OpenFrameSet&Frame=hoved&Src=%2Fbrynefk%2Findex.nsf%2Flupspiller2%2FSHKE-5XUN7L!OpenDocument%26AutoFramed

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 aug 04, 21:20
Når de først har bestemt seg for å hente inn en offensiv spiller, så har de selvsagt ikke bare fokusert på én spiller, men arbeidet med flere alternativer.

Har ikke sjekket opp hvordan det har gått med skaden til Tryggvi, men dersom det blir til at han kommer, så blir hvert fall jeg fornøyd.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 30 aug 04, 21:38
Oleberg; Oyuga er det eneste det snakkes om i Bryne for tia, det vet jeg siden jeg jobber på bensin-stasjon her..
Hele Jæren frykter at Viking skal snappe ham, det er visst det som pleier å skje når Bryne får stor-spillere.. Jeg synes det er viktig å huske på at Bryne spiller i 1.div, og at det derfor betyr at Oyuga ikke nødvendigvis ville blitt like stor i Tippeligaen..

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 aug 04, 22:36
Harry skulle i møter angående en spiller idag/kveld, la oss håpe møtene ikke blir resultatløse. Det dreier seg om en spiss.

Klubben har vært i kontakt med Torstein Helstad, men Austria var visstnok ikke interessert i å slippe han.

---------------------------

Macka fra start!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 aug 04, 22:37
Som jeg har påpekt før:

Oyoga er kanyaner, og etter det jeg vet er Kenya ikke med i EU/EØS.

Er rimelig sikker på at det ikke kommer flere utenfra dette området i år!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 aug 04, 22:41
tror de får henta en spiss,håper på trygvi,det hadde gjort seg...:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 aug 04, 22:44
Opprinnelig postet av djpete
Harry skulle i møter angående en spiller idag/kveld, la oss håpe møtene ikke blir resultatløse. Det dreier seg om en spiss.


Hvor har du dette fra?

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 aug 04, 22:46
Harry.

---------------------------

Macka fra start!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 aug 04, 22:56
vet du hvilken spiller det dreier seg om også djpete?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 aug 04, 23:02
Nei, ikke hørt noe sikkert. Bare løse rykter og spekulasjoner rundt hvilken spiller det er.

---------------------------

Macka fra start!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 aug 04, 23:38
jeg er veldig sikker harry og eggen har en.. Livet i sogndal var deilig :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 00:11
– Vi jobber for å finne en løsning med en ny offensiv spiller, men er også meget bekvemme med de vi har, sier Hansen.
Etter det FB kjenner til jobbes det konkret med ett navn. Om det blir en overgang, avhenger av om denne spilleren napper på kroken. Hansen er svært ordknapp.
– Jeg ønsker ikke å kommentere det, sier han.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 31 aug 04, 01:26
Endret: 31 aug 04, 15:52
Siden vi var så "heldige" og vant mot Sogndal, syns jeg vi kan satse og kjøpe en klassespiss.

Forhåpentligvis begynte ikke arbeidet med å sondere terrenget ETTER SIL-kampen men noen timer før (helst), og da gjerne FLERE navn på blokka!

Situasjonen etter Sogndal kampen tilsier at vi kan handle helt andre spillere enn hvis det hadde blitt tap...
(for da hadde det nok ikke blitt noen nye er jeg redd!!!)

:D
Syns det er helt utrolig at vi nå faktisk er bare 1 poeng bak sikker plass.
Ikke bare har FFK tatt nesten like mange poeng på de 4 siste som første halvdelen av sesongen, men de lagene vi konkurrerer mot har faktisk gjort det elendig! Ballen er rund sier jeg bare, hehe

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 31 aug 04, 08:30
Opprinnelig postet av Mustang
Syns det er helt utrolig at vi nå faktisk er bare 1 poeng bak sikker plass.
Ikke bare har FFK tatt nesten like mange poeng på de 4 siste som første halvdelen av sesongen, men de lagene vi konkurrerer mot har faktisk gjort det elendig! Ballen er rund sier jeg bare, hehe


Nesten like mange? Status etter 15 kamper var: 9 poeng, fire kamper etterpå: 18 poeng. Vi har faktisk dobla poenga på bare fire kamper. Og jeg har et veldig realistisk håp om at vi tar 12 av de siste 21 poenga, skal være vanskelig å rykke ned med 30 poeng!

:ffk:

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 31 aug 04, 09:02
Har også tru på 30 poeng Rhythmatist.
Seier mot HamKam, Glimt og Brann hjemme. Uavgjort mot Tromsø hjemme, og mot Stabæk og Lyn borte.

Da har vi 30 poeng.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 31 aug 04, 09:19
Jeg for min del har større tro på seier på Nadderud enn hjemme mot Brann, uansett er det vanvittig deilig at jeg får sett de neste 6 matchene LIVE !!

Og blir siste match i Stavanger avgjørende, så er det liten tvil om at turen går dit også...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 12:18
Opprinnelig postet av djpete
Klubben har vært i kontakt med Torstein Helstad, men Austria var visstnok ikke interessert i å slippe han.

Nå så... De var nå villige til å slippe ham alikevel:

Thorstein Helstad er klar for Rosenborg.

