RYKTEBØRSEN... foran 2005 sesongen
For all info er jo sikker frem til det motsatte er bevist ;)
La oss nå samle all info her, så blir det enklere for alle å følge kildene ;)
---------------------------
En for Alle og Alle for En!
Opprinnelig postet av djpete
Vet at veldig mange er lei av å høre "sikre kilder forteller"..., men i dette tilfelle kan jeg love dere at kilden er sikker iallefall. FFK er i positiv dialog med noen soleklare forsterkninger (noe forteller meg at dette bl.a er Pereira og Kvisvik). November vil gi oss frysninger på ryggen iflg min kilde!
Stian er så godt som klar for ny signatur på en 2-årskontrakt. Tore P har forøvrig gjort en meget ryddig og skikkelig opptreden som agent for Stian.
Etter hva jeg har forstått er ikke Kvisvik aktuell for ledelsen....
..at man leter utenfor Tippeligaen / Allsvenskan..
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av Klokan
har hørt en del men får ikke lov å si ....
Send meg mail ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av ajg
Jeg fikk beskjed om å ikke si det jeg hørte om Bergdølmo videre, men det er nettopp det slike forumer er til!!!!
Og akkurat derfor kan det hende at du ikke får vite så mye mer senere... Får du beskjed om å holde kjeft, ja så gjør man det, man flyr ikke rundt som ei skravlesyk kjærring...
Hadde man postet all informasjonen man hadde om enkelte klubber,spillere etc på diverse fora som dette, ja da hadde i allefall jeg kjapt blitt ekskludert fra videre informasjon...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Sa til en drosjesjåfør, i tåkete tilstand, at Ruud Gullit var på vei til FFK.....jeg mente Petter Rudi...aner ikke hvordan DET datt inn i hode mitt..
:confused:Til deg som var drosje-sjåfør !! DET var ikke sant og jeg var dritings :D
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Det har skjedd ting i klubben nå.... var DET det store før Jul, eller har vi mer i vente?
Heldigvis lenge til Jul, så jeg håper på meeeer....
Kanskje Drillo var ett trumph-kort i videre utvikling?
..og NFF kunne jo ikke vært heldigere i sin kåring av supportere... :D
Dette har jo i tillegg til alt annet som har skjedd VIRKELIG satt Fredrikstad tilbake på Fotballkartet!
Nå må vel jungeltelegrafen snart bli varm vel... ;)
Kjernen-mennesker er ille redde for at ledelsen skal "gi" oss Super-Lund, og indre makter der oppe tror også at Andresen glipper for dem og kommer til oss istedet...
De tviler på sin egen stand og DET er jo ille morro i seg selv :D:D:D
Stadion på FMV!
Drillo kommer nok til å benytte seg av sitt enorme kontaktnett får vi håpe.
Har hørt at Myggen har kjøpt seg leilighet i Fredrikstad (tulle-rykte)
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Dagbladet i dag
En ganske idiotisk artikkel må jeg si. Jeg skjønner egentlig ikke poenget med artikkelen. Overskriften er "Nei til gamle helter". Flo var nok en slik en, Petter Rudi og Bergdølmo var vel neppe gamle helter i den forstand, og da står vi igjen med Flo og Leo, og det må jeg si at er et flott grunnlag for å uttale at Drillo får nei fra gamle helter. De fleste han brukte som landslagssjef har jo uansett lagt opp...
Mon tro om han har noen gode relasjoner med tanke på at han trente U19-landslaget? Men har hørt at spillerne der ikke var helt fornøyd med spillestilen, stemmer det?
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Fredd
Opprinnelig postet av joko
Kristoffer Eide på Hadeland fotball skal vist være en aktuell spiller. En 18 åring som til daglig spiller i 3 div og er den store profilen og er ønsket av en rekke klubber(Skeid, vif,Lyn).Er spådd en lysende fremtid på fotball banen av forståersegpåere.
Hva slags type spiller er detta?
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Svein
Det kan jo hende at Drillo ønsker å bestemme hvilke forsterkninger som skal til... Eggens sine planer om forsterkninger skrinlegges kanskje, også tar Drillo over den jakten?
