Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere plasser til PH neste år?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 29 sep 04, 12:31
klokan:
er ikke ute etter å skape bråk jeg, men det er akkuratt det som skjer når det blir sakt fra enkelte at dem skal kaste vekk folk som ikke synger.....
å om du har lyst å være min fiende så greit for meg, dette er debatt sider, å mange av de som er plankemedlemer nå er medlemer pga det er billigere billetter, billigere turer til bortekampene, jeg står å synger på de bortekampene jeg har hvert på iår..
å det å skape fiender innad i plankehaugen er ikke det jeg er ute etter, har jo kommet med et forslag, å det er medlemskapskontroll på plankehaugen feltet....
å det forslaget om det var ditt eller noen andre sitt om å plasere barna nederste radene er glimmrende...
om du ikke tåler debatt å vil gjøre meg til en fiende så har jeg fått meg en fiende men jeg har ikke lyst å være din/deres fiende.... om du forstår...
er glad i plankehaugen, ffk og folket rundt....
litt debatt må tåles å jeg prøver å forklare hva mange kommer til å si om plankehaugen om dette blir tingen at det er kun medlemer som synger som får stå der, er helt enig m deg/dere om å få bort folk som går inn uten å være medlem av plankehaugen å det er garantert 50 stk minst.....(mye penger til plankehaugen)
så er ikke imot plankehaugen, men plankehaugen er mye mere en dere som står å synger på hjemmkampene på stadion, det er barn, eldre osv som også er medlemer alle har sin rett til å benytte plassen
hilsen
max:)
å tror ikke jeg kommer til å skrive navnet mitt pga det du sier, fiender, det er jo det samme som å si at alle vil være fiender m meg fordi jeg har en annen mening en deg, er det rart det blir krig her i verden?

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 sep 04, 12:48
Vi legger godviljen til dere....

Målet er : "å synge seg glad med plankehaugen".

Jeg har ikke hørt om noen som har blitt deprimert av å bli med på en FFK sang (noen blir jo aggressive av å høre et ekstatisk utbrudd om Stjernen).
Svelg det ned med en partiotisk sang.

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 29 sep 04, 12:57
Vi bør stå sammen om å finne en løsning som gagner alle, evt skulle det bli bare syngende der så må det et årsmøte vedtak på det, + klarering av fredrikstad fotballklubb.

men løsning er å få bort ikke medlemer først å fremst å få flere m på sangen å morroa, dra igang slik Dag og Klokan(husker ikke navnet ditt dessvere) vannvittig bra på, synes dere gjør en glimmrende jobb der, kanskje jeg kommer bort å tar å hilser på deg på lyn kampen evt ikveld om du ikke ser på meg som en fiende men en supporter m meninger:)

løsninger finnes det mange av, men vansklig å finne løsninger som gagner alle, plankehaugen og klubben.
men det er bare 2 kamper igjen hjemme nå så vi må konse om å lage liv, røre og somsakt være den 12 spillern på laget i disse hjemmekampene og de bortekampene vi har igjen
enig klokan?
:)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 sep 04, 13:07
Endret: 29 sep 04, 13:11
Klokan:
har på ingen måte hengt meg opp i deg som person, det er argumentene dine jeg har vanskelig for å akseptere, og ikke bare dine, men det gjelder en begynnende forskjellsbehandling av noe jeg trodde var likesinnede supportere... personer som i utg.pkt har samme interesse, de ønsker å se FFK spille fotball, noen synger, andre roper, noen diskuterer og noen er tause hele kampen i gjennom... Det burde være plass til alle disse i PH-feltet dersom de har betalt medlemskapet sitt...

Litt of topic, men:
personlig blir jeg irritert når en eller annen tufs gir meg en albue i brystkassa under kampene fordi jeg ikke synger, er mot vold, men noen ganger har jeg veldig lyst til å sette i en trøkk tilbake...
årets værste minne er forøvrig fra LSK kampen i våres, da ble jeg beskyldt for å være LSK-supporter fordi jeg faktisk var enig i en dommeravgjørelse som gikk i mot FFK, da holdt begeret på å renne over for min del.... det går ann å bruke hue selv om man er FFK-supporter, eller?

er i og for seg helt enig i at jo flere som synger i samlet flokk, jo bedre er det, men FFK som klubb, og PH som supporterforening har p.t ikke råd til ekskludere noen... ha det i bakhodet når man begynner en slik diskusjon...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 29 sep 04, 13:22
Til KeJ: Det virker ikke som du skjønner hva folk vil frem til her. På PH feltet bør det være de syngende supporterne som står. Hvorfor stå der ellers? Føler du deg ikke veldig dum hvis du står der uten å synge? Jeg er medlem av PH jeg også og mange med meg på GT. Jeg føler at de som virkelig synger burde stå på PH feltet. Ikke de som skal spare noen kroner.