Tirsdag kom han til Rosenborgbrakka og skal gjennom en medisinsk test på Lerkendal, bekrefter Rune Bratseth overfor TV 2-sporten. Etterpå sitter partene seg til forhandlingsbordet for å bli enig om de siste detaljene i kontrakten hans.

Trønderne betaler den østerrikske storklubben fem millioner kroner for den tidligere Ham-Kam- og Brann-angriperen.

... selv om ryktene sier at FFK jakter en spiss, og mye penger er involvert, så er det nok lite trolig at det er SÅ mye penger.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 31 aug 04, 13:19
tror vel ikke helstad var så veldig lysten på ffk-spill heller, han har vel tenkt seg ut igjen og da er det vel rbk og kanskje brann som var de mest spennende klubbene

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 31 aug 04, 13:40
jaja, der har nok thorstein valgt seg en sesongavslutning på benken i rbk!

:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 31 aug 04, 13:45
Ligger an til en IFK Göteborg-spiller, visstnok. Gjerne han Mourad, men det skjer ikke. Da står det mellom Peter Ijeh (som spiller med draktnr. 100!), Marino Rahmberg (tidligere Raufoss), Patric Andersson, eller Thomas Rosenkvist. Ijeh og Rahmberg er de med færrest kamper, iallefall.
Men for hva jeg vet stemmer det ikke at FFK har noen i Gøteborg i dag i det hele tatt. Kvelden får vise...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 31 aug 04, 13:48
Endret: 31 aug 04, 13:48
Nå leser jeg at United snappa Rooney rett foran nesa på oss... Dæven, trodde han neste var klar for FFKspill jeg!:D

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 31 aug 04, 14:07
Peter Ijeh er en svær eksilafrikaner ?? , uansett, han er svær og svart, og har bra teknikk, fart og skudd. Et angrep alene i de kampene jeg har sett han. Har hatt tendenser til å forsvinne ut av kamper i perioder, men...vil nok være et kongekjøp...håper på han!!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 31 aug 04, 14:12
Peter Ijeh er veldig god!!!

Har scoret bøttevis med mål for Malmø tidligere, men slitt iår for Gøteborg. Ble kjøpt inn til gøteborg før sesongen.

100 Peter Ijeh
27 år, anfallare
En av årets mest uppmärksammade övergångar. Skyttekungen från 2002 får bära skyhöga förväntningar på axlarna efter sina lyckade säsonger i MFF. Lär dock sakna Niklas Skoog.
88/58 5/0 (Nigeria)
Kom från: Malmö FF 2004

Tviler sterkt på dette!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 aug 04, 14:20
Olofinjana-type da kanskje.

Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 31 aug 04, 14:49
Det er lov å håpe på nye offensive forsterkninger folkens. Men jeg tror at den troppen vi nå har spiller Tippeligaen ut. Hvorfor vil forresten IFK Gøteborg "kvitte" seg med en spiller av en slik kaliber? ....."en av årets mest uppmärksammade övergångar". Nei, tror dessverre ikke det er mye realisme i dette.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 31 aug 04, 15:15
Enig. virker rart dersom IFK selger en spiller det kjøpte før sesongen!!!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 04, 15:38
kan vi ikke spørre sogndal som er på vei ned til 1 div om flo kan komme da :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 31 aug 04, 15:51
Opprinnelig postet av Rhythmatist

Nesten like mange? Status etter 15 kamper var: 9 poeng, fire kamper etterpå: 18 poeng. Vi har faktisk dobla poenga på bare fire kamper. Og jeg har et veldig realistisk håp om at vi tar 12 av de siste 21 poenga, skal være vanskelig å rykke ned med 30 poeng!


En liten skrivefeil bare...de sniker seg inn rett som det er :rolleyes:

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 31 aug 04, 15:55
Opprinnelig postet av Planken
...Og blir siste match i Stavanger avgjørende, så er det liten tvil om at turen går dit også...


Blir den kampen avgjørende, er jeg redd FFK må gå den tunge veien ned!
Tror ikke at Norsk Fotball har råd til å sende VIKING, med den stadion, ned en divisjon.
Spør man en dommer om dette, vil han selvfølgelig benekte dette, men det vil likevel ligge i underbevisstheten!...

La oss håpe det ikke blir en avgjørende kamp

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 15:56
Opprinnelig postet av keiko
kan vi ikke spørre sogndal som er på vei ned til 1 div om flo kan komme da :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

Det var da fælt som du skulle hovere da... Husk at hovmod står for fall, og det er langt fra sikkert at vi er i tippeligaen til neste år...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 31 aug 04, 16:00
Heldigvis er det bare timer igjen til overgangsvinduet stenger slik at det blir slutt på alle mer eller mindre håpløse rykter om at den eller den spilleren skal styrke stallen. Ha tillit nåværende spillergruppe (de har faktisk vist at de er dyktige nok!), trenerteam og klubbledeles, og la dem få jobbe målrettet og fokusert slik at TL-plassen redddes. Jeg vil oppleve toppfotball i Fredrikstad neste år også!

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 16:57
Lukter fortsatt Tryggvi Gudmundsson dette:

"Etter det Radio Fredrikstad kjenner til har den spilleren FFK har forhandlet med hele tiden ikke blitt klar på grunn av skader, men Harry Hansen vil verken bekrefte eller avkrefte dette."