Med tanke på hvilke forsterkninger Eggen "hentet" før sesongen 03/04, så håper jeg INDERLIG at Drillo tar over den biten....
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Han ble spurt om Thomas Rosenkvist og en Andersson.Harry kunne ikke bekrefte eller avkrefte at de ble jaktet på disse spillerene.
Glemte dessverre fornavnet til denne Andersson.(Kanskje noen andre fikk det med seg)
Thomas Rosenkvist, IFK Göteborg.
Jeg vet at han er angrepsspiller,mulig brukt også på midtbanen.
Ikke noen stor goalgetter.
Liten av vekst.
http://www.ifkgoteborg.se/interfaces/ifk/hierarchydesktop.asp?
id=92#
Rimer ikke helt med at Drillo ønsker seg en Flo-type som spiss?Noen som vet noe mer om dette?
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Heisann..=)
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 17 nov 04, 00:46
Endret: 17 nov 04, 01:25
Opprinnelig postet av joko
Kna det være anders anderson? isåfall veldig ung og veldig god, Kantspiller både h og v hvis det er han
Jeg tror faktisk det var Anders Andersson radiomannen sa.
Han er Svensk landslagsspiller og spiller i Belenenses i Portugal.(forøvrig med i landslagstroppen som ble tatt ut nå)
Kontrakten hans går ut i vinter.
Ryktene skal ha det,at Malmø ønsker hans tjenester.
Dette blir spennende, om det er noe hold i ryktene da.
Klarer FFK å lokke denne spilleren,så har de gjort et KJEMPEKUPP.
Får vi denne Andersson,så anser jeg det som større enn hvis vi fikk Andresen eller Ødegaard.
FFK må nok da gi han en av tippeligaens beste lønninger.
Det hadde vært helt RÅTT!
Hadde ikke vært så dumt om han da hadde havnet på lønningslisten til Høyli.
Det er lov å drømme.:rolleyes:
Anders Andersson
Ålder: 30 (född 15/3 1974 i Tomelilla). Längd: 174 cm. Vikt: 74 kg.
Familj: Sambon Eva.
Bor: Nyköpt bostad i Cascais utanför Lissabon.
Klubbar: Svenstorp, Malmö FF, Blackburn, Ålborg, Benfica och Belenenses.
Landslagsdebut: 24/2 1994
Mexiko?Sverige 2?1.
Landskamper/mål: 24 A/3.
moderator: Fire innlegg på rad? Det går an å bruker `rediger`-knappen.
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
- Egil Drillo Olsen.
Har noen hørt noe nytt om FFK så spytt ut :)
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
– Jag har ett år kvar på mitt kontrakt. Jag har hört att det finns andra klubbar som är intresserade, men jag trivs bra här.
Betyr det at han kanskje alt har skrevet under for en ny klubb?
Er reglene de samme i Sverige som i Norge, at man kan skrive under på en kontrakt før kontrakten har gått ut, noen som vet?
Her er linken til den svenske avisen
Opprinnelig postet av ensomvet
Markus Ringberg sier følgende til en avis i Sverige.
– Jag har ett år kvar på mitt kontrakt. Jag har hört att det finns andra klubbar som är intresserade, men jag trivs bra här.
Betyr det at han kanskje alt har skrevet under for en ny klubb?
Snakk om god tolkning (bør leses sarkastisk)... Du "glemte" kanskje å ta med resten av det Ringberg sa til avisen:
"Jag har ett år kvar på mitt kontrakt. Jag har hört att det finns andra klubbar som är intresserade, men jag trivs bra här. Min fru Elin har ett bra jobb och vi har precis köpt hus."
Tror neppe en kar som akkurat har kjøpt hus i byen har skrevet under for en annen klubb. Eter min mening, en tåpelig spekulasjon!
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
– Jag har ett år kvar på mitt kontrakt. Jag har hört att det finns andra klubbar som är intresserade, men jag trivs bra här. Min fru Elin har ett bra jobb och vi har precis köpt hus.
Jeg tolker det dithen at han gjerne vil bli i FFK ,og ikke at han har skrevet under for andre.
EDIT:
Sier meg altså enig med Scheie her....:D
- Egil Drillo Olsen.
