Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere plasser til PH neste år?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 28 sep 04, 03:25
Endret: 28 sep 04, 03:26
blir det satt av flere plasser til Plankehaugen neste sesong mon tro? det er jo alt for fullt på det feltet vi har nå, og i tillegg har jo en del folk varslet at de vil flytte fra sittetribunen og over til PH-feltet neste sesong.. da får vi et plassproblem... Kan noen i Plankehaugen-styret svare meg på dette? dersom det er umulig å få fjernet stoler, kunne det vel være en mulighet for at også felt N (evt også M) ble satt av til STÅENDE supportere, selv om stolene står der??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 sep 04, 11:14
det er jo møte i morgen på stadion. Sikkert ok å ta opp slike ting...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 28 sep 04, 11:28
Synd om det vil bli et plassproblem ja. Får håpe klubben finner en løsning på det sammen med plankehaugen. Når det gjelder fjerning av stoler så tviler jeg på om det lar seg gjøre, rett og slett fordi klubben må ha et visst antall sitteplasser. Et annet alternativ, f.eks flytte hele plankehaugen er vel heller neppe aktuelt. Veksten har nok vært litt større enn det både klubb og plankehaugen selv hadde regnet med, og det er jo gledelig! :)

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 28 sep 04, 11:51
Hvis vi får flere plasser ønsker jeg meg sitteplasser der de yngste i PH kan være. Guttungen ser nesten ikke noen ting der jeg liker å stå...og da blir det sittetribune..:(
Jeg vil helst stå å synge med, og jeg har ikke ro i kroppen under kamp til å sitte på ræ..for guttungen er det annerledes, han vil ikke stå og er helt oversliten når vi kommer hjem.
Hvis vi får noen seterader til de minste blir det jo større plass til flere i PH, og vi har fremdeles nok siteplasser etter reglene. Yes ! (?)
:ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 sep 04, 11:56
helt enig med deg ang. plasser for de minste.
tror det er også en ting vi kan ta på møte i morgen. Hadde vært greit med egne vakter på PH feltet som kan holde den første raden for de minste.i tillegg hvis du ser hvem som opptar disse plassene nå så er det folk som gidder ikke bruke penger på sitteplasser men ordner seg billig inngang uten interesse for å sygne sammen med oss. Ikke ta meg gennerelt nå. En del synger men flesteparten er der kun for å spare penger.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 28 sep 04, 12:21
En del synger men flesteparten er der kun for å spare penger. (Klokan)

Så jævla sant!!!!! Alle her skrøt av livet på Glimt kampen,kan ikke si meg helt enig,til å være så mange er det litt dårlig synes jeg..På borte kamper er vi dobbelt så bra!!!! Hadde vi vært like bra på hjemme bane hadde vi fortjent 30000;

Men kan også skjønne at vi blir litt stille,når det er så spent som det er på kampene nå!!!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 28 sep 04, 12:25
Helt enig, altfor mange som ikke synger på de nederste radene. Jeg måtte stå der mot Glimt fordi jeg kom seint, og det var ikke altfor gøy...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 28 sep 04, 12:29
jeg, å 5 bevere sto nede og vi var vel dem eneste som sang,og noen av dem som sto rundt titte nesten på oss...(Vi synger kansje litt høyt!! ;)

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 28 sep 04, 13:11
men det er ant. plasser vi diskuterer nå heller? Ikke hvem som synger høyest.

Egentlig bør vi få et ekstra felt med sitteplasser, som en belønning for et fantastisk PH-år

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 sep 04, 13:50
Endret: 28 sep 04, 13:50
tror ikke vi får det til. Må tenke også på hvor mye det hadde kostet FFK. det er helt glimmrende at medlemstallet i plakehaugen har gått opp og ingen kan forby folk om å melde seg inn men jeg håper inderlig neste år enkelte skjønner at de ikke har noe å gjøre der.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 sep 04, 13:51
Opprinnelig postet av Bever
jeg, å 5 bevere sto nede og vi var vel dem eneste som sang,og noen av dem som sto rundt titte nesten på oss...(Vi synger kansje litt høyt!! ;)


jeg la faktisk merke til det du sier . Prøvde også å få liv i dem der nede men NADA ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 28 sep 04, 14:27
Jeg tror at PH er på god vei til å få med hele feltet, og at vi i Zoran og Dag Jørun har fått to fine typer til å dra i gang sangen.
Vi andre kan vel si til sidemannen vår at:"Nå må du synge, og nå må du få opp skjerfet ditt!".
Vi må utsette de tause for et gruppepress, slik at de enter begynner å synge eller føler seg "mobbet" bort.


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 28 sep 04, 15:01
Endret: 28 sep 04, 15:02
Jeg sto på tredje øverste rad, og rundt meg var det også en del som ikke sang. Det er mange flinke, men en del folk som bare er der pga. prisen. Dessuten synes jeg ikke du bør bli spesielt brydd av roping om du skal stå der oppe, for det har jeg opplevd mange ganger. Folk som snur seg og titter dumt på de som brøler dritt til dommeren eller roper "NEI!!!" når Brenne skyter to mm. utafor.