"- Vi er bekvem med situasjonen i det laget vi har, men skulle gjerne hatt en spiller til, sier sportslig leder Harry Hansen."

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 31 aug 04, 17:09
hadde vært utrolig digg å fått på plass tryggvi. han kan spille både spiss og venstreving!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 17:11
Fornøyd så lenge de signerer ham for 3.5 år eller noe slikt... Hvis ikke blir det tøft å miste _fem_ spillere fra starteleveren når sesongen er over... (Alexander, Bora, Piraya, Barrett og Tryggvi). Uansett; Førsteprioritet er å klare seg!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 aug 04, 17:30
Som jeg tidligere har skrevet så tror jeg ikke det blir noen flere nye fjes i FFK drakta denne sessongen, virker jo som det er klart etter det f-b skriver..... Men det er jo alltids lov å håpe, men som holters skrev; Førsteprioritet er å klare seg!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 17:33
Hadde det vært klart, så hadde Harry Hansen & Co gått ut og bekreftet at det ikke kom flere spillere. Ser ingen grunn til at de skal drive med maskerade frem til midnatt kun for å "late som om" de jobber for å skaffe en spiller. Gutta på klubbhuset har nok jobbet døgnet rundt, og forsøker fortsatt å signere en eller annen spiller. La oss håpe det vesentlig forsterkning blir klar før klokkek tikker mot midnatt...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 31 aug 04, 17:36
Det virker ikke som om Tryggvi Gudmundsson har vært noen "hit" i Ørgryte I.S. Det jeg kunne lese ut av statistikken hos ØIS, var 3 mål på 15 kamper. Ikke noen notorisk måltyv for øyeblikket, men han har tidligere "bøtta" inn mål i TL. Spilleren fikk dessuten en "alvorlig" kneskade i midten av august som vil holde han borte "noen" uker. Blir vel eventuelt ikke spilleklar før til de siste kampene. Så jeg vet ikke, er kanskje ikke rett mann nå........?????

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 31 aug 04, 17:39
Med tanke på at det er en sesong til neste år også, så blir jeg meget fornøyd om de signerer ham med en langtidskontrakt uten nedrykksklausul....
Bedre en ingenting!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 04, 17:41
Opprinnelig postet av Holters: Det var da fælt som du skulle hovere da... Husk at hovmod står for fall, og det er langt fra sikkert at vi er i tippeligaen til neste år... Jeg har troa vett du og det var så jævlig deilig å bare banke sogndal.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 04, 17:49
Opprinnelig postet av Holters
Nå så... De var nå villige til å slippe ham alikevel:


FFK kontaktet dem angående leie, det var det som ikke var aktuellt. Det lå vel i kortene det vel, at han ville bli solgt til Rbk

---------------------------

Macka fra start!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 17:56
Endret: 31 aug 04, 18:04
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Holters: Det var da fælt som du skulle hovere da... Husk at hovmod står for fall, og det er langt fra sikkert at vi er i tippeligaen til neste år... Jeg har troa vett du og det var så jævlig deilig å bare banke sogndal.

Greit nok å ha troa, men man trenger ikke å tråkke andre ned i dritten for det. Som sagt; Hovmod står for fall, og det er to lag som skal direkte ned i år. Foreløpig er vi en av de, og før vi er på sikker grunn, bør vi kanskje trå litt varsomt? Men for all del... Seieren mot Sogndal var helt herlig!!

Opprinnelig postet av djpete
FFK kontaktet dem angående leie, det var det som ikke var aktuellt. Det lå vel i kortene det vel, at han ville bli solgt til Rbk

Jupp, det var dessverre slik Costanza sa... Helt urealistisk å tro at Helstad ville komme til Fredrikstad. Vi har dessverre ingen sjanse til å konkurrere med RBK.

Siste ryktet er at FFK hadde en spiss klar fra FC Köbenhavn, men han ble skadet i siste liten, og dermed ble det ikke noe av ham. Hvem/Hva de jobber med nå aner jeg rett og slett ikke...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 04, 18:16
Endret: 31 aug 04, 18:17
Opprinnelig postet av Holters

Jupp, det var dessverre slik Costanza sa... Helt urealistisk å tro at Helstad ville komme til Fredrikstad. Vi har dessverre ingen sjanse til å konkurrere med RBK.


Det at klubben forsøkte å hente han beviser at det ikke var helt urealistisk.
Alt er et spørsmål om økonomi, at man i det hele tatt kontaktet Austria ang Helstad, beviser at økonomien er tilstede.
Venter i spenning nå, kvelden er enda ung!

---------------------------

Macka fra start!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 31 aug 04, 18:33
Opprinnelig postet av Holters

Siste ryktet er at FFK hadde en spiss klar fra FC Köbenhavn, men han ble skadet i siste liten, og dermed ble det ikke noe av ham. Hvem/Hva de jobber med nå aner jeg rett og slett ikke...


Kan det være denne spilleren du mener?