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Enligt en källa är Markus Ringberg i Fredrikstad i norska tippeligan på väg hem till Sverige och GAIS. 28 år, forward o lagkapten i Fredrikstad. Han stänkte 13 mål den gångna säsongen o har ett förflutet i GAIS säsongen 1996. Kan det va nåt...? Om man bortser från att han har spelat i Mjällby...?"
Noen som vet om det er hold i de ryktene?
- Egil Drillo Olsen.
Synes enkelt her inne etter min mening totalt undervurderer Ringberg.
Hovedinnvendingen mot Ringberg etter min mening denne sesongen, er at :ffk: ikke benyttet hans sterke sider. Avslutter i boksen det er det han først og fremst er ikke "defensiv" midtbanekriger.
Derfor skjønner jeg godt om Ringberg begynner å gå trøtt, dersom ikke det blir nye signaler neste år.
Leser også i daf Stefan I. kan gå for 3.5 mill, vel trolig mye bedre handel enn 2.5 + (40%) for Bertelsen.
M.a.o :ffk: slå til:!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Selv om han er og har vært en fantastisk flott spiller å ha i FFK, så må man innse at dersom man finner en spiller som er like god som Marcus på alt det han er god på og i tillegg er rask, så sier det seg selv at da må Ringberg starte på benken.
Det virker som dette er en helt utenkelig tanke for mange FFK supportere.
FFK på toppen i 2005
Ansvarlig redaktør
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 01 des 04, 19:47
Endret: 01 des 04, 19:49
I tillegg til disse statistiske fakta så er Ringberg en spiller som elsker FFK og blør for drakta, han er meget populær i spillergruppa og hos fansen. Han har vært med på hele oppturen. Er en utrolig viktig stabilisator i laget. Jeg syns rett og slett Ringberg fortjener all den oppmerksomhet og ros som han får!
Mitt tips: Neste år blir det minst 15 mål i TL på gåssen!!:ffk:
Lenge leve "hjørnet"!
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Ringberg og West er gode spisser som sikkert ønsker velkommen en konkurrent eller to. Overskudd er jo noe de kan erfare.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ringberg er selvsagt ikke verdenes eller for den sak norges beste spiss.
Han trenger selvsagt som alle andre konkuranse, men synes enkelt lar han få unødig mye pepper.Bl.a Holters & Costanza, og de er ikke bestandige de rette til å snakke om "hellige kyr".
:p:rolleyes::cool:
Selv Dracula kan være enig med Stenhard.
Ringberg og West sammspillet er bare herlig. Det er vel heller ikke uten grunn han er kaptein....
Neste år blir det 19 mål !
Opprinnelig postet av dracula
Morsom du, Bitær`n. Vi blir nok enig i det trener greiene etterhvert også, uansett hvilken vei det slår. Kan ikke komme på noe annet som ikke vi er enige i.
Selv Dracula kan være enig med Stenhard.
Vi bør minst være en like attraktiv klubb som Aalesund å spille for.
Enig med deg Frode.
Ringberg er selvsagt ikke verdenes eller for den sak norges beste spiss.
Han trenger selvsagt som alle andre konkuranse, men synes enkelt lar han få unødig mye pepper.Bl.a Holters & Costanza, og de er ikke bestandige de rette til å snakke om "hellige kyr".
:p:rolleyes::cool:
Hvor har jeg gitt Ringberg unødig pepper? Her tror jeg du tillegger meg meninger jeg ikke har ytret, dracula. "Hellige kyr" har jeg heller aldri skrevet noe om, så dette forstod jeg rett og slett ikke.
Jeg har vel bare nevnt at Årst ville passet bra sammen med West, er det automatisk å oppfatte som negativt ovenfor Ringberg? Snakk om å vri på ting. Jeg har alltid hatt sansen for Ringberg og har det fortsatt! Men han trenger konkurranse, og Årst ville vært ideelt, for både han og Ringberg passer godt til West.
Så snart noen nevner noe om at det kanskje finnes spisser der ute i verden et eller annet sted, som kan være tilgjengelige for FFK, og som kanskje i tillegg kan være en bedre spiss enn Ringberg. Så er det straks endel supportere som blir alvorlig fornærmet på Ringberg`s vegne.