---------------------------






seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 29 sep 04, 13:43
Det blir jo for dumt hvis noen gir noen en albue hvis en er enig i en dommeravgjørelse, eller ikke synger.
FFK suportere er Roligans. Da rimer det dårlig med sånt noe. Har persolnlig ikke merket noe til sånt, men tviler ikke på att det kan forekomme i kampens hete. Vi må heve oss over det, og ikke ta over de negative ting fra andre suportergrupper.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 sep 04, 13:43
Hei Kej.
ordet fiender er det jo deg som har brukt og jeg har kun stilt spørsmål om hva du mente . ellers er jeg en fredelig gutt som har ikke noe intensjoner med fiendskap i det hele tatt så hvis du tror at jeg har noe personlig imot deg da tar du feil. Eneste jeg lurte på er hvorfor alle postene dine blir rettet mot meg. Jeg har faktisk ikke nevnt en eneste gang om å gjøre noe skille mellom medlemer men kun stilt spørsmål om hva vi kan gjøre med å få di fleste på PH feltet til å være med og synge.
Nå er jeg faktisk redd for at du har tatt meg som fiende... he he he .
bare tuller jeg... trenger ikke å bekymre deg for meg . derfor er vi her på forumet for å kunne diskutere vel.
Det jeg lurte på er kun hvorfor velger du å svare til meg ... og hja ... plustselig nevner du også ting som krig og annet. Det at jeg kommer fra kraotia betyr ikke at jeg har noe med slike ting å gjøre...
men jeg foreslår jo at vi fortsetter denne diskusjonen over en halvlitter på veien inn til Ullevål på søndag ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 29 sep 04, 13:46
Opprinnelig postet av Klokan

men jeg foreslår jo at vi fortsetter denne diskusjonen over en halvlitter på veien inn til Ullevål på søndag ....


På partybussen?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 sep 04, 14:13
hM... er fortsatt litt usikker....skal vi se ... jobber lørdag til 14.00... 15.00 skal jeg vare på Torp og ha kamp.. er hjemme sånn 17.30 ...
Nå er det bare å regne ut hva jeg rekker av snekring hjemme. Har ca 45 kvadratmeter med panelet som skal settes på vegger så ... jeg tipper at jeg tar 15.00 bussen...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 29 sep 04, 14:33
Jeg tror ikke alle her inne er like flinke til å lese gjennom innlegga, blir mest skumming på enkelte virker det som. Når det gjelder Klokan så er det vel ikke akkurat snakk om en fyr som gjør noe særlig for å få fiender, slik jeg kjenner ham fra kampene og forumet så bruker han energien sin på å få folk i gang, ikke på å kjefte på folk som ikke synger. Han er jo faktisk en av de store grunnene til at vi hadde årsbeste på tribunen mot Glimt.

Nei, Zoran, på søndag satser vi på Jack Daniels, en morsom tur (selvskrevent med Jack ombord) og minst et poeng mot pappaguttene fra Oslo Vest! Og lykke til med gutta dine i morra!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 sep 04, 14:38
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Jeg tror ikke alle her inne er like flinke til å lese gjennom innlegga, blir mest skumming på enkelte virker det som. Når det gjelder Klokan så er det vel ikke akkurat snakk om en fyr som gjør noe særlig for å få fiender, slik jeg kjenner ham fra kampene og forumet så bruker han energien sin på å få folk i gang, ikke på å kjefte på folk som ikke synger. Han er jo faktisk en av de store grunnene til at vi hadde årsbeste på tribunen mot Glimt.

Nei, Zoran, på søndag satser vi på Jack Daniels, en morsom tur (selvskrevent med Jack ombord) og minst et poeng mot pappaguttene fra Oslo Vest! Og lykke til med gutta dine i morra!


he he ... når du nevner Jack da så har jeg bestilt par flasker som er allereder på vei fra Zagreb mot Borås... og hvis gutta er ikke såååååååå tørste som dem pleier å være da kan det hende det blir par 6 pakker med kroatisk øl. Ikke at den er noe spessielt bra men tja .. jeg er jo vant med smaken siden sommeren ... he he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 29 sep 04, 14:56
Endret: 29 sep 04, 16:17
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Han er jo faktisk en av de store grunnene til at vi hadde årsbeste på tribunen mot Glimt.