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 31 aug 04, 19:35
Hvis det ikke går i orden med en ny spiller, betyr det bare att de ikke har jobbet hardt nok med saken denne gang. Å si att de er fornøyd med laget som det er, blir på en måte en bortforklaring. Stallen er jo så tynn att vi ikke har råd til en eneste skade nå. Mener de bør gå for en halvskadet spiss nå, fremfor ingen kjøp.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 aug 04, 19:59
Endret: 31 aug 04, 20:00
Opprinnelig postet av seal_dm
Hvis det ikke går i orden med en ny spiller, betyr det bare att de ikke har jobbet hardt nok med saken denne gang. Å si att de er fornøyd med laget som det er, blir på en måte en bortforklaring. Stallen er jo så tynn att vi ikke har råd til en eneste skade nå. Mener de bør gå for en halvskadet spiss nå, fremf:ffk:or ingen kjøp.



100% enig!!!:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 31 aug 04, 20:33
Klarer Harry å få på plass en ny spiller kan han motbevise det mange av oss har hevdet at han ikke er rette man til å gjøre forhandlinger påvegne av FFK.

Er redd for at vi nok en gang blir avspist med at det kun ble prek på slutten.

Den siste som kom til oss var VIF sin skyld og ikke Harry som fant.

Håper enda at jeg tar feil og at Harry og resten ordner opp.
Svart er det jo ikke alikevel men tanke på de siste kampene og med hva vi har av motstandere i de resterende kampene.
En liten påminnelse til Carlsberg, jeg har lovet deg en kasse øl om vi ikke rykker ned så legg inn en tråd dersom vi klarer oss slik at jeg får levert varene

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 31 aug 04, 21:00
Opprinnelig postet av Mustang

Blir den kampen avgjørende, er jeg redd FFK må gå den tunge veien ned!
Tror ikke at Norsk Fotball har råd til å sende VIKING, med den stadion, ned en divisjon.
Spør man en dommer om dette, vil han selvfølgelig benekte dette, men det vil likevel ligge i underbevisstheten!...


:confused::confused::confused:

Dette var tidenes dårligste påstand!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 21:04
Det blir ingen ny FFK-spiller. Ta mitt ord på det. Sikker kilde.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 31 aug 04, 21:08
jaja, ble lagom skuffa nå, men vi har jo fått styrket stallen betraktelig da!
tror det holder til fortsatt tl, men vi bør nok unngå skader i angrepet ja!!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 aug 04, 21:16
Endret: 31 aug 04, 21:18
NEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!ER Så jævli forbanna typisk!!
da har de dreti seg ut på SAMME måte igjen da...jobba med en konkret spiller slik som med kallio og til slutt kommern ikke...At de ikke lærer
Hvis det kommer en skade på en av spissene nå,så er ffk ute å kjøre...de har ingen som er gode nok på benken..
lurer på hva unnskyldning til Knoll og tott er denne gangen

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 31 aug 04, 21:26
Pøh! Angrepet er godt nok til å denge de lagene vi har igjen! Harry sa jo at de ikke var villige til å strekke seg veldig langt. Nå er de fornøyd med det de har, da er jeg det samme! :)

Ses på stadion!!!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 31 aug 04, 21:29
Endret: 31 aug 04, 21:32
Trodde Harry hadde "dreti" seg nok ganger nå at han burde skjønt at kortene holder vi tett til brystet. Hvorfor i h....... presse ut budskapet i media, når de ikke klarer å få napp gang på gang. Synes heller ikke det gir noe godt signal til de spillerne som spiller på topp. Når treneren og sportsjefen går ut og sier at de trenger en forsteerkning på topp. Hvilket betyr at en av de ikke er god nok. Har hørt at Eggen er ekstrem på å ødelegge selvtilitten til gutta på laget. Er dette nok et fremstøt i denne sammenheng.

Nei. Harry... Pakk sakene å dra!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 31 aug 04, 21:32
Opprinnelig postet av A9
NEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!ER Så jævli forbanna typisk!!
da har de dreti seg ut på SAMME måte igjen da...jobba med en konkret spiller slik som med kallio og til slutt kommern ikke...At de ikke lærer
Hvis det kommer en skade på en av spissene nå,så er ffk ute å kjøre...de har ingen som er gode nok på benken..
lurer på hva unnskyldning til Knoll og tott er denne gangen


Ille sinna en skulle være og da..?

Hvis det er sant at den spilleren de har satsa på er blitt skada, så er det ikke så mye å gjøre med det...
Todi Jónsson (som ble foreslått som en mulighet av en her istad) skadet seg vistnok igår.
Ikke lett å forutse slikt.
En annen spiller de har jobbet med, Helstad har jo takket nei....
Veldig lett for folk å si at Helstad sitt svar burde FFK forutsett, men tenk hvor glad vi hadde blitt i FFK-ledelsen om de hadde fått tak i ham...
Jeg mener at det er riktig å forsøke...


HUSK:
FFK har vunnet tre av de fire siste kampene........
Dagens :ffk:stall skal være god nok for tippeligaen!

:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 aug 04, 21:37
Opprinnelig postet av Holters
Det blir ingen ny FFK-spiller. Ta mitt ord på det. Sikker kilde.


Hva var det jeg sa...........??:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 31 aug 04, 21:51
Opprinnelig postet av Holters
Det blir ingen ny FFK-spiller. Ta mitt ord på det. Sikker kilde.

