Oslofolket her..
Opprinnelig postet av Husgutt
nettside og mailingliste kommer:) kan også røpe at den puben vi har vært i kontakt med og som er veldig positive til oss er shamrock på grunerløkka/dælenenga. de har storskjermer, uteservering om sommeren med mulighet for å flytte tver ute.
Shamrock er bra! Ikke minst fordi jeg bor rett i nærheten... :)
Men seriøst så er Shamrock relativt sentralt, og trikkeholdeplassen på Birkelunden er 150 meter unna. Lett for folk å komme seg dit - antar jeg?
Litt mer mas å ha vorspiel der før kamper på Ullevål kanskje?
Men det er god plass der, bra med øl etc bla bla. Heia Shamrock.
Gleder meg til nettsider mm kommer opp.
---------------------------
www.carlberner.no
-exit body, exit mind-
Kan selvfølgelig være med å arrangere og stelle litt i stand for å få til en avdeling her i staden ;)
Hva gjør man ikke for FFK? :ffk:
- Rød og hvite er de beste - *plankehaugen avdeling oslo*
Bor og i Oslo på Majorstua.
Har lest igjennom alle inleggene og støtter dette 100% prosent. Det mest geniale hadde vært å finne en pub hvor vi samles når FFK spiller borte. Og ved andre anledninger.. ;)
Fredrikstadsguttærs location in Oslo. Belfrys er et bra sted. Vet at de som diskuterer på Fotball-Norsk på VG-Nett møtes der noen ganger. Alt fra Start,Ham-Kam ogLillestrøm til Lyn og Enga fans. Og tro det eller ei. Det er ikke rapportert om slåssing blant de...
Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk
Fornyet kontrakt!!!! :o)
Belfry kan absolutt anbefales både på vinter og sommer tid. Mye fotball i kjelleren der. Sentralt i Lille Grensen. Jeg er der ofte og synes det er veldig bra sted.
Shamrock har jeg vært på noen få ganger og det har ikke imponert meg mye....har hørt også både positivt og negativt om det stedet men jeg bøyer meg for flertallet og møtes der vi bestemmer oss til slutt for å samles.
en fordel med shamrock er at de jo har hansa. det vil si at det sikkert er mulig å få ordnet det slik at de selger fredrikstad øl der.. og det er jo hyggelig:D
Venter på mailliste og web. :ffk:
Skal også prøve å få opp noe web i løpet av en tid.
Mer info kommer i denne tråden så fort det skjer noe mer.
--
Pettho
Plankehaugen Oslo
De som vil, kan melde seg på listen på følgende side :
http://lists.copyleft.no/mailman/listinfo/ph-oslo/
Håper på stor respons, slik at vi kan få til noe gøy her i hovedstaden!
Pettho
:ffk:
VGD
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk
Fornyet kontrakt!!!! :o)
Det er jo spennende å følge med på hva andre brancher finner på rundt om i landet.
Enga setter opp busser fra østfoldbyene, Vestfoldbyene og Hønefoss til ullevåll. Jeg vet det går busser fra sarp, onsø, Borge og Hvaler til Fr. stad stadion.Er det noe interesse fra Halden / Strømstad eller Måss?
Kanskje Oslofirmaet kan ta med mossingene ved Mosseporten?
uansett mange gode forslag, så ønsker jeg dere lykke til med organiseringen av en avd i Oslo.
Alle forslag tas imot med takk! Jeg kommer tilbake med mer når siden er oppe!
--
Thomas
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914