Speakertjenesten på Fredrikstad stadion.
Dette er i strid mot norsk supporter allianse sine prinsipper,og hører ikke hjemme på norske stadioner. Ingen stadioner skal spille musikk mellom avblåsninger,og ingen gjør det heller.
Jeg håper ikke stadion blir en ny Stjernehall.
Speakertjenesten SKAL også vise anonymitet i sine uttalelser og ikke gjøre narr av andre lag etc.
Det er mange uttalelser som har kommet de par siste årene som jeg har fått en flau smak i munnen av(spesiellt mot Moss).
Skjerpning i boksen,vær så snill.
---------------------------
Gøran Karlsen
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
etc etc etc
Gøran Karlsen
Kan opplyse om at i Hødd opplyste speakeren om tilsk tallet i Fredrikstad. Mulig for å irritere oss...
Gøran Karlsen
Speakeren i Bodø(broren tell Mini) har egen sponsor som spøtter inn 40.000 tell å betale bøtene hans!!
I fjor, under kampen begynte han å synge Bodø/Glimt sangen!!
Håper han klarer å være proffesjonell tell Sønda`n!! Speakeren vår er så treig som faan sjøl!!
Gøran Karlsen
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
...
Dette er i strid mot norsk supporter allianse sine prinsipper,og hører ikke hjemme på norske stadioner...
Når er det speakers jobb ble underlagt reglementet til norsk supporter allianse?? Er enig at forsøket på å spille musikkvar ræva, men synes det er helt topp at han prøver å `sleive` litt mot moss osv. Det har da ingen ting med å være partisk å gjøre, om han opplyser at det 500 tilskuere på Melløs? Tror de fleste synes det er gøy og det er jo tross alt uskyldig humor og langt i fra hetsing...
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
http://www.fotballsupporter.no/stadionpresentasjon.pdf
De første to sidene.
Nei til kommersiell og amerikansk speakertjeneste på stadion.
Gøran Karlsen
Men er helt enig i at musikk når det er stopp i spillet ikke hører hjemme på norske fotballbaner... de har noe lignende i Molde, og de pleier å bli latterliggjort av blant andre RBK-supporterne vet jeg... et interessant spørsmål er hvorfor han satt i gang med dette??? hvis det var for å få i gang bedre stemning er det jo bare latterlig.. klapping m.m. skal komme spontant, og ikke ved hjelp av en speaker og musikk....
dette var nesten like flaut som å være på Borg-kampen......
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ellers må jeg si at volumet på musikk/reklame før kampstart og i pausen er ALTFOR høyt. Sitter man i nærheten av høytalerne så er det jo umulig å føre en samtale med sidemann omtrent. Volumet er jo høyere enn på byens utesteder, hva er poenget med det??
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det var jo ikke snakk om å spille i hver stopp i spillet, men i ca 8,3 sek en gang!!
Hvem er det egentlig som "lager" slike "regler" for hvordan supporterne skal oppføre seg? Hvorfor skal alle supportere oppføre seg likt?? Det at de synger på de samme melodiene bør jo ikke tilsi at alle skal gjøre det samme også................
Bare spør jeg.
Mulig jeg er på jordet......:ffk: :ffk:
Med sportslig hilsen
KjellK
Nå sitter folk og spiser kylling/popcorn etc,mens trommehinnene blir fyllt opp med life is life osv. Atmosfæren på hockeykamper er ødelagt,må man gjøre det på fotballkamper også?
Tenk deg scenarioet med musikk til hver avblåsning, slik at du aldri kan få diskutere med sidemannen om kampen(sliok som i Stjernehallen).
Midt oppe i det hele skriker speaker LETS GO PLÆNKS,LETS GO PLÆNKS,LETS GO PLÆNKS. Det synes jeg ikke er noe kost.
Derfor burde det her være en advarsel,så det ikke utarter seg.
Gøran Karlsen
Jeg er enig i at det ikke skal være en "fast ting" som skjer i hver kamp eller i hver spillepause.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Neste gang skal jeg ikke konsentrere meg sånn om spillet og kampen og heller lete etter feil jeg også :D :D
Opprinnelig postet av Kjell K.
Da gir jeg meg.....
Neste gang skal jeg ikke konsentrere meg sånn om spillet og kampen og heller lete etter feil jeg også :D :D
Kjenner jeg deg rett, var det vel heller burgerkøen du stod i de siste gangene :p
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914