Hvis dette stemmer, så er det rett og slett utilgivelig !

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 aug 04, 21:57
Opprinnelig postet av Radoslaw
Hvis dette stemmer, så er det rett og slett utilgivelig !

Tro hva dere vil... Om to timer får dere fasiten... Av Eggen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 31 aug 04, 22:01
Endret: 31 aug 04, 22:02
Når man sier man ønsker å forsterke laget med en offensiv spiller og har jobbet med det en god stund, men ikke klarer å få noe klart innen fristen, så har man ganske enkelt ikke gjort jobben godt nok.

Og enten ønsker man en ny spiller, eller så gjør man det ikke. Med andre ord går det ikke an å komme med forklaring ala "vi mener den troppen vi har er god nok". Det kan de jo ikke mene dersom de virkelig har forsøkt å hente inn en forsterkning. Vi må anta at de er såpass bestemte og strukturerte på klubbhuset.

Men vi må også akseptere at det kanskje ikke fantes spillere som; var tilgjengelige på dette tidspunktet, som ønsket seg til FFK og hadde de egenskapene FFK ønsket pr. idag - i det minste ikke i de kanaler FFK bruker for å søke markedet.

De kan jo egentlig ikke komme med noen annen "statement" i morgen enn:
"Vi mislykkes i å skaffe en offensiv forsterkning, men har troen på de som allerede er i klubben."

Det er greit nok, men personlig tror jeg det ville vært ekstremt viktig med en ny spiss nå.

Vi har pr. i dag 2 spisser som holder Tippeliganivå. Vi spiller 4-4-2 og disse to er da ment å danne spissparet ut sesongen. Det vil være tilnærmet null konkurranse om plassene, dårlig med muligheter for å bytte underveis i kampene og dersom én av de blir skadet har vi ikke andre enn ubeskrevne blad i denne sammenheng å kaste inn.

Det er litt beklagelig i den situasjonen vi er nå. Etter hva jeg har skjønt fantes det midler til å hente inn en god spiss, men de forblir altså ubrukt i denne omgang.

Krysser fingrer for at det ikke koster oss nedrykk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 31 aug 04, 22:08
Bare se her...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 04, 22:13
Tiden har vel rent ut nå ja... Etter det jeg skjønte så måtte noen av papirene var stemplet i dag, og ingen postkontor er vel oppe så sent?

De siste ukers resultater burde egentlig ildnet de enda mer til å hente en forsterkning.

Ganske typisk er det vel at hvis det ikke blir noen forsterkninger, så blir en av spissene langtidskadet og vi står igjen med en mye svakere alternativ igjen. I en slik stund så burde de vel også, igjen, kunne klart å få tatt kontakt med RBK om lån. De har jo Helstad, Braaten, Brattbakk, Johnsen, George og Storflor og sikkert flere som spissalternativer. De kunne sikkert unnlatt en av disse resten av sesongen, og jeg tror alle de overnevnte ville styrket stallen vesentlig. Brattbakk på topp sammen med West? Hadde smakt ny kontrakt i TL det. Selv om jeg har sett meg litt lei på at vi til stadighet ser til Rosenborg, syns jeg likevel ingen alternativer bør være utelatt når det er snakk om fornyet kontrakt i TL.

Må bare få legge til at jeg er kjempeglad over seieren mot Sogndal... Grunnet flytting til Jæren, så har jeg ikke kunnet juble så mye online, men "offline" har i hvert fall jubelen stått i taket. :D

PS. Siden ser j.... ut i Opera og når jeg trykker på en smiley så kommer den helt øverst i steden for der jeg vil ha den... :|

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 aug 04, 22:15
Man må tenke litt her da,ffk er sliter sinnsykt hvis de får en av spissene sine skada nå,og hva sitter vi igjen med på benken??Hornseth...som er langt ifra god nok på dette nivået....

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 04, 22:20
Endret: 31 aug 04, 22:22
Jepp, ingen ny spiss eller offensiv spiller for den saks skyld.

F-B: "- Vi er bekvem med situasjonen i det laget vi har, men skulle gjerne hatt en spiller til, sa sportslig leder Harry Hansen tidligere i dag."

Feiger de virkelig ut nok en gang fordi en spiller blir skadet? Og hvorfor har de satset, nok en gang, alle kortene på én spiller slik de tydeligvis gjorde med Kallio før sesongstart? Har de virkelig ikke hørt om en plan B?

Blir spennende å se hvordan det offensive spillet blir mot kjempekyniske HamKam neste kamp. Nå som Bora ikke er sjef i forsvar og motstanderens forsvar ikke gir oss mål på sølvfat, slik det kunne virke som Sogndal gjorde.

Håper dog lyset for alvor er tent i spillerne, nå som de ser at de kun er et poeng bak trygg plass. Må alle som kan møte opp på Stadion til søndag og støtte laget!

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 31 aug 04, 22:21
Endret: 31 aug 04, 22:27
Rundt Kl. 13:00 i dag uttaler Harry "Storfæsken" Hansen: "Vi jobber for å finne en løsning med en ny offensiv spiller." De øsnket altså å styrke laget. Men på kvelden uttaler Hansen vi er bekveme med situasjonen. Hallo folkens, kan noen fotelle meg hvorfor situasjonen ble snudd på de få timene ut over ettermiddagen og kvelden.

