Hvor skal Stjerna spelle?
Han har jo selv sagt at han helst speller på venstre kant og det har han jo gjort relativt bra hittil.
Synes i utgangspunktet han vil gjøre det bedre på en plass der han heller vil spelle.
---------------------------
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Stian Johnsen vil skape en helt ny dimensjon i angrepet. Johnsen løper langs linja og ned på dødlinja, Stjerna derimot har en tendens til å trekke inn mot midten, uansett.
Når vi i tillegg mangler en ordentlig høyreving, så blir spillet veldig sentrert rundt midten av banen.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
stjerna kan spille høyre kant eller indreløper
i hundre mot toppen
Vår beste midtbane vil da, etter min mening, være:
Helland - Söderstjerna - Risholt - Johnsen
Dette forutsetter at alle er skadefrie. Mot Godset må jo Helland ned i midtforsvaret, mens Risholt sannsynligvis heller ikke spiller.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Helland - Risholt - Söderstjerna - Johnsen
Enig i midtbanen din da men :) I alle fall ut av det mannskapet vi har nå, men som du selv sier: Mot godset må Helland ned, og hvem skal da ta høyrevingen? Det må bli watson. Vil også ha plassert stjerna slik jeg gjorde ovenfor. Da tror jeg han kan få brukt skuddbeinet sitt som om han var venstreving.
Watson - Risholt - Söderstjerna - Johnsen
Men spiller IKKE Risholt blir det en altfor avansert kabal for meg :) Da må Watson inn i midten, men høyrekanten er åpen hos meg.
? - Watson - Söderstjerna - Johnsen
Jeg ville nesten plassert en spiller som Østli på kanten her, men han er som vi alle vet skadet. Da sitter jeg igjen med Johannessen og Melo, og velger Johannessen siden jeg vil ha Melo på topp
Forsvaret er i alle fall klart:
Czwartek - Helland - Pettersen - Hagen
Midtbanen, hvis Risholt er på plass (hvis ikke, bytt ut med de nevnte ovenfor):
Watson - Risholt - Söderstjerna - Johnsen
Dette blir i alle fall en lite defensiv midtbane!
Angrep:
Melo - Ringberg.
Men kanskje ikke Johnsen engang får spille fra start...
Watson - Johannessen - Risholt - Stjerna.
Mye lettere å være trener! Da vet man i alle fall hvilke spillere man har til rådighet, og hvem som er i form :)
Ansvarlig redaktør
"Roger Risholt tror heller ikke han spiller morgendags oppgjør på stadion.
- Jeg har vært til behandling de siste to dagene. Det har kun vært lett sykling på meg, men låret er for stivt til at jeg kan løpe. Jeg får melkesyre med en gang, forteller Roger som ble byttet ut etter 40 minutter på Hønefoss.
- Det er lite sannsynlig at jeg spiller mot Strømsgodset. Jeg får isteden sikte meg inn på cupmatchen mot Lillestrøm onsdag, sier han."
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ansvarlig redaktør
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Helland - Risholt - Söderstjerna - Johnsen
Den beste midtbanen med alle på plass.
Stjerna må få ballen oftere og må komme oftere tilskudd. Som indreløper får han mer ballkontakt og han er egentlig rask !
Angrep:
Lars Petter, Markus. Welo er og blir et 3. valg så lenge man spiller 4-4-2
Men hvorfor ikke 4-3-3
med
Helland,Risholdt,Stian
Welo-Markus- Lars Petter-
Tor og Tore tilbake og Jørgen på venstre har vi en bunnsolid 4 bak og kan gå mer offensivt ut.
Siden Stian er blitt back greier han jo flere riktige defensive løp.
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
og hvor gjør du av Søderstjerna i denne 4-3-3 formasjonen din??? og mener du at vi skal ha 3 sentrale spisser, eller skal melo og LP fungere som vinger?? i så tilfelle vil jo stian bli indreløper!!??
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914