Nei, sett opp prisen til 500 per kamp, det blir 6500 for en sesong, da kommer bare vi som virkelig VIL synge!
:rolleyes:

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 28 sep 04, 15:15
Du står ikke på PH-feltet uten å synge! Få de vekk. Jeg har med meg barn og står på GT. Det ble sunget høyere fra PH når spillerene kom ut av garderoben etter kampen og mindre enn halvparten var tilbake. Noe til ettertanke.

---------------------------






Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 28 sep 04, 15:24
Vi mente vel før sesongen at 300-400 plasser burde være mer enn nok. Sesongkortsalget tilsa vel ikke akkurat at det skulle bli smekk fullt på et felt med 500-600 plasser. Så tok det bare helt av. Vet at enkelte syngende ikke fikk billetter til feltet vårt og måttte stå i Klokkesvingen mot Glimt. Det er synd!

Vi skal selvfølgelig ta en grundig gjennomgang av problemet med klubben etter sesongen og se hva vi kan få gjort. Ingen vil vel flytte, for plasseringen vår er bra. Dessverre kan det nok bli vanskelig å få utvidet feltet på grunn av kravet om et visst antall sitteplasser. Men, akkurat nå er det såpass mye å gjøre med andre ting både for oss og klubben, at vi nok ikke får tid til å jobbe med dette problemet i noen særlig grad før etter sesongen. Skal se om ikke jeg får tatt en prat med klubben om dette før møtet i morgen.

Jeg er også helt enig i at det er en del daukjøtt på tribunen vår. Hvis ikke vi får utvidet feltet vårt på noe vis, så blir vi nok nødt til å bli ekstra strenge med reglementet for feltet vårt, slik at folk som står der kun for å se bra og ikke for å synge, blir plassert på Gressviktribunen.

De som ikke synger, kommer neppe til å bli med å synge senere heller. Hvis du ikke sang på Glimt-kampen, da er du permanent vaksinert mot å synge, evt. har en alvorlig genfeil! Dermed må noe gjøres med disse hvis vi ikke får et større felt å boltre oss på. Blir vi i Tippeligaen, har vi et potensiale til å fylle et felt med oppimot 1000 syngende. Vi kan hvertfall håpe på det:-)


Å innføre absolutt sangplikt kan være en løsning. Hvis folk vet om dette når de kjøper billetter/sesongkort, så bør vi få myndighet til å vise bort folk som ikke synger. Dette er en litt drastisk løsning, men kanskje nødvendig med tanke på de som har fått sangvaksine? Det kommer i så fall garantert til å bli ufattelig mye kjeft å få for de av oss som ber folk om å fjerne seg. Derfor er ikke dette noen optimal løsning, og det er suverent om folk kommer med idèer til hva vi kan gjøre hvis det ikke er mulig å utvide feltet vårt. Det vil også gi klubben et klart signal om at dette er en vanskelig situasjon som må løses!

Og alle i Fredrikstad er vel enige i at det er bedre med 600 syngende på Plankehaugenfeltet enn 400? Bare ved å fjerne det verste daukjøttet vil vi få plass til 100 syngende til.

La idèmyldringen fortsette!

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 28 sep 04, 15:40
Hvis folk kjøper seg bilett på feltet vårt for å spare 30 kroner, så kan det jo være en løsning å øke prisen til 110, som på resten av ståplassesne. Sikkert ikke populært, men kanskje det er det som må til. Ikke greit å kontrollere hvem som synger/ikke synger og hvem skal/vil være syngepoliti? Ikke jeg!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 sep 04, 15:52
Endret: 28 sep 04, 15:52
Neiiiiiiii daaaaaaaaa... ikke noe syngepoliti men det som kan hjelpe er litt bedre fordeling... Som jeg så sist da er syngegjengen plassert over meg ... hvis vi fordeler oss litt jevnere gjennom hele feltet... både oppe og nede da har vi sjansen til å smitte dem andre...
tror ikke at folk ikke vil synge men det er mer det at de tror dem er for voksne for dette og er litt flaue....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 28 sep 04, 15:52
Prøv å sett opp et skilt hvor det f.eks står ca. noe sånt : Syngende til Plankehaugenfeltet, Ikke syngende til Gressviktribunen, med piler og hele pakka. Vet ikke om det vil fungere, men kanskje vært et forsøk?

Kan ikke nekte folk å være medlemmer av Plankehaugen fordi om de ikke synger. Det vil bli for dumt. Kan risikere at PH blir en klubb for spesielt interesserte slik som Kråkevingen.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 28 sep 04, 15:54
Er ikke dette noe det kan informeres om ved kjøp av billetter til denne tribunen? Evt. at vi trykker opp en liten folder eller noe som deles ut når man kjøper billett.
For jeg har ikke tro på kjefting, er de først der oppe så er det ikke så mye vi får gjort med dem. Nå er det jo bare to kamper igjen, men synes ihvertfall det er greit at folk informeres allerede nå, så vi minimerer problemet neste år.

Forresten, Thoresen. Hva med "Jeg synger for Fredrikstad"-buttons eller noe lignende?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 28 sep 04, 15:57
Og Jashin, FFK er en klubb for spesielt interesserte! De som er spesielt interessert i skikkelig fotball!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340