Mener å ha vært bort i samme hellomvending før: Når Tor Trondsen ble skadet var Jørgen P. vår eneste alternativ som midtstopper. Etter å ha spilt en halv sesong finner Eggen ut at han ikke holder Tippelignivå.

Er Eggen god nok folkens, burde ikke en god trener se det allerede før sesongstart. Prøver en god trener å omskolere en av Norges beste midtbanespillere til stopper. Ødelegger en god trener selvtilitten til spillere som S. Johnsen og J. Pettersen ved å overhøvle dem etter feil i kamper de har spilt. Klarer ikke en god trener å luke bort "baresykdommer" som primadonnanykker på en teknisk briliant "potet" som Oluf Watson? Lar ikke en god trener en U19 Landslagspiller få prøve seg i tippeligaen (McDonald)?

Jeg er ikke sikker på om Eggen er rett man på rett sted. Harry skal også stilles til ansvar!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 31 aug 04, 22:35
Ja, ja, så ble vi lurt igjen. Håper i hvertfall de er såpass voksne at de kommer med en skikkelig redegjørelse om hva de har arbeidet med i morgen. Det fortjener vi supportere. Har de prøvd og feilet så kan vi kanskje tilgi, men jeg synes det er rart hvis de har satset alt på et kort. Jeg synes også at det er merkelig at de satser på profilerte spillere som Helstad. Har de ikke lært av midtstopperjakten? Der satset de på den ene kjente spilleren etter den andre, men så endte de opp med to spillere som, ihverfall for meg var ukjente, og det kommer helt sikkert til (og har forsåvidt gjort det alt) å vise seg å være et vel så bra valg som om vi hadde signet Johnsen eller noen av de andre det var snakk om.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 04, 22:40
Rett og slett håpløst, utrolig skuffa nå.

Jeg krever en ny person med ansvaret for dette neste sesong!!! :mad:

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 04, 22:40
Opprinnelig postet av FFK1903

Brattbakk på topp sammen med West? Hadde smakt ny kontrakt i TL det.


Ja for Brattbakk har jo overbevist med hele 4 mål for det desidert mestscorende laget i tippeligaen. Med sin fysiske styrke og force som oppspillspunkt står han bra til West.

Dessuten ville han sikkert vært kjempemotivert for å spille i FFK, istedenfor i champions league med Rbk!

---------------------------

Macka fra start!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 31 aug 04, 22:50
To ord.. Tragisk og Håpløst!
Er veldig skeptisk til jobben Harry og Eggen gjør! Vi har penger, men vi klarer ikke å få tak i noen spillere selv om vi kan lete i hele eu??!!!

Dette går bare ikke ann! Dere gjør en slett jobb!
:mad:

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 04, 22:53
La oss som supportere la være å skrike etter hoder på fat nå.
Evalueringen bør skje etter at sesongen er over, og vi bør alle stå sammen for å vise tillit til den spillergruppa vi har.

Tillit vises ikke ved at mangelen på spissforsterkning krisemaksimeres inne på disse sider.

Ikke la den positive trenden, og økte selvtilliten i spillergruppa ødelegges av ting som f.eks negativt ladede innlegg på disse sidene.

Vi skal klare dette med de spillerne vi råder over!

En for alle alle for en!

---------------------------

Macka fra start!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 31 aug 04, 22:55
Nå skal vi være sinnsykt glad for at Marcus ikke blir lett skada, har jo spilt alle obligatoriske kamper siden han kom. Forhåpentligvis holder West seg på beina resten av kampene også. Blir en av disse to skada så er vi i skikkelig deep shit, for å si det mildt...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 04, 23:05
Opprinnelig postet av djpete

Ja for Brattbakk har jo overbevist med hele 4 mål for det desidert mestscorende laget i tippeligaen. Med sin fysiske styrke og force som oppspillspunkt står han bra til West.

Dessuten ville han sikkert vært kjempemotivert for å spille i FFK, istedenfor i champions league med Rbk!


Rolig nå Fido, det var bare et eksempel. Og det er sikkert ikke uten grunn han har fått mye tillit i RBK. Dessuten, det er ikke snakk om så utrolig lenge han skulle vært på utlån, så han hadde nok fått med seg en god del mesterligaspill uansett. Og det må da være bedre for RBK å få en av de mange spissene til å spille fast på et høyt nivå, enn å la de rotere til det uendelige på RBK...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 31 aug 04, 23:34
Slapp av folkens!

Ringberg og West har bevist at de holder bra Tippeligastandard! I bakhånda har vi "superreserven" Hornseth og ikke minst en forsterkning "alle" har glemt her; nemlig Gherland MacDonald! I tillegg kan både Brenne og Enerly flyttes opp på topp, så dette er ikke noe problem!

