Husk meg
Brukernavn
Passord

Mine tanker rundt Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 10 nov 04, 21:29
Ja enda en ny tråd om dette, men jeg bryr meg ikke!

Så smalt bomben, Eggen og ahlsen assistenter og Egil Drillo Olsen tar over hovedansvaret.
Fornøyd? JA, veldig fornøyd faktisk. Jeg håpet selvfølgelig som alle andre at Eggen ville fortsette i mange år fremover, men avgjørelsen hans om å prioritere litt mer familieliv er det ingenting å si på.
At dette kan være en myk overgang til RBK kan godt være, men at dette skal være et lite svik fra Eggens side vil jeg ha meg frabedt. Hvis det nå er sånn at han har tenkt seg til RBK til året så har han i hvertfall gitt klubben i våre hjerter en GLIMRENDE erstatter!
Det er eggen personlig som kom med hele drillo-planen, noe jeg synes er meget stort av han, og som viser at han har et stort hjerte for klubben.
Dette er altså HVIS han har planer om å dra til RBK, jeg vet jo ingenting:cool:

Så til tvilerne til "drillofotballen".
Synes denne myten om hans kjedelige fotballfilosofi er sterkt overdrevet. Synes personlig aldri det var kjedelig å se på Norge under han. Så lenge resultatene var positive, var det ingen som klagde på drillofotballen på landslaget!
Er helt sikker på at det ikke blir noe kjedeligere fotball på stadion til året enn det har vært tidligere.

For å sitere Eggen: Dette er en lykkens dag for fredrikstad fk. INGEN TVIL!!

Gleder meg villt til sesongstart jeg nå!
Tør vi håpe på Royal Leuage?!
:p

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 10 nov 04, 23:04
Ja, så håper jeg at Drillo kan fotsette med å være en lagoppbygger.

Nå er det ikke landslaget han skal trene (hvor man kan velge fritt) som en venn sa.

Sammen er de sterke!

La de alle få arbeidsro.
FFK på toppen av tabellen 2005.

Gamlefar i nord - og Gamlfar i sør, men vi har KTE & co.

:ffk::ffk::ffk:

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 10 nov 04, 23:12
Jeg har iallefall gjennomskuet FFK og RBK!
Den ansetter all trenerene i Norge... Så blir det ingen igjen til de andre... :)

---------------------------

Stadion på FMV!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340