Husk meg
Brukernavn
Passord

Ivar Hoff Tar Æren

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 nov 04, 00:22
Endret: 19 nov 04, 00:25
jadda..så var det gamle gode hoff som er ute å slenger med go leppa si igjen,nå hevder han at vi skal takke han...Og at det er av hans fortjeneste at ffk er i tippeligaen...!#%## tulling

Men dette styrker bare teorien om at Ivar Hoff går på Stoff:ffk:

Plankehaugen,Send Meg Vin og Blomster

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 nov 04, 00:33
Ivar Hoff er en tulling som er betalt for å si provoserende ting...og å ta æren for at FFK klarte seg er for dumt selvfølgelig.

Men èn ting hadde han rett i før sesongen, og det var at FFK aldri i verden ville kunne berge plassen med den troppen vi hadde i april.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 nov 04, 00:34
Man trenger vel ærlig talt ikke å være ekspertkomentator for å se det???
De fleste som har fulgt med ffk lenge,satt et spørsmålstegn ved laget meget tidlig i sesongen og før sesongstart....

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 nov 04, 00:45
He he, tenker han godeste Hoff flirer av hvor lett det er å provosere dere... Slutt å vær så sinna på den gamle mannen, og le heller med han enn av han. Norsk fotball ville vært kjedelig uten han...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 nov 04, 00:54
De fleste sier at Ivar hoff er betalt for å si dumme ting og å provosere.

Det er mulig det, men det mest provoserende er at mannen virkelig mener alt det tullet han klarer å lire av seg.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 19 nov 04, 01:03
Glem Ivar Huff. Fyren er og blir en idiot.
Når vi nå sitter med fasiten i hånd, viser det seg at FFK-ledelsen hadde 100% rett. De sa på forhånd at de skulle bruke den spillestallen de hadde uten for mange forsterkningen. Dersom dette ikke viste seg og være godt nok så skulle de forsterke laget til sommeren for å redde plassen. Og akkurat slik gikk det. Det at Huff tar på seg æren, viser at sangen som Snæbbus1 skrev, tar ham på kornet. Den mannen må jo rett og slett gå på et eller annet rusmiddel.

Snæbbussaristokrat#14

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 aug 04
Innlegg: 7

Lagt til: 19 nov 04, 04:41
Men hanhadde vel ganske rett. Hadde han ikke.......?

---------------------------

Hele hjørnet kom igjen!!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 19 nov 04, 07:47
Joda han hadde egentlig rett. Men det hadde vel samtlige andre også.

Og..ja uten Hoff stopper FFK. Hehe

Skal vi gjøre Hoff overflødig? Det er egentlig bare å la vær å bli provosert av slike barnslige uttalelser. Vi overser`n!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 nov 04, 08:46
Ære er det jo mange som higer etter, hver på sin måte. Oftest er det slik at de som misfornøyde med seg sjøl, higer etter ære andre skaper. Slik også med Hoffer`n, fyren er kort og godt hjelpeløs.
Jashin synes du trekker tiltro på :ffk:ledelsen vel langt.
Den uenighet lever vi vel med begge 2 håper jeg.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 19 nov 04, 09:54
Jeg synes det blir for enkelt å si at alle dommedagsprofetene hadde feil, og at forsterkningene i sommer er den eneste årsaken til at det gikk bra til slutt.
Selv tippet jeg i april(med mange vitner) at FFK ville ligge nederst til sommerferien, men at de ikke ville rykke ned og heller ikke spille kvalik.
Jeg er ikke synsk! Jeg mente det lå i kortene at et lag som har tatt korteste veien fra 2. div vil bruke tid på å etablere seg på nivået. Det gjaldt også å se hvilke spillere som fikset overgangen og hvem som ikke gjorde det. Deretter å se hvilke plasser det var viktigst å forsterke. Kallio som glapp pga skade like før overgangsvinduet stengte og Trondsen`s skade gjorde at det ikke kom som noen overaskelse at det ble hentet en venstreback og en midtstopper i sommer. Det faktum at Jørgen P er blandt de spillerene som trenger mer tid på å nå TL nivå gjorde at enda en midtstopper ble nødvendig. Dette var ganske selvklart allerede i midten av mai. At Enerly kom i sommer var heller ingen oddsbombe. Han hadde tidligere sagt at han ønsket seg til FFK, og kontrakten hans i RBK gikk ut i høst.

pga dette synes jeg det blir for enkelt å si at KTE/HH trodde laget var godt nok, men at de gjorde noemed dette i sommer da de så at de hadde tatt feil. De to herrer hadde forsøkt å styrke laget ytterligere i vinter uten å lykkes. Dommedags profetene gjorde ikke akkurat FFK mer attraktive. Når det så ble sgat av KTE/HH at laget var godt nok til sesong start så var jo det for at de ikke hadde noe annet valg. Hva skulle de sagt? "Dere er desverre alt for dårlige gutter, men vi må desverre klare oss med dere frem til sommeren"???