Syng for Fredrikstad, Aristokrat!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 aug 04, 23:46
Endret: 31 aug 04, 23:50
hvis en av spissene blir skada og FFk rykker ned av den grunn...så ska man ha hoder på fat...de har midlene til stede,men klarer ikke å skaffe EN spiss...Det florerer av spisser som holder Tippeliga standard,om ikke i norge,så Sverige,Danmark osv...Og det er bare tull å si at ALLE ikke vil til FFK..For mange som ikke får så mye spilletid selvom de er gode,konkurerer med like gode spillere...Nei Harry og Eggen..Skjerpings...Og hvis de nå har gjort den tabba så bør de ærlig talt innrømme at de har gjort en for dårlig jobb og ta konsekvensene av det..Det nytter ikke å si "vi er fornøyd med laget vi har" eller noe annet tull...For da hadde de ikke jobba med å få tak i en spiller...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 01 sep 04, 00:08
Og nå kan alle lese om det hos f-b.no...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 01 sep 04, 00:21
Snipp, snapp, snute, så var det hele ute.
Nei, gutta får nok greie det selv.;)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 01 sep 04, 01:26
Endret: 01 sep 04, 01:26
Himmel og hav da dere... De forsøkte, ja, de gjorde faktisk et veldig godt forsøk... Man kan ikke slakte ledelsen hver eneste gang man ikke får en spiller! Her var vi i ferd med å skaffe en klassespiller, men dessverre ville ikke fotballgudene gå med på dette denne gangen...

De har tross alt skaffet Enerly (vel, sjokk... tok dem 3 år), Lund Hansen, Bora, Piraya OG Barrett! Fire av disse fem spillerne er soleklare i startoppstillingen!

Det må vi da se oss fornøyde med?

Når FFK er så uheldige at noe helt uforutsigbart skjer, så kan vi ikke "forlange hoder på fat".

Nei, ta dere sammen. Det er enda 21 poeng å spiller om, og vi kan klare dette! Jeg sa før kampen mot Molde at vi trengte tre seire på de neste fire kampene. Det har vi klart!

Nå sier jeg følgende: To seire på de neste tre! Da har vi 4 kamper igjen å gjøre det på...

Det er faktisk mulig dere!

Det er lov å bli skuffet, men når klubben har kommet med redegjørelsen, så er det bare å bite i det sure eplet. Bli gjerne skuffet, men la det gå over!

Nå må vi stå én for alle,
... og alle for én!

Støtt klubben!

ALDRI har de trengt det mer enn nå!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 sep 04, 01:50
Bra Holters, hvis ikke du hadde sagt det ville jeg blitt hjemme fra nå av :p

Å gjøre et godt forsøk på a skaffe spillere er som å havne på 4 plass, verdt 0.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 sep 04, 02:53
VI HOLDER OSS I TL TRO MEG :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 01 sep 04, 06:53
Jeg har ikke sett maken. Når klubben går ut i mediene og sier att vi skal ha en ny spiss, legges det utrolig mye prestisje i dette. Når Gudmundsson som er pri 1 blir skadet nesten en uke før overgangsvinduet stenger, bør de starte plan B-C osv. Skulle ikke være mulig å skylde på att klubben ikke ville selge på tirsdag kveld. På blokka til Harry var det jo en masse navn, så dette skulle jo ikke være noe problem. Att navnet til Thorstein Helstad stod på denne blokka, og att de faktisk brukte masse tid på denne spilleren er ganske utrolig. Bortkasta tid spør du meg. Tror rett og slett Harry bruker tid og resurser på feil ting. Det er jo tydelig att de ikke er dyktige nok når det kommer til spillerkjøp. Får håpe de lærer, så vi slipper sånt fjas neste sesong.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 sep 04, 07:33
FFK har i sommer fått fem FORSTERKNINGER, greit du aldri blir fornøyd seal, men du driter deg ut. Får håpe FFK klarer seg så kanskje vi slipper fjaset ditt...... eller det usakelige pisset om du vill.....

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 01 sep 04, 08:02
Jeg synes Harry har gjort en kjempe jobb jeg.. Han har klart å skaffe de spillerne som trengs.. Vent å se. Men det er vel ikke bra nok det heller da hvis FFK klarer seg tenker jeg.. Det er på grunn av sånne negative folk som hele tiden skal mase om at ting ikke er bra nok som skaper sånne negative VIBBER som spres utover oss andre som håper og tror.. Det går ann å prøve å slappe av litt og se hvordan det går... Heia Harry!!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 01 sep 04, 09:05
Bedreviteren: Fjaset til seal? Hørt sånn piss. Det er jo du som driter deg ut. Seal har helt rett, selv om det strider mot dine meninger. I mine øyne har han rett. Du bør tone deg litt ned. Kanskje litt vanskelig med det brukernavnet der?

---------------------------






remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 01 sep 04, 09:35
Jeg sier det igjen..
FFK sett utenfra: En gammel klubb men mange høvdinger, kritiske , dog mange, supportere, surt oppgulp fra gamle klubbmedlemer (jf Demokraten), sponsrer som krangler om stadionplassering, en by som er mest kjent for planker, nedlagt skipsverft, harry handling og en håpløs dialekt, og mimring om gamle (fotball)dager.

Og ikke minst; En klubb som er dømt nedenom og hjem av alle untatt oss.

Hvem faen gidder å spille for FFK da? Du skal være rimelig horete for å gidde det. For da gjør man de ti utg pkt kun for penger...

Ikke rart at Harry Hansen og Eggen sliter med å få spillere til klubben. Du skal være jævlig dyktig dyktig forhandler for å få noen til å vurdere å spille i klubben.

