Røde og hvite er de beste!!! Heia Heia Fredrikstad!!!
PH:
"Røde og hvite er de beste!"
HT:
"Heia Heia Fredrikstad!"
Mange som likte den!
Åjada den er fin den!
:eek:
---------------------------
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Nå skal det sies at jeg står i PH og ikke får med meg hva dere gjør der borte til enhver tid men hver gang noen har prøvd å få dere med så er responsen elendig.
Eksempelvis om bølgen kommer så vet vi jo alle hvor den stopper...
Ikke noe kritikk av deg HectorFFK men heller kritikk til de som sitter på den nye tribunen som tydeligvis hever seg over PH oh hovedtribunens måte å heie frem laget på.
Grunnen til at det er dårlig liv kan være at det er mange godt voksne folk der. I tillegg virker det ikke som om det er noen som hjelper til å dra igang, sånn som det er på Hovedtribunen. Men det var da noe heiarop der hvor jeg satt også, og det blir sikkert bedre etterhvert det å...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Nå må vi virkelig gi gass slik at vi slipper å bite av oss fingra i siste kampen!
PS! Jeg synes utfordringen ligger i å dra ut hver sang/aktivitet litt lenger, på den måten er det kortere perioder uten liv... Hvis hver sang går i 2 min feks...? Kjør dem 2 ganger på rad istedenfor 1.... Vet ikke om dette går...men lettere enn å lære folk nye sanger for denne siste kampen....
PS! Jeg bytter ikke siggen min før det ikke er mulig å få rett...(Har vel det ennå..?)
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
17/01/2025 15:21 | 34df8bbb