Det må da være lov å skrive følgende uten at det blir tatt opp som pepper og kritikk av Ringberg:
Synes endel supportere overvurderer Ringberg.
Selv om han er og har vært en fantastisk flott spiller å ha i FFK, så må man innse at dersom man finner en spiller som er like god som Marcus på alt det han er god på og i tillegg er rask, så sier det seg selv at da må Ringberg starte på benken.
Det virker som dette er en helt utenkelig tanke for mange FFK supportere.
FFK på toppen i 2005
For på ny å presissere ; det er bedre spisser selvsagt enn Marcus rundt om.
Men.................la Marcus få lov til å spille spiss, rendyrka spiss en sesong i TK , før man skriker opp om hans TL kvaliteter.
Derfor tillater jeg meg å først å fremst ønske meg en bedre og mer konstruktivt midtbane. Mener "skoen trykker" hardere der.
Ønsker meg selvsagt også spiss for å avlaste Marcus & Brian, men ser vel Mrtin Wiig også som ett forhåpentlig alternativ her.
Fortsatt " The future so bright gotta wear shades":cool:
Synes noe av problemet fremover i år har vært det at nettopp ringberg og west ikke har fungert sammen. Virker litt som de ikke helt forstår hverandres tankemønstre.
Jeg og de som sitter rundt meg på stadion har ofte diskutert det at ringberg ser mye dårligere ut pga west. Et eksempel kan være når det kom et oppspill mot marcus som han kunne stusse, så kom gjerne west inn foran marcus og ikke bak ham der stussen havner. Dette var bare et eksempel, emn det er mange av bevegelsene til de to som tyder på at de ikke skjønner hverandre helt.
Selvfølgelig har de kvaliteter som utfyller hverandre. West har hurtigheten til å gå i bakrom og ringberg er et meget godt oppspillspunkt og en goalgetter. Men det kreves mer for å utfylle hverandre. Det er ikke mange av målene i år som har kommet etter samarbeid mellom ringberg og west, og det er nok litt av det folk savner fra tiden med Lars Petter Hansen. Når en av de to fikk ballen skjønte den andre hva som kom til å skje. Det gjør det ikke med ringberg og west.
Synes ringberg har gjort en helt grei sesong. Første halvdel var svak, mens han har, som resten av laget, hevet seg kraftig på høsten. Og jeg synes han blir brukt riktig. Jeg mener vi bør rendyrke hurtigheten til west mer og la han ligge og true bakrommet enda mer en i år. Og da må ringberg ligge litt lavere.
Noe av problemmet ligger i at vi har mistet noe av det som var det sterkeste angrepsvåpenet vårt, nemlig venstrekanten. I andre divisjon når vi stian spilte der kom vi ofte frem på kanten og la inn til to spisser som var foran mål. I år har det en av spissene mått ta mye større ansvar i oppbyggningen av angrepene slik at det skjeldent har vært mer enn en inne foran mål når innlegget kommer.
Nå har vi jo fortsatt stian og han viste på slutten av sesongen at han begynner å finne tilbake til gammel form. Men dette holder ikke lenger. Vi trenger en mer komplett spiller på den plassen. en som både kan komme seg rundt på kanten og være foran mål å score. Så kan stian, med sine ekstreme ferdigheter være en slags superinnbytter som kan komme innpå når vi må ligge bakpå å satse på kontringer.
Så da brukte jeg en halv ettermiddag på å si at jeg synes vi bør styrke den venstre midtbanen før vi styrker spissplassen ytterligere.
Engasjert hovedtribunist!
Det du skriver i første kapittel om sammarbeidet mellom Ringberg og West, er nesten som å støte på de grønne klumpene inne i julekaka...overaskende og kvalmt. (sorry klarte ikke å la være å skrive det, mente det ikke ille)
Problemet til FFK har IKKE vært angreps våpnet vårt , de har gjort jobben sin, men et for svakt forsvar.
Men jeg er veldig enig i at mer konkuranse på spissplassen er bra, bare vi ikke blir som møkka klubben RBK som kunne stilt 2 TL lag med dobbel dekning.
Opprinnelig postet av Brukernavn
Problemet til FFK har IKKE vært angreps våpnet vårt , de har gjort jobben sin, men et for svakt forsvar.
