Husk meg
Brukernavn
Passord

Viktig at FFK supportere er samlet på "cupfinalen" mot Stabæk!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 14 sep 04, 11:09
Endret: 14 sep 04, 11:12
Tror denne kampen blir svært viktig for FFK’s videre eksistens i tippeligaen. Taper vi så er det plutselig 4 poeng opp til kvalik-plass igjen + noen mål og med bare 5 kamper igjen å spille kan det bli for tøft.. Med uavgjort og seier er vi med. Vi har sjansen til å vinne tribunekampen og støtte guttane max, men det krever, tror jeg, at vi sitter eller står samlet. Plankehaugen har fått J-feltet i Nordre sving. Så klart ser man dårligere der, men det blir gøy og hva er viktigst å se bra i denne kampen eller å støtte guttæne? Derfor kjøp billett på J-feltet i Nordre sving sammen med plankehaugen. Ta på deg noe rødt og hvitt og skjerp stemmen. Denne kampen skal vinnes!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 14 sep 04, 11:12
Kampen skal vinnes på banen og tribunen! Det skal ikke by på mange problemer mot bærumsfiffen, og jeg gleder meg enormt.

Rødt og hvitt og tre poeng! :ffk:

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 14 sep 04, 11:19
Helt enig. Vi FFk-supportere bør stå samlet. Forstår ikke de som på død og liv skal spre seg rundt hele stadion. Dere må vel kunne greie å stå i et par timer.

Forøvrig er det min mening at en fotballkamp skal sees stående.
(Cicero, lett omskrevet);)

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 14 sep 04, 11:35
Helt enig i at vi bør stå samlet, men plassene på Nadderud er verre enn de vi hadde på Melløs. Har derfor kjøpt sitteplass på FFK feltet.

---------------------------






mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 14 sep 04, 11:41
Dessverre er det slik at bortesupporterplassene er helt håpløse på Nadderud ja. Det resulterer nok i at mange fra Fredrikstad prioriterer sittetribunen, av den enkle grunn at de faktisk ønsker å se kampen. Jeg er selv en av de...

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 14 sep 04, 15:51
Selv om jeg personlig velger å stå, også på nadderud, kan jeg ikke si noe annet enn at jeg forstår de som velger å sitte, når stadion er så håpløs som den faktisk er!
Kan vi ikke få de samme plassene vi hadde mot stabææææk 2 for noen år siden! Det var ypperlige :p:p

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 14 sep 04, 16:02
Til dere som skal sitte:
Bli med på sangene når plankehaugen drar i gang...

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 14 sep 04, 16:03
Har aldri glede-grua meg så jævli noen gang!...og det er ikke sikkert jeg får dratt inn heller.. må kansje høre på radion
Dere skjønner vel hvor jævlig det er for meg? he?
Jeg skal prøve ALT jeg kan !!!!!!
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 sep 04, 16:32
Forstår også sitter VELDIG godt. Skal stå selv, det er litt av sjarmen med bortekamp for meg. Høydepunktene går på tv :)

Men for all del, SYNG MED! Sittere også. Grøsser ved tanken på en tosidig "Rød og hvite er de beste" a la det vi har på stadion, på BORTEBANE :) Blir vel med drømmen... sukk...

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 14 sep 04, 19:53
Jeg satt siste jeg var på Nadderud, og akkurat da var jeg glad for det også, det regnet nemlig. Og ikke gikk kampen bra heller, ble det ikke uavgjort da mon tro ?

Sender en kamerat ned for å kjøpe billetter i morgen, og da er det ståplass som gjelder, om vi ser eller ei.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 sep 04, 08:10
Jeg er en av de som bestilte billetter på hovedtribunen, av den enkle årsak at jeg bor i Oslo. Er utflyttet FFK-patriot. Og siden man ikke kan kjøpe billettene til J og Å feltet noe annet sted enn hos Aristokraten, har jeg dessverre ikke noe annet valg enn å bestille via billettservice.no og fikk da plass på hovedtribunen. Selvfølgelig vil jeg helst være sammen med de rød-hvite, men ikke alltid at det går dessverre.

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 158

Lagt til: 15 sep 04, 10:14
Vi har også kjøpt billetter på sittetribunen av samme grunn. Bortelagsplassene blir garantert 100% rødhvite på søndag, så trøkket derfra blir helt sikkert bra.

Kjøp billetter raskt folkens! Vi må sørge for at det blir utsolgt FØR Stabæk-supporterne får ut fingern!

;)

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


okiek

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 30

Lagt til: 15 sep 04, 10:23
til aavdst

har du prøvd å ringe til stabæk å høre der om du for kjøpt plass der ffk skal være ?

---------------------------

Jeg er kjempe glad i klubben FFK


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 15 sep 04, 15:46
Hvordan ligger det an med de sitteplassene aristokraten har da? Er de billettene samlet ? Noen som vet?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340