Jeg vil vel påstå at Zoran var den absolutt største grunnen til at vi hadde årsbeste på tribunen mot Glimt.

Nå mangler vi vel bare et "skikkelig" opphøyd platå for forsangeren(e),
...så er vi på god vei mot nye høyder !

Kanskje litt kronerulling blant supporterne hadde gjort sitt til å få bygget en slik konstruksjon foran PH-feltet.

En særdeles god investering,
...tro meg ! :)


Edit:
Stene Stål er vel en av sponsorene som har de nødvendige materialene som trengs for å få sveiset sammen en slik konstruksjon. Kanskje er det noen ivrige sjeler her på forumet som jobber ved Stene Stål og kan være behjelpelige med dette...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 sep 04, 15:00
tror bare at enkelte er bare misforstått hverandre her (jeg er en av dem selv) og derfor foreslo jeg en diskusjon over par halvlitere.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 29 sep 04, 15:10
jeg er nok en av de som har skummlest litt å misforstått litt men har gått videre på det som har blitt diskutert tidligere.
tar også 15 bussen, så vil gjerne ta en øl:) diskutere litt:)
hilsen max
som ikke ønsker problemer men løsninger(derfor forum debatt:)
ha en knall dag:)
kos dere på møtet idag har hvert på det første møtet ffk hadde å dere kommer til å bli rørt av hvor fint værste er:)
hilsen
km

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 sep 04, 15:26
Yep ...
har fortsatt par lodder til å selge så ta med dere småpenger .... ha ha ha

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 29 sep 04, 15:34
Endret: 29 sep 04, 17:13
Skjønner ikke KeJ og dere andre som ikke synger at Plankehaugen er en supporterklubb som har som mål og støtte FFK verbalt? hele meninga med PH er å lage stemning og synge.. mulig jeg tråkker litt i salaten nå igjen, men jeg mener det at de som ikke er interessert i å lage liv, kan bare melde seg ut av plankehaugen, fordi dere passer ikke inn!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 sep 04, 16:41
Endret: 29 sep 04, 16:43
Litt enig med deg, ajg, men ikke helt. Vi kan ikke eksludere folk, men kanskje vi kan flytte litt på dem...Hvis de ikke-syngende står nederst og de som synger står bak så får vi samla oss vi som synger, det hjelper fælt bare det...

Nå har vi to innganger til feltet, hva med å teste ut mot Brann å merke tydelig én med syngende og én med ikke-syngende, og sperre av slik at de ikke-syngende står nederst?

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 sep 04, 17:00
ajg: Er nok ikke snakk om ikke skjønne, men greit nok...
du er forøvrig i ferd meg å ødelegge for PH med en sån innstilling, det er nemlig mange medlemmer som ikke synger, men som alikevel ønsker å stå som medlemmer av PH... vær litt mindre bombastisk i uttalelsene dine, det kan ende med at du ikke bare tråkker i salaten, men virkelig hopper i den..

Klokan: har jeg nevnt krig? trodde ikke det, men mulig jeg har blingset?
men jeg tror vi i utg.pkt egentlig er enige, for ingen av oss ønsker vel egentlig å ekskludere noen...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 29 sep 04, 17:23
Endret: 29 sep 04, 17:25
Til KeJ:

Først av alt må jeg få presisere at dette er min personlige mening. Jeg ødelegger ikke for plankehaugen så lenge jeg uttaler meg som privatperson. jeg har heller ingen verv i plankehaugen, og kan derfor fritt mene hva jeg vil.

Det er helt greit for meg at det finnes medlemmer som ikke synger men som likevel vil være medlemmer. det er ikke det diskusjonen går på. det jeg er i mot er at disse (ikke-syngende medl.) står på Felt O!!! de har ikke en dritt der å gjøre. felt O er for syngende supportere, og ikke noe annet! hvis dere ikke-syngende som står der ikke aksepterer det, så er det deres problem, og da kan dere bare melde dere ut for min del! Det er bedre med 500 syngende medlemmer enn 1000 medlemmer, hvorav 200 ikke-syngende opptar plassen til medlemmer som vil synge!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 sep 04, 18:19
du er en merkelig skrue ajg, men jeg skjønner jo også at du og jeg aldri vil bli enige i denne saken, så la oss la det være med det...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340