Husk meg
Brukernavn
Passord

Derfor har det snudd for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

okiek

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 30

Lagt til: 16 sep 04, 10:17
Dette er Gøy.FORMLAGET

---------------------------

Jeg er kjempe glad i klubben FFK


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 16 sep 04, 11:45
Grei lesning dette okiek/keiko,men.......
Etter min mening føyer dette seg fint inn i rekken med bortforklaringer og unskyldninger, vet mange er uenige.
Hvorfor jeg kaller dette bortforklaringer.
1: Tror ikke på det at spillermarkedet var så mye lettere i sommer enn i vår.
At det var så mye lettere å hente spillere til "bunnlaget" i Tl, enn det ville være å hente spillere til et nytt friskt,satsende pust inn i TL.
2:Underforstått dette med overvurdering av spillere, hvorfor heller ikke si overvurdering av egen evne til å utvikle spillerne videre.
3:Takk til VIF for Raio.
4: Klubbens budsjett, (som man sparte på til spillerkjøp, men ikke til adm.utgifter i vår, ) gir rom for nye innkjøp i sommer. Ett budsjett man bl.a kan takke T.Høili for.
Tolkning T.Høili redder FFK ikke Eggen.

Vet at er legger jeg ut et minefelt, som mange ønsker å sprenge til h........

En tanke som jeg tok opp i vår, men hendelser den seinere tida også har aktualisert. Var det allerede maktkamp i :ffk: i vår.
Var det for å vise at de ikke var avhengig av T.H at de ikke gikk til flere evt bedre inkjøp. Dersom dette er rett, har de mått krype til korset.:rolleyes:

Nå blir det sikkert mange som sier med en bibelsk omskrivning "Antidrillo" sitt hode på et fat.

Uansett " The future so bright i gotta wear shades":cool:

Hei, pass på blodtrykket!!!
;)

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 sep 04, 12:15
Jeg tror to år borte fra TL var litt for lenge til at Eggen kunne vurdere utviklingen til de andre lagene i TL, og derfor gjorde en feilvurdering nivået på egne spillere.

Værst av alt var selvfølgelig at stopperkjempe og kaptein Trondsen ble skada. Det er det samme som om Songdal skulle miste Flo.

Det forskerka liksom 10x at det ikke var kjøpt inn noen klar forsterkning på i forsvars 4`ern.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 16 sep 04, 12:16
Endret: 16 sep 04, 12:17
Opprinnelig postet av antidrillo
1: Tror ikke på det at spillermarkedet var så mye lettere i sommer enn i vår.
At det var så mye lettere å hente spillere til "bunnlaget" i Tl, enn det ville være å hente spillere til et nytt friskt,satsende pust inn i TL.

Jeg er veldig uenig i den første delen der, hvor du mener at markedet er like bra tidlig på våren som på sensommeren.

Tidlig på våren er de fleste ligaene i Europa i serieinnspurten, de ønsker å beholde sine beste spillere for enhver pris. En annen ting er at på våren har de fleste klubbene mye mer midler å handle for enn de har på sensommeren, altså mer konkurranse om spillerne.

Når sommeren kommer og sesongen er over, er det MANGE flere spillere å velge i, samt at de fleste klubbene i Norge ikke har allverden av midler å bruke.

Det eneste som taler til fordel for vår-"vinduet", er at det er litt mindre konkurranse fra større europeiske klubber om spillerne, men de spillerne de klubbene er interessert i er vel stort sett for gode for FFK uansett...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 16 sep 04, 13:12
Endret: 16 sep 04, 13:15
Enig her Togfka, Trondsen har uten tvil stor betydning for :ffk:.
Håper derfor selvsagt at han kommer tilbake, og kjemper om plass i 4ern.
Kanskje :ffk: med 3 så gode midtstoppere ( dersom Bora & Raio)beholdes bør legge om til 3er helt bakerst.:rolleyes:

PS akseepterer din måte å se dette på Planken, selv om vi fortsatt uenige. Bl.a ut fra hva som gagner en klubb mest.:cool:
"The future so bright i gotta wear shades"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 sep 04, 15:28
Endret: 16 sep 04, 15:29
Skjønner ikke at antidrillo begir seg ut på å analysere FFK`s historie 2004, når han kjenner så lite til hva som er sannheten, som det han viser i sitt første innlegg.

Jeg har et par ganger tidligere i sommer skrevet om den sannheten jeg kjenner og den gidder jeg ikke å ta om igjen her nå.
Vil bare nøye meg med å komme med tre korte punkter.

1. I slutten av mars hadde FFK minimalt av penger igjen til spillerkjøp og da Kallio ble skadet var det også for sent å se etter andre.

2. Fra april til juni fikk FFK tilført betydelige beløp til nye spillerkjøp fra 1. juli, bla. ved at man utsatte ansettelse av en direktør.

3. Knut Torbjørn Eggen ønsket å gi flest mulig av de spillerne som hadde spillt oss opp to divisjoner sjansen til å bevise at de var i stand til å heve seg til tippeliganivå.

Å komme med kritikk av Harry pga. at han ble tipset av Siem i VIF om Piiroja er latterlig. Hvem som tipser hvem er likgyldig. Siem er bare en brikke i nettverket til Harry på lik linje med mange andre som tipser.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340