Det tror jeg er grunnen til at vi har fått de spillerene vi har. Så godt som alle har kommet fordi noen har gitt klubben en god referanse. VIF hadde tillit hos Pirajo, og gav oss god referanse, Barett hadde tillit hos West, som gav oss god referanse, Eggen og Trondsen hadde tillit hos Enerly osv osv.

Greit nok at fortballspillere ikke alltid er de glupeste, men noe har de innabords

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 01 sep 04, 10:14
Synes oppriktig talt at man nå bør slutte med denne krisemaksimeringen ved at FFK ikke fikk hentet inn en offensiv spiller (les:spiss) før overgangsvinduet stengte. Er forsåvidt ikke uenig at det kan bli vanskelig med skader på West/Ringberg, men vi har da spillere i klubben i dag med offensive kvaliteter (7-2 i målforskjell på 2 kamper!!). Mener forøvrig at FFK ikke skal være så redde for "å kaste innpå" et par. jr. spillere. Se på FC Lyn Oslo, tror de har en 2-3 jr. spillerer innpå i hver TL kamp. Sier ikke at disse jr. spillere skal "redde" laget fra et eventuelt nedrykk, men de kan og bør være et bra suplement. Er du god nok er du også gammel nok.
Nei, la spillergruppa og trenerteamet få jobbe med sitt, så skal dere se at dette går veien.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 sep 04, 10:48
Endret: 01 sep 04, 10:50
Opprinnelig postet av Bedreviteren
FFK har i sommer fått fem FORSTERKNINGER, greit du aldri blir fornøyd seal, men du driter deg ut. Får håpe FFK klarer seg så kanskje vi slipper fjaset ditt...... eller det usakelige pisset om du vill.....


Vel,at en annen har en annen mening i deg er ikke "usaklig piss"...Du må tåle at folk ikke har de samme meningene som deg...Er enig med det Seal sier..Og når det gjelder de forsterkningene de har henta....så er det noe som skulle ha kommet FØR seriestart..Hvis man hadde henta de da,hadde man sluppet og brukt tid og krefter på å hente de for litt sida,og kunne brukt mer tid på å hente offensiv forsterkning...Men nok en gang driter Eggen og Harry på draget...De lærer jo ikke...Alltid ha en plan b og C...Noe de ikke vet hva er

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 sep 04, 12:37
Endret: 01 sep 04, 13:32
Opprinnelig postet av kenneth

:confused::confused::confused:

Dette var tidenes dårligste påstand!


Hvis RBK hadde spilt borte mot Real Madrid, og kampen hadde vært avgjørende for spill i CL f.eks....
Tror du ikke dommeren hadde blåst i favør av Real Madrid?

Har du aldri før på en fotballbane sett at det har blitt blåst i mot f.eks. RBK (eller en hvilken som helst underdog) i viktige kamper? Ikke i Norge nei, for her er RBK størst! Men i utlandet, UEFA-cup, CL...ja det er det MANGE eksempler på.

Jeg mener din tankegang er naiv, desverre...
Verden er ikke rettferdig, ei heller fotballen.

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 01 sep 04, 20:02
Opprinnelig postet av Bedreviteren
FFK har i sommer fått fem FORSTERKNINGER, greit du aldri blir fornøyd seal, men du driter deg ut. Får håpe FFK klarer seg så kanskje vi slipper fjaset ditt...... eller det usakelige pisset om du vill.....


Hm, er ikke du litt på grensa her nå? Er da fullt klar over at vi har fått fem forsterkninger i sommer jeg. Det bør ikke forhindre meg fra å påpeke ting som er gjort feil for det. Både i den avgjørende tida før vårsesongen og nå når overgangsvinduet lokket for godt ble det gjort avgjørende feil. Og disse bør ikke bli sett på som noe annet enn et nederlag. Hva ledelsen sier utad i denne saken er noe helt annet enn det som blir sagt innad i klubben. Hvis ikke må det være noe alvorlig galt.
Det må ikke være sånn att selv om man kommer med kritikk, ikke blir sett på som patriot. Ledelsen takler nok kritikk helt utmerket også.
90% av innleggene mine her på forumet er positive, så å si att jeg bare kommer med usakelig piss er å skyte langt over mål.
Sportslig hilsen. :p

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 01 sep 04, 20:23
nå legger vi denne tråden død karer!! skal ikke si hvem jeg mener har rett eller feil, mendet som er det faktiske forhold, er at nå må vi spille med det laget vi har resten av sesongen, og forsøke å dyrke positivitet rundt det!

vi får ta en oppsumering når sesongen er over! da er serien slutt, og vi må jo ha noe å diskutere da også? :D:

håper og tror at guttane vi har skal levere varene, slik at vi er i tl i 2005.

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 sep 04, 16:52
Får håpe de lærer, så vi slipper sånt fjas neste år. Den setningen er piss..... Totalt har vi fått i år minst syv forsterkninger. De skulle vært hentet tidligere, det er vi enige om. Men hva skal vi si om de sportslige lederene i Stabæk, Molde og Viking som har mye bedre forutsetninger enn oss i år, og knapt har flere poeng......


Flat Trådet Nøstet
Totalt 6 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340