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 19 nov 04, 10:03
Ivar Hoff hadde som vi alle vet helt rett i alt han sa. Han etterlyste forsterkninger, og det var da absolutt helt korrekt. Jeg kan ikke si at DET var feil å påpeke.

At han synes han skal få vin og blomster av Plankehaugen synes jeg bare er morsomt. Det er jo sagt med et glimt i øyet. Det går jo ikke an å la seg provosere av sånt. Jeg synes heller vi skal ta det med et smil at vi har fargeklatter i norsk tv.

Hadde han sagt at han misliker FFK så hadde saken vært annerledes. Men han har jo hele tida sagt at han ønsker FFK alt godt

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 19 nov 04, 10:26
Ivar Hoff og andre forståsegpåere dømte FFK nord og ned rett etter at opprykket var klart. Det gjorde ikke akkurat FFK mer attraktive for evt spillere som skulle forsterke stallen. Det var ganske mange som fikk en henvendelse som takket nei.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 19 nov 04, 11:12
Endret: 19 nov 04, 11:13
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Ivar Hoff hadde som vi alle vet helt rett i alt han sa. Han etterlyste forsterkninger, og det var da absolutt helt korrekt. Jeg kan ikke si at DET var feil å påpeke.


Vel - han tviholdt da i august/september på at FFK kom til å rykke ned fordi laget ikke var godt nok... Så helt rett i alt han har sagt har han vel ikke hatt. FFK skaffet seg jo de forsterkningene som det viste seg at de trengte, men han mente altså at det ikke var nok.

Jeg vet at Hoff i alt han sier og gjør vil provosere. Jeg vet det veldig godt, men klarer allikevel ikke å ta den mannen med et smil. Det må være en defekt ved meg ;)

Ellers må jeg si meg enig med kanogvetalt. Ingen overraskelse at spillerne trengte litt tid på overgangen til tippeligaen. Og: ser man på resultatet av det hele, så lyktes strategien å vente til sommeren med å forsterke ytterligere 100%. Men det hadde ikke behøvd å gå så bra, altså må vi forsterke ytterligere før neste sesong. Det er vi jo i ferd med, og det stoler jeg på at klubben jobber med helt fram til seriestart.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 19 nov 04, 13:28
Ivar Huff fyller vel den samme funksjon i norsk fotball som narrene hadde i middelalderen. Han er og blir en tragikomisk figur som ingen bør ta alvorlig. Han var vel en mislykket trener som rykket ned med stort sett alle lag han trente. Rykket til og med det med et 4. eller 5. divisjonslag i Oslo. Husker ikke hvilket lag det var, Holmen eller noe sånt. Den eneste klubben han hadde en viss suksess i var vel Lillestrøm. Fyren må ha mindreverdighetskomplekser siden han absolutt må rakke ned på nesten alt mulig. Og han får sikker godt betalt av TV2 så jeg vil nesten karakterisere ham som en "prostituert"

Til Dracula . Jada, uenighet kan jeg leve med.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 19 nov 04, 13:48
Endret: 19 nov 04, 13:51
Ivar Hoff er en tulling som har betalt for å si masse provoserende ting...det vet vi! MEN, stikk finger`n i jorda...han hadde da rett i det han sa! FFK hadde ikke klart seg med det mannskapet de startet sesongen med.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 19 nov 04, 14:05
Hallo???

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 19 nov 04, 14:05
det eneste jeg ikke skjønner er hvordan en seriøs tv-kanal som tv2 kan betale folk for å gjøre kanalen useriøs. Greit nok at de har en, men hele fotballredaksjonen er jo en gjeng grøthuer jo!
Hoff, mini, wathne, lehrsven, eriksen og bredeli. Går jo ikke ann og høre på noen av dem. Og hvem er det som er hentet inn som ekspert? Henning Berg! Mannen har jo rett og slett ikke peiling. Håper han blir trener om noen år. Så får vi se nok en norsk klubb ta en moss..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340