Så du mener vi skal hente inn noen nye forsvarspillere?
Blir som om vi skulle diskutert at FFK må få orden på organiseringen rundt laget, og slutte å tenke med pokalene i skapet. Det er ferdigløste saker.
Og det med at ringberg og west ikke passer veldig godt sammen er noe jeg mener alle bør se. De klarer seg godt fordi de begge to er gode fotballspillere, men de er ikke som knoll og tott for det. Mer som knoll og doffen. Passer lissom ikke helt.
Men alt dette er selvfølgelig bare mine meninger. At du er uenig i det plager meg ikke. Det som plager meg er at du ikke liker julekake! :D
Jeg liker julekake...men de grønne klompene tar jeg bort:D
Og da mener jeg at vi kan ta for oss andre svakheter ved laget. Og en av dem mener jeg er det at at ringberg og west ikke er så fantastiske sammen som flere her inne skal ha det til. Det kan godt hende at de bare trenger tid sammen og at de kan utvikle seg til et av tippeligaens beste spisspar, men per idag så er de ikke det.
Skotten imponerer i RL, men framtida er uviss i Brann.
Les "Nettavisen"
Som offensiv midtbanemann mener jeg han er en meget sterk kandidat!
Derfor tnekte jeg i min uvitenhet at han kanskje var like realistisk som Ødegaard f.eks i sin tid.
Man må gamble på Jonny Stranger, og slik vil nok fremtiden være for alle andre klubber enn RBK enda en stund fremover.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Derfor tnekte jeg i min uvitenhet at han kanskje var like realistisk som Ødegaard f.eks i sin tid.
Håper det var en spøk :)
KTE som ny direktør...?
..at dette skal offentliggjøres Tirsdag (7.12) med pressekonferanse påfølgende Onsdag?
Virker vel litt søkt, eller?
Mannen ville jo trappe ned..?
Noen som vet?
...får vel snart vite uansett men...
- Egil Drillo Olsen.
Så langt stemmer det jeg leste... men er det KTE??:confused:
aavdst:
Han har jo redusert stilling på feltet...
Så det kan jo være at han tar en redusert stilling som direktør i tillegg eller...?
Han vil jo fortsatt ha tid til familien med en 8-16 jobb noen dager i uka og vil fortsatt være å se på gresset..
Eller prøver jeg bare overbevise meg selv om at uttalelsene hans fra tidligere om å bli boende, bli værende osv.. og tilbaketrekkelsen fra hovedtrener egentlig kan ses på som ett "skalkeskjul" for å tre på som direktør..?
Sheesh.... lenge til pressekonferansen jo....:(
Bra blir`e nok okke som får vi håpe ;)
I tillegg er han ikke så veldig gammal og har vel ikke hatt de fetest betalte jobbene, så jeg tviler vel på at han er gjeldfri. Karen trenger nok penger han også.
Nå har vi jo fått vite at han har sagt nei til jobben som trener for dame-landslaget, som jeg innbiller meg har en arbeidsmengde som vil passe bra for en som vil "være mer sammen med barna".
Så her er det noe muffens!
Men hvorfor vil han "dikte" opp en masse unnskyldninger hvis han egentlig bare ville bytte jobb til klubbdirektør, og hvorfor har FFK utlyst stillingen og hvorfor har det tatt så lang tid?
Jeg tipper på at vi får Semb i mårra. Han trenger vel snart en skikkelig jobb?
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Jeg tipper fortsatt Semb
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Opprinnelig postet av A9
Neeeeei....Ikke semb....Orker ikke å få den talentløse klovnen på stadion....er ikke hypp på alt det derre mongo greine hans...Det hadde vært århundreds skuffelse om han nå blir presentert som klubbdirektør!
Hehe, er egentlig ganske enig, men du utrykker deg på en morsom måte :)
Bare 4 1/2 time igjen :rolleyes:
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Har lurt litt på hva egentlig KTE skal drive med. Han kan jo ikke ha tenkt til å gå rundt å drive dank. I tillegg har han vært veldig vag i forhold til hvilke arbeidsoppgaver han skal ha som trener.
