Midtbanen mot Godset
Stian - Søderstjerna - Risholt - Welton
Mener at Welton vil kunne bli bedre som høyreving enn spiss fordi han ikke er flink nok til å gå rett på mål, og har for dårlige avslutninger.. han får brukt dribleferdighetene sine mye bedre utpå kanten!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Helland - Håkan - Risholt - Stian
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Opprinnelig postet av Donald
Ettersom Jørgen og Trondsen nå er tilbake til kampen mot Godset, så bør vel Helland få plass på midtbanen igjen! Enig i at Stian gjorde et veldig bra innhopp mot Hønefoss, han er den spilleren som er mest typisk flankespiller i årets stall! I tillegg synes jeg ikke LP fortjener noen plass fra start, så Welton må spille Spiss. Midtbanen bør bli slik:
Helland - Håkan - Risholt - Stian
Jeg står forsåvidt bak alt Donald skriver her. Det vi har savnet vesentlig i år er breddeholdere på midtbanen. Offensivt er det faktisk sidebackene vår som har stått for bredden, men får vi Stian Johnsen tilbake i det slaget han har vært tidligere år, så kan det bli morsomt fremover. Stian vil tilføre laget noe ekstra. Vi har savnet spillere som har utfordret med fart i beina på kantene, kommet ned mot dødlinja og lagt inn til Ringberg. Det kan vi få med Stian Johnsen. Er han i god nok form, så bør han kanskje få sjansen fra start nå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
På venstrekanten VET vi hva Stian Johnsen står for når han har formen inne, og bør etter min mening snart få en ordentlig sjanse til å vise seg fram. Og for all del ikke på venstreback.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Helland vil jeg plassere i midtforsvaret i denne kampen, fordi han var knallgod der forrige kamp, og fordi vi sliter med skader og spillere som har trent lite i det siste i forsvaret... mener helland bør spille sammen med han som er i best form dersom både tor og jørgen blir klare... men i utgangspunktet vil jeg velge trondsen..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914