I tillegg er han ikke så veldig gammal og har vel ikke hatt de fetest betalte jobbene, så jeg tviler vel på at han er gjeldfri. Karen trenger nok penger han også.
Han har sagt at han kommer til å jobbe mer med TV3 fremover. Det åpnet seg visst for det etter at det ble mindre FFK-jobbing. Han sa dette selv på radioen i går.
Den nye direktøren i FFK har jeg på følelsen blir en fra næringslivet som folk flest her ikke har hørt om fra før.
Derfor er det ofte lurt å kaste ut "drømmer" eller håp er på forumet og få de avkreftet.
Til du som kommer, ser og vinner.
Kanskje du har rett i dine betraktninger og derfor har svaret på hvorfor
:ffk: ikke fikk / får tak i f.eks Grindheim, men sitter igjen med Bertelsen (:rolleyes:) .
M. Riis til Sarp.
Rotevatn på vei ned i den dypekjeller i fotball Norge. 4 divisjon.
Dette at RBK & Skeid har inngått samarbeidsavtale kan kanskje også få følger for FFK.
RBk kan på denne måte bli enda bedre til å på holde på sine talenter.
F.eks er både Alex Tettey og Christian Sæther Moen på utlån til Skeid neste sesong.
Virker nok som om Costanza hele tiden vet vilke rykter som er realistiske om hvilke som er fantasier.
Derfor er det ofte lurt å kaste ut "drømmer" eller håp er på forumet og få de avkreftet.
Til du som kommer, ser og vinner.
Kanskje du har rett i dine betraktninger og derfor har svaret på hvorfor
:ffk: ikke fikk / får tak i f.eks Grindheim, men sitter igjen med Bertelsen (:rolleyes:).
Noen er flinkere til å lese mellom linjene enn andre, vettu. ;)
Ansvarlig redaktør
Det er jo som Piet Hein sier;
"De som kun tar spøk for spøk og alvor for alvor. Har lite fortstått.
Derfor er det noen ganger artig med rykter
Synd at jeg sitter på UiO midt i eksamen når pressekonferansen finner sted...
Rønningen???
Fordi at...?
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Simensen er vel lokal..?
Greitt tips dette Costanza!
Men står vi med kun de to da eller??
sheesh... hvem stoppa klokka mi...???
:confused:
Utålmodig??
Jeg???
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Kan egentlig ikke skjønne hvorfor dette er så uliderlig spennende.:confused:
Touché! Det er så å si garantert at det er et navn få av oss har hørt om eller i alle fall vet mye om, så dette er ikke akkurat ulidelig spennende. Dette er en forsterkning av den administrative sorten, og det trenger ikke å være et "stort navn" for at han kan gjøre en god jobb.
Det skal være en person med erfaring fra fotball og ledelse. Visstnok "overraskende" mye fotball. Kanskje til og med trenererfaring?
Det er verken Rønningen eller Simensen.
Ansvarlig redaktør
Det jeg mente med min bemerkning om at det ikke er så ulidelig spennende, er nettopp det du skriver Holters, at det blir en person, som de fleste antagelig aldri har hørt om.:D
FFK på toppen i 2005
Så du vet hvem det er?, Holters.
Jeg vet hvem det ikke er. ;)
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av john
det blir Per Ravn Omdal!!
Det er ikke ham jo...
Ansvarlig redaktør
Ansvarlig redaktør
Er vel bare å si Gratulerer :)
Velkommen til FFK :ffk:
Fredd
Fredd
Ansvarlig redaktør
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
At dere gidder. Diskutere noen løse påstander som bare er tatt ut av lufta. Nei kutt ut, gjør noe positivt isteden. Dette her er jo bare piss.
Vi må jo ha noe å diskutere i agurktidene også:D
Det er vel en grunn til at tråden heter RYKTEBØRSEN og da. Nettopp, fordi påstander og rykter diskuteres...hehe
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
sissi
Ble medlem: 08 jun 04
Lagt til: 15 des 04, 01:34
Endret: 11 nov 09, 01:57
Endret av: sissi
.
den vitende
Et rykte er som regel noe helt annet.:D
FFK på toppen i 2005
En sannhet er fakta.
Et rykte er som regel noe helt annet.:D
Fredd
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914